Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door

zaterdag 31 juli 2010 om 22:58
quote:Kletsmajoor schreef op 31 juli 2010 @ 22:51:
Hoe oud was jouw zoon eigenlijk toen hij op zwemles ging Babs? En anderen met kinderen?
Dochter is nu 3,5 en ik kan haar al inschrijven voor zwemles omdat er toch nog een wachtlijst is en bladiebla.
Ze komt zelf al vooruit in het water, kan zonder problemen onder water gehouden worden en zo...
Maar 4 is redelijk vroeg toch om daar mee te beginnen? Ja, ik zou zo even topics op kinderen kunnen googlen... vooral dat en zo er nog achter
Hoe oud was jouw zoon eigenlijk toen hij op zwemles ging Babs? En anderen met kinderen?
Dochter is nu 3,5 en ik kan haar al inschrijven voor zwemles omdat er toch nog een wachtlijst is en bladiebla.
Ze komt zelf al vooruit in het water, kan zonder problemen onder water gehouden worden en zo...
Maar 4 is redelijk vroeg toch om daar mee te beginnen? Ja, ik zou zo even topics op kinderen kunnen googlen... vooral dat en zo er nog achter

zaterdag 31 juli 2010 om 22:58
quote:Babsjuh schreef op 31 juli 2010 @ 22:54:
Die van mij was bijna 5 jaar toen hij begon. "Vijf jaar, zwemlesjaar" zeggen ze hier.
Het zou op zich geen kwaad kunnen om kinderen eerder op zwemles te doen, maar lichamelijk zijn ze voor de 5 jaar vaak nog niet zover dat ze de aangeleerde dingen ook werkelijk kunnen. Eerder op zwemles doen schijnt er maar zelden toe te leiden dat ze ook eerder hun diploma's hebben. Maar dat heb ik wel allemaal van horen zeggen hoor
Inderdaad, ligt gewoon aan het kind, net als met fietsen en schaatsen..
Oh ja ik heb geen kinderen hoor, ik lul maar wat
Die van mij was bijna 5 jaar toen hij begon. "Vijf jaar, zwemlesjaar" zeggen ze hier.
Het zou op zich geen kwaad kunnen om kinderen eerder op zwemles te doen, maar lichamelijk zijn ze voor de 5 jaar vaak nog niet zover dat ze de aangeleerde dingen ook werkelijk kunnen. Eerder op zwemles doen schijnt er maar zelden toe te leiden dat ze ook eerder hun diploma's hebben. Maar dat heb ik wel allemaal van horen zeggen hoor
Inderdaad, ligt gewoon aan het kind, net als met fietsen en schaatsen..
Oh ja ik heb geen kinderen hoor, ik lul maar wat

zaterdag 31 juli 2010 om 22:59
quote:annetd schreef op 31 juli 2010 @ 22:57:
Ik kom hier niet zo veel meer op dit Topic maar 'mag' je hier nog foto's van je katten zetten?
Ik doe het gewoon, lekker genieten van 4 logeetjes die ik sinds gisteren in huis heb. Opvangkatjes. Als ze geent zijn en gezond blijven gaan ze naar een nieuw thuis.
Ben ik niet knap??
[afbeelding]Knap is hij'/zij zeker. Mooi beestje. Waar vang je katten voor op?
Ik kom hier niet zo veel meer op dit Topic maar 'mag' je hier nog foto's van je katten zetten?
Ik doe het gewoon, lekker genieten van 4 logeetjes die ik sinds gisteren in huis heb. Opvangkatjes. Als ze geent zijn en gezond blijven gaan ze naar een nieuw thuis.
Ben ik niet knap??
[afbeelding]Knap is hij'/zij zeker. Mooi beestje. Waar vang je katten voor op?

zaterdag 31 juli 2010 om 23:01
zaterdag 31 juli 2010 om 23:03
zaterdag 31 juli 2010 om 23:03

zaterdag 31 juli 2010 om 23:05
quote:mylenevalerie schreef op 31 juli 2010 @ 23:01:
[...]
Eet hem op, ik heb nog wel wat lekkere kipgerechten .
Borrie, hoe is het met Roest?
Pas op jij he met je kipgerechten
Roest is gejat door Annetd zie ik net op de foto
Lijkt er op!
Nee gaat prima, hij poept nu zelfs redelijk normaal! Hij krijgt al weer een dikke week Gewoon kittenvoer van Hills... Helaas moet ie begin volgende week z'n tweede prik dus verwacht een kleine terugval maar daa rkomt ie vast ook weer overheen
hij weegt al 2,2kg dus dat gaat goed!
[...]
Eet hem op, ik heb nog wel wat lekkere kipgerechten .
Borrie, hoe is het met Roest?
Pas op jij he met je kipgerechten
Roest is gejat door Annetd zie ik net op de foto
Lijkt er op!
Nee gaat prima, hij poept nu zelfs redelijk normaal! Hij krijgt al weer een dikke week Gewoon kittenvoer van Hills... Helaas moet ie begin volgende week z'n tweede prik dus verwacht een kleine terugval maar daa rkomt ie vast ook weer overheen
hij weegt al 2,2kg dus dat gaat goed!

zaterdag 31 juli 2010 om 23:09
Nee we houden het onder ons MV
Oh, Klets? Terwijl jij je kind leert zwemmen, heb ik maar even onkruid gewied en water gegeven op je boerderie
Ik zal wel ophouden over de boerderie, en overschakelen op gewone Tetter
Sinds een paar dagen belt zoon niet meer iedere avond dat hij zo'n heimwee heeft. En precies sinds die tijd is Bunker ook weer gewoon aan het eten... Die twee hèbben 'n lijntje met elkaar, maar zou dat echt 150km lang zijn, dat lijntje?
Borrie, fijn dat het met Roest weer wat beter gaat!!
Oh, Klets? Terwijl jij je kind leert zwemmen, heb ik maar even onkruid gewied en water gegeven op je boerderie
Ik zal wel ophouden over de boerderie, en overschakelen op gewone Tetter
Sinds een paar dagen belt zoon niet meer iedere avond dat hij zo'n heimwee heeft. En precies sinds die tijd is Bunker ook weer gewoon aan het eten... Die twee hèbben 'n lijntje met elkaar, maar zou dat echt 150km lang zijn, dat lijntje?
Borrie, fijn dat het met Roest weer wat beter gaat!!
Iets anders
zaterdag 31 juli 2010 om 23:10