Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
zondag 4 november 2007 om 17:20
quote]schreef op 04 november 2007 @ 15:57:
me ex heeft me ook verwijderd van zijn vriendenlijst, en dan wordt hij automatisch ook verwijderd uit mijn lijst.
we komen dus niet in mekaars lijst voor....
~[/quote]
goedvoormekaar
en uit dezelfde post
maar wat je kan doen is even bij haar dus op vrienden klikken.
dan kun je je naam invoeren daar, en dan kom je waarschijnlijk gewoon tevoorschijn-..~[/quote]
me ex heeft me ook verwijderd van zijn vriendenlijst, en dan wordt hij automatisch ook verwijderd uit mijn lijst.
we komen dus niet in mekaars lijst voor....
~[/quote]
goedvoormekaar
en uit dezelfde post
maar wat je kan doen is even bij haar dus op vrienden klikken.
dan kun je je naam invoeren daar, en dan kom je waarschijnlijk gewoon tevoorschijn-..~[/quote]
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 7 november 2007 om 21:48
quote:pink11 schreef op 20 oktober 2007 @ 18:23:
156 aambeien allang155 anderstalig anekdote anti-groepje antonio armoe auto avatar bakkerswinkel bar bar-too-much bbw beo berliner bg-tje bier biertjes
Hoeveel aambeien?
'' 2008 3 30kilo 34 35 3e 5kilo aambeien aan-vandaag aandacht aangeboden''
Nou gewoon Pink, 5 kilo aambeien!
156 aambeien allang155 anderstalig anekdote anti-groepje antonio armoe auto avatar bakkerswinkel bar bar-too-much bbw beo berliner bg-tje bier biertjes
Hoeveel aambeien?
'' 2008 3 30kilo 34 35 3e 5kilo aambeien aan-vandaag aandacht aangeboden''
Nou gewoon Pink, 5 kilo aambeien!
woensdag 7 november 2007 om 22:33
donderdag 8 november 2007 om 11:08
mijn ideeen zijn appeltaart, broodjes kroket, blokjes kaas, olie bollen (maar die waren al genoemt), speculaasbrokken voor iedereen een chocolade letter, pannekoeken met stroop, poffertjes ik zal zechen ideeen genoeg en alles kun je kant en klaar halen.[/quote]
Wat je zegt ............
Oja en het is tegenwoordig panneNkoeken. Om een goed voorbeeld te geven voor je mede-buitenlandse-collega's.
Wat je zegt ............
Oja en het is tegenwoordig panneNkoeken. Om een goed voorbeeld te geven voor je mede-buitenlandse-collega's.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 8 november 2007 om 20:12
quote:Yamuna schreef op 02 november 2007 @ 21:17:
quote:Ik liep vanochtend in de AH het baby-schap eens te bekijken. Daar zag ik oa haarlotion staan, wat mij eraan herinnerde dat ik dat ook nog in de kast heb staan. Mijn meisje is 8 maanden geleden geboren en ik heb het als kadootje gekregen. Maar....wat moet je ermee? Waar is het voor bedoeld? Weten jullie dat?
Ik snap dat het een beetje een onbenullige vraag is, maar ik vroeg het mij toch af.....
een beetje onbenullige vraag ?
Prachtig, prachtig, hier heb ik nog een flink deel van de ochtend plezier om gehad
quote:Ik liep vanochtend in de AH het baby-schap eens te bekijken. Daar zag ik oa haarlotion staan, wat mij eraan herinnerde dat ik dat ook nog in de kast heb staan. Mijn meisje is 8 maanden geleden geboren en ik heb het als kadootje gekregen. Maar....wat moet je ermee? Waar is het voor bedoeld? Weten jullie dat?
Ik snap dat het een beetje een onbenullige vraag is, maar ik vroeg het mij toch af.....
een beetje onbenullige vraag ?
Prachtig, prachtig, hier heb ik nog een flink deel van de ochtend plezier om gehad
donderdag 8 november 2007 om 22:09
maandag 12 november 2007 om 21:43