Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
*komt even een brandend kaarsje langsbrengen voor Phoebee*

Zoebie, gefeliciteerd.
Tuurlijk Zoebie, plaats maar hoor!

Maar vooral: gefeliciteerd met de superterechte winst in de Eregalerij.

Echt lieverd, zonder jou had mijn leven er nu anders uitgezien.

Minder vrolijk, minder gezellig, minder geblaf en minder kleine hondebuikjes om te aaien.

Mijn auto heet hier nu trouwens de Frankrijkmobiel...
En ik wil direct gebruik maken van de kennis van de eregaleriste

We hebben een enorme rups in een struik zitten, en we kunnen op internet niet vinden van welke vlinder deze rups is!

Weet jij, met je rupsenkast, toevallig wat deze rups gaat worden?

Hij is ongeveer 5cm lang!

quote:Norre schreef op 01 augustus 2010 @ 14:46:

Mijn auto heet hier nu trouwens de Frankrijkmobiel...

En dat is een welverdiende bijnaam

Ontzettend leuk trouwens, dat T-shirt met Phoehee's naam, dat je gepost had!
Geen idee Bo, maar wat een mooierd. Ik ga even zoeken.
Ik lig in bed. Zou ik mij nog even om kunnen draaien voor een tukkie of moet ik nog water koken?

Hier staat een verse frambozenkwarktaart in de koelkast. Heeft Nordochter net gemaakt.
Ik denk dat het geen bekende rups is hier. Ik ga Maleficent eens vragen. Die weet er veel meer vanaf.

Dit is het kerkje vlakbij Bo.

Lekker Nor nog een tukkie. Je hebt nog wel even voor het kokende water echt nodig is.

En de frambozentaart van Nordochter klinkt heerlijk.
quote:robo schreef op 01 augustus 2010 @ 11:21:

Zoebie, wat gek, die droom... en er dan achter komen dat het RonaldMcDonaldhuis zijn jubileum viert... Wat lijkt me dat raar en pijnlijk ook om je meisje weer zo "echt" te zien.

Anita, dank je voor je mooie gedicht! Ik ben zo blij om weer een gedicht van je te lezen! Dat betekent dat je weer wat rust en kalmte in jezelf hent kunnen vinden, genoeg om een gedicht te kunnen maken.

Tiaraatje, ik heb je vriendschap bevestigd en je kunt me je vraag stellen hoor! *is nu erg nieuwsgierig*

Wat spannend hè, Phoehee die haar kindje krijgt!!

Ah dank je, ik heb je al een mailtje gestuurd net. Stel je er maar neit te veel van voor hoor, haha.Wilde je topic niet vervuilen met mn off topic vraag.

Spannend Phoehee!!
Die rups heeft niet de kleuren maar wel het lijf van een page.
quote:Zoebie schreef op 01 augustus 2010 @ 15:04:

Ik denk dat het geen bekende rups is hier. Ik ga Maleficent eens vragen. Die weet er veel meer vanaf.

Dit is het kerkje vlakbij Bo.

[afbeelding]Wat was ik er vroeg bij hé.
Nou Tiaraatje, die vraag had je me echt wel gewoon op het topic kunnen stellen hoor!

Sowieso is er hier weinig dat valt onder "topicvervuiling" :-)

Maar geef 's wat meer info, want wat voor tips zoek je?

Voor kinderen, cultureel, natuur, restaurantjes, etc?
Kokend water hihi, nee laat eerst maar even afkoelen. Een tukkie kan nog hoor.

Zoebie hier ook nog van harte meid! wat heb je ons mooi om de tuin geleid zeg...ik had geen idee! Heel erg verdiend en natuurlijk was hij dit keer voor jou!

Hup Phoehee, hup Phoehee! ik hoop dat je nu lekker met prik ligt te baren.
Avondrood, Bo?
Zoebie, echt een ochtendmens :-) Het bewijs staat er!

En we hebben de page al gezien, maar die is veel gekleurder dan deze rups, lijkt ons. Deze is namelijk echt bruin-grijs.
quote:Sarah Scott schreef op 01 augustus 2010 @ 15:26:

Avondrood, Bo?

Ik heb 'm gegoogled en ja, die lijkt er echt op!!

Verdacht veel, zelfs :-)

Thanks Sarah! Ben jij ook vlinderkenner?
Ha Saar geweldig dat jij het weet. Ik had geen idee.
Dan is het dus een nachtvlinder.... geen idee dat die rupsen zo enorm groot werden zeg!

Interessant hè, steeds vinden we weer wat nieuws in en om het huis.

Jij ook bedankt Zoeb!! Jouw rupsen waren duidelijk anders, grappig dat er zo veel variatie in zit.
Nouja vlinderkenner is een te groot woord Bo Heb toevallig zelf vorig jaar ook een Avondrood in de tuin gehad, en toen info opgezocht, vandaar dat ik dacht hé!
quote:robo schreef op 01 augustus 2010 @ 15:23:

Nou Tiaraatje, die vraag had je me echt wel gewoon op het topic kunnen stellen hoor!

Sowieso is er hier weinig dat valt onder "topicvervuiling" :-)

Maar geef 's wat meer info, want wat voor tips zoek je?

Voor kinderen, cultureel, natuur, restaurantjes, etc?

Hihi, inmiddels las ik wel dat er hier ook over andere dingen wordt gepraat.

Ja leuke plekjes om heen te gaan.Iets voor de kids idd (1, 10 en 12), zoals leuke zwemmeertjes bv.

Nog een vraagje, is het rijden daar ook eng? Ik heb zelf wel hoogtevrees en ik vind het heel eng om als we rijden echt in een soort van afgrond te kijken. Heb je dat daar veel?

Ken je trouwens het plaatsje waar ik heen ga?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Hu ... onuba).jpg

ik had ook zitten zoeken en dacht dat deze ook wel leek. maar je hebt hem al gevonden!
quote:Norre schreef op 01 augustus 2010 @ 14:50:

Ik lig in bed. Zou ik mij nog even om kunnen draaien voor een tukkie of moet ik nog water koken?

Hier staat een verse frambozenkwarktaart in de koelkast. Heeft Nordochter net gemaakt.

*is óp van de zenuwen*

Waterkokenjadoejijdat? Ik scheur lakens!

Kunnen er blauwe muisjes op die taart? Of zeg je het niet daarom? Wie zou er beschuit kopen trouwens?
Spannend hoor, zo bijna live getuige mogen zijn van de geboorte van Okkie! Net nog 4 cm... hopelijk gaat Phoehee snel door naar de 10, en mag Okkie eruit.

Gaaf hè Bo, die rupsen. Vorig jaar heb ik er op de berg in Frankrijk ook eentje gefotografeerd. Eens kijken of ik er een plaatje van kan plakken... (nog nooit gedaan namelijk!)

Jottum, gelukt!

Enig idee wat hier voor moois uit is gekomen?
Zoebster, jij in de eregaleratio, wat goed!

Gefeliciteerd, meer dan verdiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven