Mode & Beauty alle pijlers

Joepie!

06-11-2007 21:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden maakte ik een topic aan wie maat 38 juist mollig of slank vond, daar wilde ik graag de meningen van weten....

die liepen uiteen, de een vond het moddervet (tja...echt waar) en de ander vond het een normale gangbare maat en gewoon slank....

Sinds die tijd ben ik gaan letten op wat ik eet, niet eens specifiek lijnen ofzo, ik onbijt nu, wat ik dus eerst nooit deed, en ik eet ipv een zak snoep een paar snoepjes en alchohol heb ik laten staan...........en wat denk je? 12 kilo eraf!

Nu heb ik dus maat 36! wege nu 58 kilo bij een lengte van 1.66........dit moest ik even kwijt ik ben zo blij

Joepie!
Vet gaaf zeg! Gefeliciteerd.
\\:-)// Bravo !
sjezus he..... lekker boeiend...... spaar ons die info... pleez...
Nou zeg pakboot, dat kan toch ook wel wat vriendelijker? Als het je niet boeit, lees het dan niet zou ik zeggen...

Ik wil je in elk geval wél feliciteren hoor Femme!

Ik ben ook net begonnen met het laten staan van de lekkere dingen en ga ook letten op wat ik eet. Ik heb ook maat 38 en wil er ook wel graag wat vanaf hebben. Ik vind mezelf ook niet moddervet, maar wil gewoon wat lekkerder in mijn vel zitten .

Helaas dronk ik al geen alcohol, dus die kan ik ook niet gaan laten staan nu. Ik zal het echt moeten hebben van het niet snoepen.

Maar jouw verhaal zegt mij in elk geval dat het kán! En ik vind dat een hele fijne motivatie!

En trek je maar lekker niks aan van mensen die het niet boeiend vinden
goed van je femme!

Had zelf volgens mij ook gereageerd op die topic, zeker weet ik het niet meer....

Vanmorgen op de weegschaal gestaan: schrok toch wel een beetje...

Tegen de 70 kg aan...help!! Mijn lengte heb ik mee en mijn figuur ook want je ziet het niet echt, maar toch! Een kilootje of 3 eraf zou prettiger zijn en alles past dan net iets beter. Dus weer meer beweging nodig en minder snoepen...

Ben een paar maanden geleden ook gestopt met de pil, zou dat er ook mee te maken kunnen hebben??

Oja ben 1.78 m en heb maat 40, voor mij dus normaal. Soms pas ik in een 38, maar lengte's zijn dan te kort....

Wie heeft er tips voor mij?????????
Hoi!

Ja, ik had toen ook gereageerd...ik weeg 62 kilo bij een lengte van 1.67. Nouja, ook niet geheel zwaar toch? In alcohol zit heel veel suiker en daar kom je ook van aan. Ik gebruik geen alcohol (bij mij komen de extra kilo's door het gebruik van prednison..ben nu al 5 maanden gestopt) maar het duurt gewoon even vlgs arts voordat ik weer op mijn oude gewicht zit (en dat was 55 kilo). ..dus voordat de prednison uit mijn lichaam is?

Maar goed van je hoor!! Gefeliciteerd! Tis niet niks, 12 kilo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven