Good Luck!
zondag 1 augustus 2010 om 09:24
Goedemorgen,
Bridges wat klinkt dat recept lekker zeg! Hoe is ie geworden? Ik denk dat ik hem opsla en voor Robin zn verjaardag erbij ga maken!
Star, kom je gezellig bij mij waterskieën? Kom ik je wel aanmoedigen hoor
Jinny, rustig aan hoor. Maar wel leuk gewinkeld dus?
Oh zwemles, daar moet ik Tobias nog voor opgeven
We gaan zo naar het zwembad, dus dan ga ik maar eens informeren.
Bridges wat klinkt dat recept lekker zeg! Hoe is ie geworden? Ik denk dat ik hem opsla en voor Robin zn verjaardag erbij ga maken!
Star, kom je gezellig bij mij waterskieën? Kom ik je wel aanmoedigen hoor
Jinny, rustig aan hoor. Maar wel leuk gewinkeld dus?
Oh zwemles, daar moet ik Tobias nog voor opgeven
We gaan zo naar het zwembad, dus dan ga ik maar eens informeren.
zondag 1 augustus 2010 om 14:33
Hmmm Suus, dat zijn geen fijne nachten. Ik had het bij F. ook zo erg. Was wel geen bv, maar die spookte ook zo. En dat is niet fijn en dan ben je enorm moe. voor jou!
Star: Nou, vooruit: jij ook een dan. Klote nachten. Het komt goed en zo?
Jin: komop: vertel inderdaad, wat heb je gekocht? Ideaal zeg, zo lang shoppen!
Oh. en strand durfde ik toch maar niet dus het werd picknicken bij de Polderbaan wat ze erg leuk vonden! Strand dan maar andere keer. (Ik wilde toch bij iets minder weer als het rustiger is en wij een eeeeenorme kuil voor onszelf konden maken )
Star: Nou, vooruit: jij ook een dan. Klote nachten. Het komt goed en zo?
Jin: komop: vertel inderdaad, wat heb je gekocht? Ideaal zeg, zo lang shoppen!
Oh. en strand durfde ik toch maar niet dus het werd picknicken bij de Polderbaan wat ze erg leuk vonden! Strand dan maar andere keer. (Ik wilde toch bij iets minder weer als het rustiger is en wij een eeeeenorme kuil voor onszelf konden maken )
maandag 2 augustus 2010 om 09:46
Balen Suze, dat je zo doorbroken nachten hebt. Heb je al goede tips gekregen op bvtopic?
Star: Zonder Juul idd, die was immers kRamperen...
Juul weer helemaal happy thuis. Hij had het wel zwaar toen opa&oma weer naar huis gingen. HIj miste ze zo, want het was zo onzettend coolgaaf.. Lief apie van mij
Star: Zonder Juul idd, die was immers kRamperen...
Juul weer helemaal happy thuis. Hij had het wel zwaar toen opa&oma weer naar huis gingen. HIj miste ze zo, want het was zo onzettend coolgaaf.. Lief apie van mij