Hollandsche zuunigheid

31-07-2010 20:24 934 berichten
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.

Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.

Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll

ik ga op stap en ik neem mee

Totaal aantal stemmen: 222

niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie (49%)
alleen een flesje water (34%)
Een hele koelbox vol tapas en wijn (10%)
ik ga nooit uit (2%)
zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee (4%)
ik ben aan de lijn Geen stemmen
ik weet het niet (0%)
geen mening (1%)
Ja dat is best crisis ja Suus.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 02 augustus 2010 @ 17:39:

[...]

nou.... nee dus.

en het is nou eenmaal crisis? Voor wie dan?? Voor al die mensen die twee keer tappen bij Ikea? Ik denk het ook...Dat denk ik ook niet. Die 70 cent kan er ook nog wel af hoor, na die 100 euro voor billy's en afwaskwasten (die zijn handig joh!)
Lekker onhygiënisch dat bijtappen van ijs in zo'n hoorntje.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Dat bedoel ik . Wat een waanzin om het op de crisis te gooien dat je dan maar twee keer ijs graait en alle andere mensen doen het ook, en moet je de russen eens zien, die zijn pas aso!

Als je dan al zo cheap-ass bent om ijs te jatten, ga er dan niet nog meer jatters bij halen om je eigen gedrag te ver-excuseren en al helemaal de crisis niet

Crisis is als je bloembollensoep moet vreten. Niet als je bij Ikea een ijsje niet WILT betalen
Wat is een afwaskast Liv?
ja Liv, doe eens een plaatje
En jullie maar weer tandenknarsen als jullie bedenken dat er op dit moment vast ook wel weer ergens iemand bezig is voor de 2de keer bij te tappen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
O ik las het verkeerd, het is afwasKwast.

Ik dacht dat het iets handigs voor de afwas was
Afwaskast? Er staat toch afwaskWast?
quote:shahla schreef op 02 augustus 2010 @ 17:51:

En jullie maar weer tandenknarsen als jullie bedenken dat er op dit moment vast ook wel weer ergens iemand bezig is voor de 2de keer bij te tappen. Tssssssk sta jij nou gewoon met je iPhone te forummen in de Ikea en ondertussen je mond vol te tappen (want hee, je hoeft geen hoorntje te kopen)?
Ik heb trouwens 1 keer gegeten in het restaurant van de Ikea. Althans , dat was de bedoeling. Vriendin en ik stonden beiden hoogzwanger met een enorm dienblad vol ( betaalde) cola, patat, zweedse balletjes en voor het peutertje een bakje patat en een flesje chocomel

Peuterkind zat in een soort van kinderwagentje van Ikea, en vriendin trok het karretje achter haar aan, niet gezien dat het peuterkind was gaan staan

Die maakte vervolgens een doodsmak uit het karretje recht op zijn kin en het bloed spatte alle kanten op, alsmede de chocomel, patat en cola want van schrik smeet ik het dienblad omhoog

Alles onder de vreterij en bloed

Kind gillen, komt er een suffe medewerker na vijf minuten een keer vragen of we een pleister moeten........... Nou nee doe maar een dweil, vuilnisbak en schone doek om het kind te verbinden

Ze waren nog pissig dat ik de friet liet liggen ook om met het kind naar het zkh te gaan
Lekker verhaal. Ik vind de service bij de Ikea sowieso ruk.
quote:Star schreef op 02 augustus 2010 @ 17:52:

[...]

Tssssssk sta jij nou gewoon met je iPhone te forummen in de Ikea en ondertussen je mond vol te tappen (want hee, je hoeft geen hoorntje te kopen)?

Nee joh, hoe kom je erbij?

Ik zit daar hele dagen kom daar nooit.
Volkomen ruk, maar ja.............. het is crisis he, en de russen doen het ook
Die is nog het mooist, de russen doen het ook. Ga ik op mijn werk ook eens gebruiken.
Nou, ik mag dan soms best heel onfatsoenlijk zijn, bv. in de bios met mijn mee gesmokkelde drinken, maar proletarisch winkelen, zoals tweede of meerdere ijsjes voor de prijs van 1, (door degene zelf bepaald dat het zo is) dat zou ík dan weer niet doen.

Ben hierin niet zo consequent. Soms onfatsoenlijk en anders bijna op het degelijke af.
Ik houd hem er ook in. Het is crisis en de russen doen het ook maar nog erger!
quote:dangeensuus schreef op 02 augustus 2010 @ 17:52:

Ik heb trouwens 1 keer gegeten in het restaurant van de Ikea. Althans , dat was de bedoeling.

....

Ik ook. Maar na 3 happen alles uitgekotst daar. Ook daar waren ze niet blij mee. (wat ik me overigens wel kan voorstellen)
quote:dangeensuus schreef op 02 augustus 2010 @ 18:11:

Ik houd hem er ook in. Het is crisis en de russen doen het ook maar nog erger!En als je in een all inclusive hotel verblijft, mag je daar alles gratis pakken! (want de Russen doen dat ook!)
Dat is toch juist de truc? Iemand anders die veel erger is, staat dan in de spotlight en jij bent dan minder erg en valt daardoor niet of nauwelijks op. :P
Sorry, maar wat zijn dat voor ouders die twee keer iets nemen en ze hebben er de tweede keer niet voor betaald? Vind ik echt een voorbeeld geven van lik me de klote.
quote:dangeensuus schreef op 02 augustus 2010 @ 17:41:

En gebrek aan geld staat niet gelijk aan gebrek aan fatsoen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Echt mijn bek klapt open van zoveel onbeschoftheid en dan nog doodleuk vergoeilijken door te zeggen dat een ander het ook doet.

Lekker voorbeeld voor je kinderen ben jij en nu je toch bezig bent jat dan ook gelijk een fiets voor ze, junks doen het immers ook.
Tja, t'is maar hoe je er zelluf een draai aan geeft he?

Idd. voor een paar honderd euro stuff kopen bij Ikea, maar geen 75 eurocent over hebben voor een 2e ijsje...

Neem volgende keer een lege diepvriesbak mee, kun je die vullen, in je diepvriestas doen en thuis nog lekker nagenieten van dat overheerlijke Ikea softijs!!! En nu maar hopen dat het net zzo lekker smaakt als bij Ikea en je je erin niet in verslikt......

Zou toch heul erg vervelend zijn.....
Bloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven