fietskar
maandag 2 augustus 2010 om 10:59
Hoi allemaal
Ik vroeg me af of er ouders zijn die een fietskar hebben en daar hun baby in vervoeren Ik wil graag zo'n kar maar weet niet of het wel veilig is en wat de ervaringen zijn. Het is voornamlijk voor in en uit de stad dus niet voor super lange afstanden
Ik hoor het graag
oja vermeld ook even wat voor kar je hebt
tnx
Ik vroeg me af of er ouders zijn die een fietskar hebben en daar hun baby in vervoeren Ik wil graag zo'n kar maar weet niet of het wel veilig is en wat de ervaringen zijn. Het is voornamlijk voor in en uit de stad dus niet voor super lange afstanden
Ik hoor het graag
oja vermeld ook even wat voor kar je hebt
tnx
maandag 2 augustus 2010 om 11:18
Wij hebben een Burley. Ik fiets er elke dag mee.
Mijn dochtertje van zeven maanden zit in de maxicosi en vindt het heerlijk.
Vanaf drie maanden zit ze erin.
Ik vind het ideaal. Je kan er ook veel boodschappen in doen.
Kan hem als wandelwagen gebruiken etc.
Wij fietsen er ook hele einden mee. Gewoon na een uur de kleine even eruit; drinken, spelen etc en dan weer verder. Ze slaapt er nog steeds prima in.
Mijn dochtertje van zeven maanden zit in de maxicosi en vindt het heerlijk.
Vanaf drie maanden zit ze erin.
Ik vind het ideaal. Je kan er ook veel boodschappen in doen.
Kan hem als wandelwagen gebruiken etc.
Wij fietsen er ook hele einden mee. Gewoon na een uur de kleine even eruit; drinken, spelen etc en dan weer verder. Ze slaapt er nog steeds prima in.
maandag 2 augustus 2010 om 11:42
Ik heb een zigo, fietskar met fiets. Fiets kan je afkoppelen en dan heb je een kinderwagen, Ideaal. Voor de kleinste heb ik een babyschaal erin. De oudste past er prima naast. Bij deze zit de kar voor ipv achter de fiets. Dat vind ik zelf prettiger.
Baby gaat er in sinds hij 3 maanden is, met verkleiner voor hoofdje.
Baby gaat er in sinds hij 3 maanden is, met verkleiner voor hoofdje.
maandag 2 augustus 2010 om 11:52
maandag 2 augustus 2010 om 12:53
Oooo, ik lees mee. Verwacht eind okt de 3e en twijfel tussen een fietskar of de cabby.
Ik heb trouwens begrepen, dat je nog beter een 2e hands goeie fietskar kan kopen, dan een goedkope nieuwe. Ivm kiepgevaar enzo. Op de site van de fietsersbond komen de dolphin en burley heel goed uit de test.
Ben ook benieuwd naar de ervaringen hier!
Ik heb trouwens begrepen, dat je nog beter een 2e hands goeie fietskar kan kopen, dan een goedkope nieuwe. Ivm kiepgevaar enzo. Op de site van de fietsersbond komen de dolphin en burley heel goed uit de test.
Ben ook benieuwd naar de ervaringen hier!
maandag 2 augustus 2010 om 13:01
Hier al ruim 4 jaar een kidcar buggy. We hebben gekocht met name voor het vervoer van en naar het kdv. Voor de jongste hebben we een schelp gehad en die heeft daar heerlijk in gelegen. Nu 4 jaar verder is het voor de kinderen een feestje om in de kar te zitten. We hebben ook de mogelijkheid om van de kar een kinderwagen te maken en dat is soms heel handig met een kind wat eigenlijk te groot is voor een wandelwagen, maar af en toe graag klein wilt zijn.
maandag 2 augustus 2010 om 13:01
Ik heb er een voor mn hond haha. De Doggyride. (rare naam eigenlijk )Is denk ik het zelfde principe. Alleen voor kinderen veel comfortabeler. Ik zie ze vaak rijden en die kindjes zitten er prinsheerlijk in. Aan de veiligheid hoef je niet twijfelen als je een goed merk koopt, die dingen voldoen aan alle eisen.
maandag 2 augustus 2010 om 20:25
Ik heb een kidcar comfort en vind het de beste koop sinds tijden. Wel prijzig, maar heb er al zoveel plezier van gehad. Makkelijk aan en af te koppelen en je hebt gelijk een wagen mee. Fietst prima, loopt prima, bankje is verstelbaar (handig voor als ze in slaap vallen) en genoeg ruimte voor boodschappen/luiertas.