het kleding doorgeef topic

27-07-2010 22:03 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
geinspireerd door een ander topic van mij.

Heb je kleding over en wil je deze doorgeven...? zijn er mensen die kleding kunnen gebruiken..?

hier kan het.



Hopenlijk valt dit niet onder de oproepjes en mag het hier blijven staan. Anders zal een angel het wel verplaatsen naar het prikbord .
Alle reacties Link kopieren
[quote]Marels schreef op 29 juli 2010 @ 19:33:

Allemaal dunne mensen hier, niemand met een grotere maat?

Flauw! quote]



Hoi,



misschien kan ik wat vinden voor je.

Ik heb laatst een zak gekregen met grote maten.. Ik pas er te ruim in, mijn 11 jarige had al een zeer tactische opmerking..



Ik kan het alleen niet opsturen..
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je voor maten dan? Ik zit rond de maat 50. En welke regio woon je?

Wat voor maat heb je zelf? Ook qua schoenen enzo?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik zal het zo even pakken volgens mij was het idd maat 50/52.

Ik ga kijken en laat het je weten.



Zelf heb ik 36/38 en mat 39.

Ik woon in de betuwe.



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
De Betuwe is wel nogal een end in de richting.

Maar als je nu kleding doorstuurt en ik betaal de verzendkosten voor je? Gaat dat wel of mag dat alsnog niet?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dat mag dus niet



Ik weet dat er dames uit de buurt op dit forum zitten, misschien valt daar iets mee te overleggen?



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Oh, leuk topic. Ik heb nog wel prima spijkerbroeken in verschillede maten liggen (had opeens maat 34 bij 1.73 en veel was te wijd. Nu mt 36, maar het grootste deel van mijn kast is nog steeds net iets te wijd. Ik probeer mijn weg in mijn broeken te eten, maar ga zeker niet alles halen )
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:websje schreef op 29 juli 2010 @ 20:54:

Oh, leuk topic. Ik heb nog wel prima spijkerbroeken in verschillede maten liggen (had opeens maat 34 bij 1.73 en veel was te wijd. Nu mt 36, maar het grootste deel van mijn kast is nog steeds net iets te wijd. Ik probeer mijn weg in mijn broeken te eten, maar ga zeker niet alles halen )



Hoi,



niet voor mijzelf maar voor een goede vriendin, zij zoekt broeken voor zichzelf met maat 34 en lange benen.



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
En als ik je verzendkostengeld cash opstuur? Dan hoeft niemand het te weten

Of kom je daar niet mee weg?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 29 juli 2010 @ 21:01:

En als ik je verzendkostengeld cash opstuur? Dan hoeft niemand het te weten

Of kom je daar niet mee weg?



Wil je me mailen? gumkopviva@gmail.com

Dan kan ik gelijk de goede maten aan je vragen en evt foto`s mailen
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk!



Foto's zijn wel leuk inderdaad. En tja, maat 50/52 moeten we naar kijken, denk ik.

Kleding kan ik je niet aan helpen, maar ik zal eens kijken naar schoenen enzo.
668, the neighbour of the Beast
quote:nazife schreef op 28 juli 2010 @ 21:32:

bedoel je voor begeleiders?

In eerste instantie de kids, maar als die jong zijn kunnen de begeleiders vast ook wel wat gebruiken.

Oudere (water)scouts kunnen bij klussen of bootonderhoud vast ook wel kleding gebruiken.

*werk/vrijwillig er zelf niet mee, maar kan me voorstellen dat de behoefte er wel is*



Had de maat ff over het hoofd gezien trouwens... maar ik had als kleuter wel overhemden achterstevoren aan met kliederwerkjes, dus het kan best als ze zouden willen



[Of (desnnods) (door bijv. scouts) (laten) verknippen tot poetslappen kan ook]
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 29-07-2010 21:21
Reden: aanvulsels
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:_Sungirl_ schreef op 29 juli 2010 @ 19:22:

Gizz ik heb gekeken en als ik het goed heb gezien zijn het longsleeves dus warm zat.Ik wil niet hebberig zijn maar ik wil het wel hebben.Ik zal je een mailadres doen.Kunnen we verder uitzoeken hoe en wat. Harrietjuh@hotmail.comallemaal longsleeves ja. Op de foto's ernaast staan ook nog broekjes en rompers, weet niet of je dat wat vindt? ik stuur je morgen even een mail.
Alle reacties Link kopieren
quote:gmkp schreef op 29 juli 2010 @ 20:56:

[...]





Hoi,



niet voor mijzelf maar voor een goede vriendin, zij zoekt broeken voor zichzelf met maat 34 en lange benen.



Groetjes GuMKoPOh, misschien was ik niet duidelijk. Ik heb vooral de te grote broeken op dit moment over. Heb niet heel veel kleding gekocht/gevonden met mt 34 en lange benen
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Voor de grote maten fans:



Lichtblauwe tussenjas maat 52



Gele trui met werkje en lovertjes maat 54



Lichtblauw tuniek met een streepje maat 54



Beige blouse met streepje maat 54.



Ik pas het niet, kan ik er nog iemand gelukkig mee maken?



Net tijdens het mailen ontdekt dat ik wel pakketpost kan verzenden. Als je ergens interesse in hebt laat ik weten hoe



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ben aan het ruimen geslagen en stuitte op een doos schoenen. Kinderschoenen, damesschoenen en heren schoenen. Veel zgan. Kan ik mensen blij maken met schoenen?



Bij interesse maak ik een lijst, foto`s via mail.

Verzenden kan in overleg.



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
quote:gizz schreef op 29 juli 2010 @ 21:31:

[...]





allemaal longsleeves ja. Op de foto's ernaast staan ook nog broekjes en rompers, weet niet of je dat wat vindt? ik stuur je morgen even een mail.Die broekjes/rompers wil ik ook wel graag.Ik zal mijn mail in de gaten houden.
quote:gmkp schreef op 29 juli 2010 @ 19:27:

[...]





Hoi,



de spulletjes zijn er hoor

Ze is er heeeel blij mee, vooral dat zwarte shirtje vind ze heel gaaf.

De broeken zijn nog net iets te ruim, die heb ik even weggelegd, die past ze wel snel, ze groeit zo ontzettend hard...



Hartstikke bedankt!



Groetjes GuMKoPSuper! Ik ben echt blij dat ik ze niet op marktplaats heb gezet, dit is veel leuker! XXX Patricia
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 29 juli 2010 @ 10:59:

[...]





Welke maat heeft dat rokje?



@GMKP: wil je me je adres mailen?Rokje is maat 38 maar valt groot!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Gizz doe je de kleertjes nog weg?En heb je je mijn mailadres opgeslagen?Want dan kan ik hem weer weg halen.
Alle reacties Link kopieren
up
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de kast van manlief uitgeruimd... maat XL heel veel kleding en schoenen.



Iemand interesse of weet iemand die het wil hebben?



Woon in Gelderland.
Alle reacties Link kopieren
@Theetruusje



Heb je xxl voor de lengte of voor de wijdte?



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
up
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gmkp schreef op 02 augustus 2010 @ 22:28:

@Theetruusje



Heb je xxl voor de lengte of voor de wijdte?



Groetjes GuMKoP



Hi,



Nette jasjes (maat 56), poloshirts e.d. XL, overhemden xl/43 en heb ook nog wat nette schoenen welke ook mat 43 zijn.



Kan je er iets mee zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nici007 schreef op 28 juli 2010 @ 17:27:

Mt 38, heb ik het e.e.a van liggen, van wat voor iets hou je??Je reageert niet echt meer op mijn mails, je zult wel op vakantie zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven