Geld & Recht alle pijlers

Informatie opvragen UWV

02-08-2010 19:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet het antwoord al
Nee.
...
Oke dankjewel.
Een ander mag het niet weten ofzo? Je dacht ik trek gewoon het antwoord uit de viva bieb en verwijder daarna mijn vraag? Lullig
Oh.....

Waarom doen mensen dat toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ach ja....

Voor de nieuwsgierigen: ze wilde graag weten of een nieuwe werkgever info kan opvragen bij het UWV over de nieuwe werknemer.

Ik zou trouwens niet op 1 antwoord vertrouwen
He Zwup, mooie avatar. Misschien heeft ze de site van het uwv gezien:)
Zat ook al te kijken van : Huh?

Jammer dat mensen dit doen, want misschien hadden meer mensen die vraag wel en had je een ander door jouw vraag te laten staan wel kunnen helpen...
Dankje Dutskop!

Kijk, dat zou ook nog kunnen. Ik was iets te snel met mijn conclusie

Maar goed, weghalen van de OP is altijd wat sneu.
Zwup, ben het met je eens. Heel sneu.
Ligt aan de werkgever. Bijv. een gemeente zou(nee, het is niet netjes maar kan dus wel) je arbeidsverleden, uitkeringen, opleiding, etc. na kunnen kijken in een bestand waarin de gegevens van gemeenten, uitkeringsinstanties, RDW, etc. aan elkaar is gekoppeld.
kriebels wat een irritant gedoe zeg, met het weghalen van de op...

topics worden niet weggehaald door de angels omdat iemand anders er wat aan kan hebben, maar dit mag wel? idioterie.

(disclaimer: ik gebruik geen hoofdletters vanwege blessure die tikken even lastig maakt)
Iets anders
Jeejtje, dat jullie het zo opvatten zeg! Doe even normaal. De volgende keer laat ik hem wel staan zeg. Het was maar 1 vraag.
En anderen mogen daar niet ook iets van leren?
quote:lichtpuntjes schreef op 02 augustus 2010 @ 23:49:

Jeejtje, dat jullie het zo opvatten zeg! Doe even normaal. De volgende keer laat ik hem wel staan zeg. Het was maar 1 vraag.

Lichtpuntje, hopelijk zie je zelf het licht ook: Wij doen heel erg normaal.

Wat namelijk normaal is, is dat je anders een Angel vraagt om je topic te sluiten.

En 1 vraag kan voor een ander net zo leerzaam zijn als voor jou. En nee, je komt niet gauw mutserig over als je daar soms bang voor was....
quote:Bloesie schreef op 03 augustus 2010 @ 00:29:

[...]

Lichtpuntje, hopelijk zie je zelf het licht ook: Wij doen heel erg normaal.

Wat namelijk normaal is, is dat je anders een Angel vraagt om je topic te sluiten.

En 1 vraag kan voor een ander net zo leerzaam zijn als voor jou. En nee, je komt niet gauw mutserig over als je daar soms bang voor was....Heb ik meteen al gedaan gisteravond.
En een Angel gaat daar over het algemeen niet op in, omdat dit een openbaar forum is en iedereen van dit soort vragen moet kunnen leren. Tenzij er natuurlijk teveel persoonlijke info in staat en de privacy in het geding komt.
Wat Zwup zegt. Angel gaat er niet op in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven