Alcamara, ervaringen?

04-08-2010 10:03 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met alcamara?

Ik ben op zoek naar een nieuwe bank. Stof wil ik niet, i.v.m. de hond. Nu ben ik voor leer aan het kijken en kom alcamara tegen.

Blijft dat lang mooi en is het makkelijk schoon te houden?
Wij hebben Rinoro, dat is hoogpolig microvezel suede. Dat is dus ook een kunstvezel. Ik weet niet precies wat het verschil is tussen Rinoro en alcamara.

Rinoro is iig heel goed schoon te houden, zeker met het bijgeleverde schoonmaakspul. Heb zelfs eens een grote hoeveelheid port uit de bank gekregen, je ziet er niets meer van.

Onze katten krabben niet aan de bank (wel aan veel andere dingen) en ook de haren zijn relatief makkelijk te verwijderen vind ik. Kattenkots is ook makkelijk te verwijderen, zie je niets meer van daarna.

Kennissen van mij hebben alcantara en zijn ook heel tevreden over het gemak ervan (kinderen en huisdieren). Hun bank is een stuk ouder dan die van ons en die stof blijft iig wel mooi, die van ons is nog maar twee jaar oud dus daar kan ik nog niet veel over zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren bekeken en vind het er erg mooi uitzien. Wel dun, maar het schijnt supersterk te zijn.

Ik overweeg nu wel zo'n bank te kopen.

Vooral de uitstraling vind ik wat warmer dan leer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven