wat denken jullie..?
woensdag 4 augustus 2010 om 15:02
"Dit vond hij niet.. en hij kon van de week niet.. en laten we maar helemaal niet meer afspreken zei hij.. dus ik zei, jammer dat je zo snel beledigd bent.. misschien kunnen we inderdaad maar beter helemaal niet meer afspreken.. "
Lijkt me duidelijk. Tijd voor een nieuw hobby en voor een volgende keer misschien je tenen laten inkorten.
Lijkt me duidelijk. Tijd voor een nieuw hobby en voor een volgende keer misschien je tenen laten inkorten.
woensdag 4 augustus 2010 om 15:03
woensdag 4 augustus 2010 om 15:06
woensdag 4 augustus 2010 om 15:50
quote:Jo1989 schreef op 04 augustus 2010 @ 14:55:
vanmorgen heb ik hem een berichtje gestuurd met daarin dat ik het klote vond en dat ik hem graag wil spreken.. dat hij niet over mij moet oordelen om één incident..
wil graag jullie mening hierover
dankjewel!OMFG, je hebt serieus de volgende dag nóg een keer gesmst naar die mega loser??!! Hoe laag kun je zinken! Werk eerst maar eens aan je zelfvertrouwen voor je met kerels gaat daten...
vanmorgen heb ik hem een berichtje gestuurd met daarin dat ik het klote vond en dat ik hem graag wil spreken.. dat hij niet over mij moet oordelen om één incident..
wil graag jullie mening hierover
dankjewel!OMFG, je hebt serieus de volgende dag nóg een keer gesmst naar die mega loser??!! Hoe laag kun je zinken! Werk eerst maar eens aan je zelfvertrouwen voor je met kerels gaat daten...
woensdag 4 augustus 2010 om 16:36
Jeetje, wat doet die man moeilijk zeg.
En zo'n reactie van: 'misschien moeten we maar helemaal niet meer afspreken'. Alsof hij op je gevoel wil inspelen.
Lastig als je deze man wel leuk vind. Ik zou hem dan ook nog niet afserveren.
Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt dat je vanmorgen dat berichtje gestuurd hebt. Nu afwachten hoe hij reageert.
En zo'n reactie van: 'misschien moeten we maar helemaal niet meer afspreken'. Alsof hij op je gevoel wil inspelen.
Lastig als je deze man wel leuk vind. Ik zou hem dan ook nog niet afserveren.
Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt dat je vanmorgen dat berichtje gestuurd hebt. Nu afwachten hoe hij reageert.
woensdag 4 augustus 2010 om 16:57