wat denken jullie..?

04-08-2010 14:55 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Laat lekekr lopen deze gefrustreerde man. Wat heb je eraan als het al zo begint?
Ja ik denk dat je zwanger bent!

Oh normaal gaan dit soort vragen over wel/niet zwanger
wat een vrouwengezeur zeg... en waarom dat ge-sms?? bel gewoon!
Mijn mening? Dat je een rampzalige relatie tegemoet gaat het als het afspreken nu al zo problematisch, met uitstellen, gepikeerd zijn en vaag gedoe moet. Van beide kanten overigens.
Iets anders
Hoelang daten jullie al? Ja jee wat een gedoe.. Ik zou het hierbij laten als ik jouw was.
Wat is er mis met bellen? Dan krijg je dit soort communicatiestoornissen niet
wtf heeft het er mee te maken dat je niet gedouched had en er niet leuk uitzag??
"Dit vond hij niet.. en hij kon van de week niet.. en laten we maar helemaal niet meer afspreken zei hij.. dus ik zei, jammer dat je zo snel beledigd bent.. misschien kunnen we inderdaad maar beter helemaal niet meer afspreken.. "

Lijkt me duidelijk. Tijd voor een nieuw hobby en voor een volgende keer misschien je tenen laten inkorten.
quote:dangeensuus schreef op 04 augustus 2010 @ 15:00:

wtf heeft het er mee te maken dat je niet gedouched had en er niet leuk uitzag??

Misschien hoort zij bij die vrouwen waarvan de partner hun nooit zonder makeup ziet

En tóch denk ik dat je zwanger bent TO!
Ik denk dat hij niet meer zo'n zin heeft in daten met jou en dit aangrijpt om het op een makkelijke manier af te kappen.
quote:siesa schreef op 04 augustus 2010 @ 14:58:

wat een vrouwengezeur zeg... en waarom dat ge-sms?? bel gewoon!

Nou inderdaad maar ook mannengezeur. Geef gewoon antwoord(hij bedoel ik).

Waarom moeten mannen en vrouwen ieder keer toch elkaar lastig maken?

Hee TO,

Wat een stom gedoe. Niet achter hem aan blijven lopen en bellen enzo hoor. Ik denk dat jij nu wel duidelijk naar hem bent geweest. Laat het maar van zijn kant komen.
dubbel
Ik zou keihard lachen en op zoek gaan naar de volgende date.

Waarom iemand helemaal willen analyseren terwijl er maar 1 date is geweest. NEXT.
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 04 augustus 2010 @ 15:09:

Ik zou keihard lachen en op zoek gaan naar de volgende date.

Waarom iemand helemaal willen analyseren terwijl er maar 1 date is geweest. NEXT.
mijn stelregel: date nooit een man die een grotere dramaqueen is dan jijzelf!
quote:Jo1989 schreef op 04 augustus 2010 @ 14:55:

vanmorgen heb ik hem een berichtje gestuurd met daarin dat ik het klote vond en dat ik hem graag wil spreken.. dat hij niet over mij moet oordelen om één incident..

wil graag jullie mening hierover

dankjewel!OMFG, je hebt serieus de volgende dag nóg een keer gesmst naar die mega loser??!! Hoe laag kun je zinken! Werk eerst maar eens aan je zelfvertrouwen voor je met kerels gaat daten...
quote:danivo schreef op 04 augustus 2010 @ 15:44:

mijn stelregel: date nooit een man die een grotere dramaqueen is dan jijzelf!

Amen!
Jeetje, wat doet die man moeilijk zeg.

En zo'n reactie van: 'misschien moeten we maar helemaal niet meer afspreken'. Alsof hij op je gevoel wil inspelen.

Lastig als je deze man wel leuk vind. Ik zou hem dan ook nog niet afserveren.

Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt dat je vanmorgen dat berichtje gestuurd hebt. Nu afwachten hoe hij reageert.
Oh niet zo vaak gaan smsen dan! Hij is erg vaag, heeft hij niet al een vriendin..:S.? Hij probeert op je in te spelen en zorgt ervoor dat jij achter hem blijft aanlopen. Niet doen! En anders is hij gewoon niet genoeg geïnteresseerd in je..
quote:dangeensuus schreef op 04 augustus 2010 @ 15:00:

wtf heeft het er mee te maken dat je niet gedouched had en er niet leuk uitzag??Misschien met de invulling van de date te maken?
"Wat denken jullie?"

Dat jouw punt kapot is?

En dat ik deze meneer in zijn eigen sop zou laten gaar koken, punt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven