Zeeland

04-08-2010 13:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

vriend en ik willen van t weekend er even uit en het liefst richting kust. ik dacht zelf aan Knokke, maar is nog best een eind bij ons vandaan. vriend kwam dus met zeeland.

nu komen we vaker in zeeland ( wonen er neit heel ver vandaan) mar verder dan Renesse ben ik nog niet geweest. denk dus zelf aan Goes of Middelburg.

Misschien hier nog goede tips over welke plaats in Zeeland ook echt heel leuk is?

Dank alvast
Als je dicht bij Zeeland woont dan is de Belgische kust toch niet ver weg? Uurtje doorrijden en je bent er al.
Nieuw-Zeeland haha!

Ik vind de belgische kust inderdaad ook leuker dan de nederlandse.
Domburg is heel leuk voor een weekendje, wel heel veel toeristen, maar dat is overal wel in Zeeland.
Veere is een heel mooi stadje om eens te bezoeken.

Of Zierikzee.
Middelburg is heel leuk, vind ik. Veere vond ik ook erg mooi, maar daar was niet zoveel te doen. Wat ik me afvraag, als je in de buurt van Zeeland woont, dan is de Belgische kust toch niet zoveel verder meer?
Oh wacht, ik had eerder op verzenden moeten klikken
Nee, daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, we wonen net op de grens van ZH en Goeree Overflakkee dus belgische kust is ook wel te doen. en volgens sommige hier dus leuker dan de NL kust, toch maar ns daar naar kijken dan.

Middelburg is ook wel leuk dus, ga ik ook naar kijken.

bedankt alvast
quote:goof5 schreef op 04 augustus 2010 @ 13:43:

Nee, daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, we wonen net op de grens van ZH en Goeree Overflakkee dus belgische kust is ook wel te doen. en volgens sommige hier dus leuker dan de NL kust, toch maar ns daar naar kijken dan.

Middelburg is ook wel leuk dus, ga ik ook naar kijken.

bedankt alvast

Hoe kan je op de grens wonen van Z-H en Goere-Overflakkee? Bedoel je dat je op het uiterste randje van GoereeOverflakke woont, of woon je in Brabant, vlakbij Goeree-Overflakkee, dus aan de rand van ZH? Of bedoel je dat je op de rand/hoek van de Hoeckse Waard woont, vlakbij Goeree Overflakkee en dus de rand van Z-H?

Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor? Ik kon me niks voorstellen bij je omschrijving. Maar ik snap dat je misschien het bewust wat vaag houdt, kan ook nog.

Ik wilde Ouddorp adviseren, maar dat is dan waarschijnlijk te dichtbij.

Dan zou ik ook naar België gaan, dan waan je je echt even op vakantie omdat het echt het buitenland is.
Hahaha, ik woon aan de rand van ZH, als we de brug over gaan zitten we aan de ene kant in Brabant en dan de andere kant op Goeree, idd in de buurt van de HOekse waard. Grappig dat je dat allemaal kent trouwens!

Ouddorp vind ik persoonlijk helemaal niks ( sorry als er mensen wonen). het is leuk dat het dicht bij het strand is enzo maar verders nee niets voor mij.

Blijf toch kijken naar Middelburg, wel leuke hotelletjes gevonden eigenlijk
Domburg, is heel leuk.

Kijk eens op bed and breakfast. nl
Middelburg is leuk. Zijn we in mei nog geweest.
Je wilt dit weekend he.

Dan is het kermis in Middelburg.

Misschien iets om rekening mee te houden mocht je daar niet op zitten wachten.

Op de boulevard in Vlissingen heb je ook een mooi hotel, het Arion.
Zierikzee is een erg leuk plaatsje.

Je krijgt daar echt het vakantiegevoel.

Leuk om ook even langs te gaan
Domburg is een erg leuk plaatsje.
Net 3 weken Zeeland (Walcheren) achter de rug. Alle plaatsen die genoemd zijn, zijn leuk.

Zoals Empress al zei: ook Ouddorp is leuk (niet op zondag) en Middelharnis is ook leuk ;)

Veel plezier!!!
Vlissingen, Middelburg, Domburg, Zoutelande.

Kijk ook eens naar hotel Westduin, dat ligt net buiten Vlissingen, bij Dishoek. Je zit zo in Vlissingen, Middelburg, Zoutelande, Domburg etc.

Eigenlijk kan ik je Walcheren uberhaupt wel aanraden!
Voor een weekendje weg is Walcheren wel het leukst inderdaad, vind ik. Alle leuke plaatsen zijn al wel genoemd denk ik: Middelburg, Veere, Domburg. Vlissingen vind ik persoonlijk nogal grauw en saai. Goes is ook leuk op zich, maar daar omheen zit weer weinig interessants, en de kust is iets verder weg.
Vlissingen heeft indedaad minder charme dan de andere steden/dorpen op Walcheren, maar toch ook weer leuke dingen! Zo is bijvoorbeeld Muzeeum erg leuk en interessant, de loodsboten (zeker indien het winderig is), de boulevard, het ligt aan het strand, het arsenaal (indien met kinderen), je kunt op de boulevard overnachten, dus wakker worden met uitzicht op zee, goed bereikbaar met OV, de sluizen indien je geintersseerd bent in scheepvaart, je kunt de veerboot nemen naar Breskens, ook wel de overkant genoemd, een grote bioscoop (8 zalen). En iets minder overladen met toeristen / Duitsers als bijvoorbeeld Domburg of Zoutelande. En vanuit Vlissingen zit je zo in de andere dorpjes/stadjes! Maar goed, ik ben er opgegroeid, dus een beetje bevooroordeeld!
laatste weekend van augustus: Mosselfeesten in Philippine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven