Zeeland
woensdag 4 augustus 2010 om 13:21
Hallo allemaal,
vriend en ik willen van t weekend er even uit en het liefst richting kust. ik dacht zelf aan Knokke, maar is nog best een eind bij ons vandaan. vriend kwam dus met zeeland.
nu komen we vaker in zeeland ( wonen er neit heel ver vandaan) mar verder dan Renesse ben ik nog niet geweest. denk dus zelf aan Goes of Middelburg.
Misschien hier nog goede tips over welke plaats in Zeeland ook echt heel leuk is?
Dank alvast
vriend en ik willen van t weekend er even uit en het liefst richting kust. ik dacht zelf aan Knokke, maar is nog best een eind bij ons vandaan. vriend kwam dus met zeeland.
nu komen we vaker in zeeland ( wonen er neit heel ver vandaan) mar verder dan Renesse ben ik nog niet geweest. denk dus zelf aan Goes of Middelburg.
Misschien hier nog goede tips over welke plaats in Zeeland ook echt heel leuk is?
Dank alvast
woensdag 4 augustus 2010 om 13:43
woensdag 4 augustus 2010 om 13:55
quote:goof5 schreef op 04 augustus 2010 @ 13:43:
Nee, daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, we wonen net op de grens van ZH en Goeree Overflakkee dus belgische kust is ook wel te doen. en volgens sommige hier dus leuker dan de NL kust, toch maar ns daar naar kijken dan.
Middelburg is ook wel leuk dus, ga ik ook naar kijken.
bedankt alvast
Hoe kan je op de grens wonen van Z-H en Goere-Overflakkee? Bedoel je dat je op het uiterste randje van GoereeOverflakke woont, of woon je in Brabant, vlakbij Goeree-Overflakkee, dus aan de rand van ZH? Of bedoel je dat je op de rand/hoek van de Hoeckse Waard woont, vlakbij Goeree Overflakkee en dus de rand van Z-H?
Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor? Ik kon me niks voorstellen bij je omschrijving. Maar ik snap dat je misschien het bewust wat vaag houdt, kan ook nog.
Ik wilde Ouddorp adviseren, maar dat is dan waarschijnlijk te dichtbij.
Dan zou ik ook naar België gaan, dan waan je je echt even op vakantie omdat het echt het buitenland is.
Nee, daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, we wonen net op de grens van ZH en Goeree Overflakkee dus belgische kust is ook wel te doen. en volgens sommige hier dus leuker dan de NL kust, toch maar ns daar naar kijken dan.
Middelburg is ook wel leuk dus, ga ik ook naar kijken.
bedankt alvast
Hoe kan je op de grens wonen van Z-H en Goere-Overflakkee? Bedoel je dat je op het uiterste randje van GoereeOverflakke woont, of woon je in Brabant, vlakbij Goeree-Overflakkee, dus aan de rand van ZH? Of bedoel je dat je op de rand/hoek van de Hoeckse Waard woont, vlakbij Goeree Overflakkee en dus de rand van Z-H?
Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor? Ik kon me niks voorstellen bij je omschrijving. Maar ik snap dat je misschien het bewust wat vaag houdt, kan ook nog.
Ik wilde Ouddorp adviseren, maar dat is dan waarschijnlijk te dichtbij.
Dan zou ik ook naar België gaan, dan waan je je echt even op vakantie omdat het echt het buitenland is.
woensdag 4 augustus 2010 om 14:18
Hahaha, ik woon aan de rand van ZH, als we de brug over gaan zitten we aan de ene kant in Brabant en dan de andere kant op Goeree, idd in de buurt van de HOekse waard. Grappig dat je dat allemaal kent trouwens!
Ouddorp vind ik persoonlijk helemaal niks ( sorry als er mensen wonen). het is leuk dat het dicht bij het strand is enzo maar verders nee niets voor mij.
Blijf toch kijken naar Middelburg, wel leuke hotelletjes gevonden eigenlijk
Ouddorp vind ik persoonlijk helemaal niks ( sorry als er mensen wonen). het is leuk dat het dicht bij het strand is enzo maar verders nee niets voor mij.
Blijf toch kijken naar Middelburg, wel leuke hotelletjes gevonden eigenlijk
woensdag 4 augustus 2010 om 23:10
donderdag 5 augustus 2010 om 17:29
Voor een weekendje weg is Walcheren wel het leukst inderdaad, vind ik. Alle leuke plaatsen zijn al wel genoemd denk ik: Middelburg, Veere, Domburg. Vlissingen vind ik persoonlijk nogal grauw en saai. Goes is ook leuk op zich, maar daar omheen zit weer weinig interessants, en de kust is iets verder weg.
donderdag 5 augustus 2010 om 20:36
Vlissingen heeft indedaad minder charme dan de andere steden/dorpen op Walcheren, maar toch ook weer leuke dingen! Zo is bijvoorbeeld Muzeeum erg leuk en interessant, de loodsboten (zeker indien het winderig is), de boulevard, het ligt aan het strand, het arsenaal (indien met kinderen), je kunt op de boulevard overnachten, dus wakker worden met uitzicht op zee, goed bereikbaar met OV, de sluizen indien je geintersseerd bent in scheepvaart, je kunt de veerboot nemen naar Breskens, ook wel de overkant genoemd, een grote bioscoop (8 zalen). En iets minder overladen met toeristen / Duitsers als bijvoorbeeld Domburg of Zoutelande. En vanuit Vlissingen zit je zo in de andere dorpjes/stadjes! Maar goed, ik ben er opgegroeid, dus een beetje bevooroordeeld!