Geld & Recht alle pijlers

Onterven kinderen

02-08-2010 21:56 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Ik lees vaak op dit forum en vond het nu nodig een account aan te maken. Ik heb namelijk een vraag.

Is het mogelijk mijn kinderen te onterven? Ik wil zelfs niet dat zij hun zogenaamde legitieme portie krijgen. Ik wil alles aan mijn hond en poes nalaten. Ik wil dit niet met de kinderen bespreken. Wil ze juist verrassen als het zover is.

Het is niet gebruikelijk dat er kapitaal aan een hond nagelaten wordt. Geloof mij, ik heb er mijn redenen voor. Weet iemand of er juridisch iets te omzeilen valt?
Ja suus, vertel eens waar de Mac bezorgd?
Suus?

Maar Elsbettina, als jij volgend jaar het Groot Dictee zou willen schrijven, graag.
Jammer, dacht dat het echt was.
Deze stijl lijkt toch sterk op Mevrouw X, heeft iemand T. nog gezien op het forum onlangs?? Ik niet, maar dat zegt niet alles natuurlijk.

In het begin geloofde ik deze deftige dame, maar na de laatste posts werd het steeds gekker. Totaal ongelooflijk,

dus inderdaad....Mysterie Forummer onthul uzelf....
Mac Donaldson, whaha.
Ik ben ook benieuwd naar het alter ego van Elsbettina. Na haar openingspost vond ik het al twijfelachtig, maar wel grappig, hoor, ik was steeds benieuwd hoe het verder zou gaan......
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ok, ik was degene die al een linkje naar mevrouw X heeft gegeven en toen toch weer twijfelde, maar nu...

Elsbettina, vertel je nog even over het liefdevolle hereningsdiner dat je ongetwijfeld met je zoons, schoondochters en kleinkinderen zult hebben???
Ja je moet zeker vertellen hoe het telefoontje ging lieve Elsbettina!!

En mij het nr van de bezorgmac geven!!!
Oooooooo, is mevrouw X terug?

Grijns.
.
zo, pffffffffffffffff ff door 11 pagina's heen gelezen, maar ik denk dat we hier het script hebben van de film van Gooische vrouwen die in maart 2011 uitkomt.

Mac Donaldson kom op zeg
Oh joh Katrien, zie de lol ervan in!
Ah joh, een lolletje op zijn tijd moet kunnen!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
dat zie ik ook, maar het is te doorzichtig met die Mac Donaldson. Daar hield mijn voordeel van de twijfel op.......
het is lulkoek, maar schrijven kan je
Ik zet mijn geld op DGS....
Ik ga voor Tangerine.
Ik zou zooooooo graag willen dat ik zulke prachtige problemen had!
jammer is het nu echt afgelopen.

toch bedankt voor een prachtig verhaal op deze regenachtige middag.
heerlijk topic om te lezen! Beter dan een leuk boek.

Ga door met schrijven Elsbettina!!

Ik geloof alleen helemaal niks van je verhaal, maar dat geeft niet, je schrijft leuk!
Nee, het is niet Kabouter .
Oh pfieuw, ik zag dat er een Engel gereageerd had en was al bang dat het topic gesloten was...

Niet Kabouter dus...

Ik dank u voor het vermaeck!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Viva Angel4 schreef op 04 augustus 2010 @ 19:36:

Nee, het is niet Kabouter .Aaaahhhhh toe nou, vertel, vertel, vertel!!!
Ja, dat vind ik echt.
Nou zeg, is het al afgelopen. Ik had gehoopt dat dit feuilleton topic ons de hele zomer zou vermaken informeren.
Mijn hemel wat een bak!

Maar goed, los van het feit dat het mormel een Maltezer is een geen Jack Russel, vind ik de naam Blacky ook nogal pleps.

"Ik rees op" *maakt takelgeluiden*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven