T-huis
donderdag 5 augustus 2010 om 13:31
quote:Vishnu schreef op 04 augustus 2010 @ 20:53:
Ik gok op heel goed erin proberen te kijken, dan zeggen dat ze eerst zijn oren uit moeten spuiten, dan weer proberen te kijken, dan zeggen dat hij rare ingang heeft en dat ze niks kunnen zien en dan verzinnen ze iets anders.
Dokter wilde erin kijken, dat lukte niet, dus eerst bergen prut eruit moeten halen, daarna weer kijken, zag iig geen vocht achter trommelvlies dus nu naar centrum doorverwezen..
Ik gok op heel goed erin proberen te kijken, dan zeggen dat ze eerst zijn oren uit moeten spuiten, dan weer proberen te kijken, dan zeggen dat hij rare ingang heeft en dat ze niks kunnen zien en dan verzinnen ze iets anders.
Dokter wilde erin kijken, dat lukte niet, dus eerst bergen prut eruit moeten halen, daarna weer kijken, zag iig geen vocht achter trommelvlies dus nu naar centrum doorverwezen..
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 5 augustus 2010 om 13:46
Arme iER, wat een vreselijke ontgroening op dit forum! Ik hoop dat hij nu niet bij je weggaat, Inad! Alhoewel: anders even babybrabbel laten zien. Dat weet hij dat Viva zo slecht nog niet is!
Wat gaan ze bij het audiologisch cenntrum dan doen, Vish? Gehoortesten? Kunnen ze dat niet gewoon op de KNO-afdeling doen? Of hebben jullie niet zo'hip en modern ziekenhuis als wij? Ik mocht ook op een monitor meekijken in Tony's oor. Ik ben dol op reality ziekenhuis tv-meuk, dus ik vond het echt superinteressant!
Heb net nog even foto's gekeken. Ik zeg het hier gewoon nog een keertje. Dopje is echt een onweerstaanbaar lekker jochie!
Wat gaan ze bij het audiologisch cenntrum dan doen, Vish? Gehoortesten? Kunnen ze dat niet gewoon op de KNO-afdeling doen? Of hebben jullie niet zo'hip en modern ziekenhuis als wij? Ik mocht ook op een monitor meekijken in Tony's oor. Ik ben dol op reality ziekenhuis tv-meuk, dus ik vond het echt superinteressant!
Heb net nog even foto's gekeken. Ik zeg het hier gewoon nog een keertje. Dopje is echt een onweerstaanbaar lekker jochie!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 5 augustus 2010 om 13:51
Stoer zeg, in oor kijken
vanwege Kess en voorliefde voor ziekenhuisrealitymeuk
Vish, ben wel benieuwd wat er nu uiteindelijk uitkomt met die oren!
Kess, jaaa Doperwtje is lief! Én (*hier volgt waarschuwing voor meer lyrische Doperwtje-tirades*) ik heb vanochtend ontdekt dat hij kuiltjes in z'n wangen heeft als ie lacht
vanwege Kess en voorliefde voor ziekenhuisrealitymeuk
Vish, ben wel benieuwd wat er nu uiteindelijk uitkomt met die oren!
Kess, jaaa Doperwtje is lief! Én (*hier volgt waarschuwing voor meer lyrische Doperwtje-tirades*) ik heb vanochtend ontdekt dat hij kuiltjes in z'n wangen heeft als ie lacht
Peas on earth!
donderdag 5 augustus 2010 om 14:00
donderdag 5 augustus 2010 om 14:06
donderdag 5 augustus 2010 om 14:12
Ja hoor. Een stickerende Vito, maar dat is niet echt nieuws. Vanmorgen bloed geprikt. Verpleegkundige prikte niet goed en Vito had echt pijn. Het duurde en duurde maar voor die buisjes gevuld waren. Maar goed, daarna mocht hij grabbelen in de grabbelton en was het leed snel geleden.
Loretta is De Mol. Punt.