Pyrolitische oven

03-08-2010 22:02 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van1Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik heb er één met pyrolyse en het werkt als een trein!

Het is een Ariston.

Ik wacht tot hij goed vies is, één keer de pyrolyse aan en alles is daarna weg. Er ligt dan alleen nog een hoopje as onderin de oven dat je zo wegveegt.

Supersysteem!
Cewl! Het wordt tijd voor een nieuwe keuken.. Kan ik ein-de-lijk een stoom oven en zo een....
Ik heb ook zo'n combi magnetron en oh wat ben ik blij dat ik heb gekozen voor die functie!

We hebben een siemens magnetron, welk type weet ik zo niet.

Ik vindt het echt een uitkomst!! Super!
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Ik gebruik het niet vaak, maar het werkt als een trein. Heb een Bosch oven.
Ooooh, dat zou ik ook wel willen!

Maar over die stoomoven.. We beginnen hem nu wel te gebruiken; vis en groente wordt er echt lekkerder in, maar dat heeft wel even geduurd voor we de knop om hadden gezet.

En te zien aan de staat waarin het ding was, heeft de vorige bewoner hem nooit gebruikt...
Gewist.

Hier zowel pyrolitisch als stoom en allebei helemaal fijn.. Beiden van siemens

Stoom oven is heerlijk, groente blijft de groente dus al gooi je wortel, brocolli en van alles bij elkaar. de groente behoudt zijn eigen smaak (of is het haar eigen smaak :s)

Maar goed. Stoomoven echt helemaal fijn! Wordt hier vaak gebruikt.

Dan dat pyrolitische> ook hier een keer in de zoveel tijd aan. Oven wordt weer superschoon dus helemaal goed.

enige nadeel kan de stank zijn, omdat eigenlijk gewoon een verbrandingsoven is op dat moment... En het ruikt heerlijk maar niet heus.

Mijn oplossing daarvoor is dat ik tijdens het aanzetten van het pyro... een stokje wierook aan zet in dekeuken (niet in de over dus hoor! ). Geen stank meer.

Met beiden dus meer dan supertevreden.

Stoomover wordt veel gebruikt niet alleen groente maar ook vis.

Pyrolitische staat denk ik 1 keer in het half jaar aan ofzo. Niet heel vaak....
Trouwens: groenten en vis kunnen tegelijk (wel even goed naar bereidingstijd kijken).

Kip kan ook prima.

het is echter niet hetzelfde als sudderen, wel echt iets anders, maar bij ons gaat van alles er in. Brocolli, bloemkool, peertjes!, kip, vis.... van alles eigenlijk wel...
http://www.siemens-home.n ... ategory=stoomovenrecepten

recepten met Jonnie boer in samenwerking met leverancier siemens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven