Pyrolitische oven
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:05

woensdag 4 augustus 2010 om 09:49
woensdag 4 augustus 2010 om 21:40
Hier zowel pyrolitisch als stoom en allebei helemaal fijn.. Beiden van siemens
Stoom oven is heerlijk, groente blijft de groente dus al gooi je wortel, brocolli en van alles bij elkaar. de groente behoudt zijn eigen smaak (of is het haar eigen smaak :s)
Maar goed. Stoomoven echt helemaal fijn! Wordt hier vaak gebruikt.
Dan dat pyrolitische> ook hier een keer in de zoveel tijd aan. Oven wordt weer superschoon dus helemaal goed.
enige nadeel kan de stank zijn, omdat eigenlijk gewoon een verbrandingsoven is op dat moment... En het ruikt heerlijk maar niet heus.
Mijn oplossing daarvoor is dat ik tijdens het aanzetten van het pyro... een stokje wierook aan zet in dekeuken (niet in de over dus hoor! ). Geen stank meer.
Met beiden dus meer dan supertevreden.
Stoomover wordt veel gebruikt niet alleen groente maar ook vis.
Pyrolitische staat denk ik 1 keer in het half jaar aan ofzo. Niet heel vaak....
Stoom oven is heerlijk, groente blijft de groente dus al gooi je wortel, brocolli en van alles bij elkaar. de groente behoudt zijn eigen smaak (of is het haar eigen smaak :s)
Maar goed. Stoomoven echt helemaal fijn! Wordt hier vaak gebruikt.
Dan dat pyrolitische> ook hier een keer in de zoveel tijd aan. Oven wordt weer superschoon dus helemaal goed.
enige nadeel kan de stank zijn, omdat eigenlijk gewoon een verbrandingsoven is op dat moment... En het ruikt heerlijk maar niet heus.
Mijn oplossing daarvoor is dat ik tijdens het aanzetten van het pyro... een stokje wierook aan zet in dekeuken (niet in de over dus hoor! ). Geen stank meer.
Met beiden dus meer dan supertevreden.
Stoomover wordt veel gebruikt niet alleen groente maar ook vis.
Pyrolitische staat denk ik 1 keer in het half jaar aan ofzo. Niet heel vaak....
woensdag 4 augustus 2010 om 21:42
woensdag 4 augustus 2010 om 21:43
http://www.siemens-home.n ... ategory=stoomovenrecepten
recepten met Jonnie boer in samenwerking met leverancier siemens...
recepten met Jonnie boer in samenwerking met leverancier siemens...