Jongensnamentopic!
dinsdag 3 augustus 2010 om 21:34
hahaha ik ben blij dat ik hier iig eerlijke reacties krijg
daar heb je wat aan !
moest wel lachen om je yoghurt banba :p
Dani had ik eerst.. daar is danick uit ontstaan.. dani is ook een meisjesnaam.. dus vandaar dat die weer was afgevallen.
danny vind ik te standaard, daan ook
punkie, ik vind mika wel leuk ! de rest niet. iig bedankt !!
ik ben een lastig geval, I know :p
moest wel lachen om je yoghurt banba :p
Dani had ik eerst.. daar is danick uit ontstaan.. dani is ook een meisjesnaam.. dus vandaar dat die weer was afgevallen.
danny vind ik te standaard, daan ook
punkie, ik vind mika wel leuk ! de rest niet. iig bedankt !!
ik ben een lastig geval, I know :p
woensdag 4 augustus 2010 om 11:26
quote:Punkiedunkie schreef op 02 augustus 2010 @ 10:16:
Bedankt voor de Friese namen... We vinden er geeneen echt geweldig, stappen er nu een beetje vanaf. Wat vinden jullie van
Jacob
Eli
Angus
Jimi
Joep
Quint
????
Jacob vind ik echt een heel mooie naam.
Eventueel af te korten tot Job, als Jacob te ouwelijk is.
Bedankt voor de Friese namen... We vinden er geeneen echt geweldig, stappen er nu een beetje vanaf. Wat vinden jullie van
Jacob
Eli
Angus
Jimi
Joep
Quint
????
Jacob vind ik echt een heel mooie naam.
Eventueel af te korten tot Job, als Jacob te ouwelijk is.
woensdag 4 augustus 2010 om 12:39
quote:Pinkeltje81 schreef op 02 augustus 2010 @ 13:13:
ik ken een jongen en die heet Danick (wel uitgesproken als niek en niet als nick). Ik moest wel even wennen, want kende ook alleen meisjes, maar nu 2 jaar later is het een heel stoer ventje hoor!Ik ken ook een jongetje dat Daniek heet (weet niet precies hoe je het spelt), moest ook wennen, Maar het is een heel leuk jongetje en de naam went dan vanzelf.
ik ken een jongen en die heet Danick (wel uitgesproken als niek en niet als nick). Ik moest wel even wennen, want kende ook alleen meisjes, maar nu 2 jaar later is het een heel stoer ventje hoor!Ik ken ook een jongetje dat Daniek heet (weet niet precies hoe je het spelt), moest ook wennen, Maar het is een heel leuk jongetje en de naam went dan vanzelf.
woensdag 4 augustus 2010 om 14:29
quote:zonnetje82 schreef op 04 augustus 2010 @ 11:21:
op een of andere manier vind ik niek dan weer stom ... varag mij niet waarom. Yorick ook niet echt.
Mikay vind ik wel leuk!
Ik gooi er gewoon nog even 1 in:
Liano
reacties graag :-)Vond ze zelf ook 3 keer niks hoor
op een of andere manier vind ik niek dan weer stom ... varag mij niet waarom. Yorick ook niet echt.
Mikay vind ik wel leuk!
Ik gooi er gewoon nog even 1 in:
Liano
reacties graag :-)Vond ze zelf ook 3 keer niks hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 4 augustus 2010 om 16:42
woensdag 4 augustus 2010 om 21:23
Is een andere spelwijze van Danique dan niet iets? Bijvoorbeeld Daniek? Dat staat voor mij al meer jongensachtiger (naar: Niek, das een jongensnaam)
Jacob vinden wij ook erg mooi....onze zoon heet zo, met roepnaam Jake
Dit omdat hij vernoemd is en we niet 2 Jaaps in huis wilden hebben....Jake is de Amerikaanse/Engelse variant...
Mocht je nog een leuke tweede naam zoeken.....Samuel
Jacob vinden wij ook erg mooi....onze zoon heet zo, met roepnaam Jake
Mocht je nog een leuke tweede naam zoeken.....Samuel
donderdag 5 augustus 2010 om 10:16
[quote]njb schreef op 04 augustus 2010 @ 21:23:
Is een andere spelwijze van Danique dan niet iets? Bijvoorbeeld Daniek? Dat staat voor mij al meer jongensachtiger (naar: Niek, das een jongensnaam)
ja daarom denk ik nu ook aan Danick (nick is ook een jongensnaam denk ik dan maar :p)
Maar goed, we denken er nog ff over na hihi
ja daarom denk ik nu ook aan Danick (nick is ook een jongensnaam denk ik dan maar :p)
Maar goed, we denken er nog ff over na hihi
donderdag 5 augustus 2010 om 12:09
Ik ken een jongetje dat Danieck heet.
Ik zelf vind dat Daniek, Danieck, Danik en Danick prima kan voor een jongetje.
Danique vind ik ook meer iets voor een meisje.
Aan de andere kant ken ik ook een meisje met de naam Renee en eentje met de naam Kris. Dus wat maakt het eigenlijk uit, er zijn best veel namen die voor zowel een jongetje als meisje kunnen!
Succes met verder nadenken
!
Ik zelf vind dat Daniek, Danieck, Danik en Danick prima kan voor een jongetje.
Danique vind ik ook meer iets voor een meisje.
Aan de andere kant ken ik ook een meisje met de naam Renee en eentje met de naam Kris. Dus wat maakt het eigenlijk uit, er zijn best veel namen die voor zowel een jongetje als meisje kunnen!
Succes met verder nadenken