oh...mijn...god

05-08-2010 17:12 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Ik ben niet nieuw op dit forum maar dit is 1 van mijn eerste posts.

Ik zit met iets. Het is net uitgekomen. Ik heb al 7 jaar ontzettend leuk contact met een jongen via msn. Vanaf mijn 13e..ik heb hem op mijn 14e voor het eerst ontmoet. En met veel tussenpozen zat ik hem weer in maart, dit jaar.

Wij hebben nu een relatie. IJzersterk, heel fijn en warm. Hij doet heel veel voor me, ik ben het niet gewend zo ook al zijn mijn "eisen" sinds mijn vorige relaties flink opgeschroefd. Kom uit een relatie van 3 jaar waarvan de jongen in kwestie het uitmaakte in een sms en hoogstwaarschijnlijk is vreemdgegaan vlak daarvoor.

Nu zit het zo; ik weet dat mijn huidige vriend nog 2 msn meiden heeft waar die graag mee praat, prima. Hij heeft heel veel vrienden én vriendinnen. Ook prima. Hele leuke mensen.

Nu is er 1 van die msn meisjes die mij al een beetje een doorn in het oog werd. En mijn gevoel had gelijk. Hij typt dingen tegen haar die niet horen in een relatie met een ander (hoe zou het zijn als we zoenden. Ik wil je zo graag zien. Ik ben verliefd op je), ik denk niet dat ik me er verder op hoef uit te wijden. Ze wilden gaan afspreken, en toch weer niet, en toch weer wel, en toch maar niet. enz. Het werd een beetje om mij heen gepland, als ik er niet was hingen ze blijkbaar uren aan de tel en achter msn. Zij hield de boot af en wist van mij af. Ze hadden het ook wel vaak over mij, maar toch..

Hij (mijn vriend) is nu weggegaan, ik zit bij hem thuis. Ik heb hem al de keus gesteld; zij of ik. Hij kiest voor mij en heeft in mijn bijzijn ALLES van haar verwijderd en geblokt (internet, tel, álles). Haar een mail gestuurd dat het contact afgelopen is na 6 jaar dat ze ontzettend stom zijn geweest samen. Afijn. Hij komt vanavond terug en dan heb ik nog een paar keuzes voor hem. Ik ben hier niet snel klaar mee hij gaat goed weten hóe fout hij is.

Nou moet ik erbij zeggen, hij heeft moeite met relaties. Ik ken de situaties we hebben in die tijden ook contact gehad, dat verliep niet zoals het contact dat hij met het meisje in kwestie had. Hij heeft flink geexperimenteerd met vanalles en nog wat, meiden, drugs, etc. Daar is hij sinds een jaar echt overheen. Anders was ik dit nooit begonnen. Hij is 24 en ik ben bijna 20.

Ik vroeg me af wat jullie zouden doen? Ik heb niks aan ''ga bij hem weg!'' dat kan ik als hij terug is pas echt beslissen. Ik ken hem al 7 jaar en hij is als geen ander, alleen nu weet ik het niet meer.
Je relatie is absolúút niet 'ijzersterk, heel fijn en warm' als je vriend op msn tegen iemand zegt dat 'ie verliefd op haar is en vanalles met haar wil doen.
Even vanavond afwachten. Kijken hoe hij reageert op jouw keuzes.

Je bent er trouwens erg vroeg bij. Al een relatie van 3 jaar achter de rug. Je OP deed me vermoeden dat je een heel stuk ouder was.

Sterkte ermee.
Waar is hij nu heen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je hebt 7 jaar een ijzersterke relatie met hem, en hij heeft al 6 jaar contact met dat andere meisje...?

En vanwaar het 'oh.....mijn......god'??
Heeft hij ook al een uitleg gegeven waarom hij (al 6 jaar!) zo vaak contact heeft met dat meisje? Mist hij iets bij jou dan?
Only dead fish go with the flow
quote:DeKenau schreef op 05 augustus 2010 @ 17:16:

Je relatie is absolúút niet 'ijzersterk, heel fijn en warm' als je vriend op msn tegen iemand zegt dat 'ie verliefd op haar is en vanalles met haar wil doen.Mijn gedachten....
Welke keuzes ga je hem voorleggen dan?
Als je al na zo'n korte tijd een relatie te hebben voor dit soort problemen komt te staan, belooft dat helaas niet veel goeds voor de toekomst. Treurig maar waar: wanneer iemand je laat zien hoe hij is, geloof hem dan maar! Ik begrijp dat je hem niet zomaar aan de kant wil zetten maar als ik je OP goed lees, zijn jullie pas sinds maart (4 maanden) samen. Ik spreek uit ervaring, ben toen ik zo oud was als jij ook heel lang blijven hangen in iets wat ik achteraf beschouw als een ongezonde relatie. En ik wilde dat ik 14 jaar geleden had geluisterd naar de mensen die zeiden dat het zo niet hoort te gaan. Relaties horen niet moeizaam te verlopen, er hoort niemand gered te worden, er hoort niemand hoteldebotel te worden van een ander. Ben je al een hele tijd samen dan is het misschien iets anders maar na 4 maanden?

Wat je ook beslist, sterkte ermee!!
Wat ik zou doen? Als mijn vriend met een msnmeisje wil afspreken, dan mag hij lekker met haar afspreken.

Maar dan hoeft hij niet meer bij mij aan te komen
mosterd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou m met pc en al voor haar deur zetten. Veel plezier ermee.
Als je hem naar 4 maanden al niet meer kunt vertrouwen, en hij dan al naar andere vrouwen 'lonkt', wordt het mijn inziens moeilijk om een goede relatie te houden... Als ik jou was (en dat is natuurlijk makkelijk zeggen vanaf de kant) zou ik niet te veel energie in hem stoppen.
Ga niets iets vasthouden wat je in werkelijkheid al kwijt bent... of wat je misschien niet eens werkelijk vast gehouden hebt. Het bespaart je een hoop verdriet en ellende. Des te langer je door meddert, des te meer je aan hem gaat hechten. En dan wordt het einde nog moeilijker...
oh, shit maar dit wil TO allemaal niet horen!

ik knal 'm er maar weer ff in:

Dit is inderdaad een ijzersterke, fijne en warme relatie! Wauw, je hebt het echt getroffen met deze geweldige trouwe kerel!
Wat ik zou doen?

Sowieso zou ik afknappen op een jongen/man die na zijn 15e nog op MSN te vinden is.

Maar je vriend die op MSN zit met andere meisjes vind ik ook een no go. Zeker als hij dat soort rare uitspraken doet.

Fijn dat hij een meisje heeft geblockt, maar dat heeft hij gedaan omdat hij dat van jou moest en niet omdat hij dat zelf wilde.

Geloof je echt dat hij vanaf nu voor jou gaat?

Dat heeft hij hiervoor niet gedaan en zal dat nu ook niet doen.

Wellicht zoekt hij toch weer stiekem contact met wat grietjes.

Je weet waar je aan toe bent. Heb je op je 20e zin in een kansloze relatie?
quote:DeKenau schreef op 05 augustus 2010 @ 17:16:

Je relatie is absolúút niet 'ijzersterk, heel fijn en warm' als je vriend op msn tegen iemand zegt dat 'ie verliefd op haar is en vanalles met haar wil doen.Precies.

Sterker nog....jouw gevoelens voor hem zijn 'ijzersterk, heel warm en fijn'.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Nee hij heeft niet al 6 jaar zulk contact met haar, dat is zo geworden sinds hij haar op cam ziet sinds kort..daar heb ik straks ook ngo een heel aantal vragen over.

Ik wil weten wat hij erover te zeggen heeft. Mijn ongezouten mening heeft hij al kunnen horen. Ik ga niet zomaar weer terug naar hem, ik ben niet naief.

Ik heb geen idee waar hij heen is. Heeft een paar keer heel hard tegen de muur geslagen en zn mobiel kapotgegooid. Boeie.

Hij krijgt de keus alles maar dan ook alles aan me vertellen zonder dat ik ernaar hoef te vragen. Dat deed hij op dit punt niet, op alle andere gebieden wel dat weet ik.

Hij gaat maar zn stinkende best doen, ik doe het niet meer voor hem. Ik wil weten wat het hem waard is. En nee niet voor een week maar voor de aankomende tijd. Hij is toen ik hem ermee confronteerde naar de ako gegaan en heeft mijn fav. te dure tijdschrift gekocht. Aardig. Maar ik ben niet om te kopen zei ik tegen hem.

Het is wachten. Mijn moeite is voor nu voorbij. Hij is altijd al een ladiesman geweest, hij zoekt (bijna) overal bevestiging in we hebben er al veel over gepraat zodat ik tot beter inzicht kan komen. Hij weet wat hij wel en niet bij me kan maken. Is al erg veranderd ivm vroeger.
quote:Jaja007 schreef op 05 augustus 2010 @ 17:59:

[...]

Precies.

Sterker nog....jouw gevoelens voor hem zijn 'ijzersterk, heel warm en fijn'.nee hoor. niet meer.
quote:emmenn schreef op 05 augustus 2010 @ 17:58:

Wat ik zou doen?

Sowieso zou ik afknappen op een jongen/man die na zijn 15e nog op MSN te vinden is.

Maar je vriend die op MSN zit met andere meisjes vind ik ook een no go. Zeker als hij dat soort rare uitspraken doet.

Fijn dat hij een meisje heeft geblockt, maar dat heeft hij gedaan omdat hij dat van jou moest en niet omdat hij dat zelf wilde.

Geloof je echt dat hij vanaf nu voor jou gaat?

Dat heeft hij hiervoor niet gedaan en zal dat nu ook niet doen.

Wellicht zoekt hij toch weer stiekem contact met wat grietjes.

Je weet waar je aan toe bent. Heb je op je 20e zin in een kansloze relatie?

hij zit op msn omdat een deel van zijn vrienden aan de andere kant van ned. wonen en dan is msn makkelijk.

Hij weet uit zichzelf niet wat hij moet doen, hij doet wat ik wil om het zo maar te zeggen.
klinkt alsof je hem sowieso nog een kans gaat geven. wat wil je hier horen?
quote:lauwe schreef op 05 augustus 2010 @ 18:01:

[...]

hij zit op msn omdat een deel van zijn vrienden aan de andere kant van ned. wonen en dan is msn makkelijk.

Hij weet uit zichzelf niet wat hij moet doen, hij doet wat ik wil om het zo maar te zeggen.Wat een slappe hangzak....kan hij niet voor zichzelf denken?
quote:lauwe schreef op 05 augustus 2010 @ 17:59:

Hij weet wat hij wel en niet bij me kan maken. inderdaad, veel dus...
once upon a time called.....right now
quote:Clytemnestra schreef op 05 augustus 2010 @ 18:05:

[...]

inderdaad, veel dus...

nope dit deel is toch zker niet de hele relatie.

En nee het is hierbij niet zeker dat ik hem een kans geef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven