Gezocht: Dijbeenschopper

05-08-2010 22:02 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen weken weer eens zo ontzettend veel kleding gekocht. Het geld vliegt op magische wijze mijn portomonnee uit als ik door de stad loop en er komen talloze nieuwe kledingstukken en make-up voor terug. Nou begreep ik uit een ander topic dat een welgemeende trap tegen het dijbeen uitgedeeld door echtgenoot daar de oplossing voor is. Helaas ben ik niet in het bezit van zo'n exemplaar.

Dus nu mijn vraag. Is er hier iemand die mij of aan een dijbeenschopper of aan een dijbeenschop kan helpen? Ik ben wanhopig!!!
quote:Zwup schreef op 05 augustus 2010 @ 23:34:

[...]

Je hebt het bijbehorende topic gevonden, begrijp ik?
Nee!! Waar moet ik zijn??
Gewoon, sekspijler, waar anders? En dat last Tuesday was een hint, zeg maar.
Ik ga even kijken
Dees? Vreemdgaan ivm geldnood
Jep, dies. Eigenlijk diep triest. Maar ja, dat ben jij is het verhaal uit jouw OP ook natuurlijk.
Q!!!
Hè hè, was dát nou zo moeilijk? Daar zit ik al de hele avond op te azen! Mijn echtgenoot heeft het hopeloos af laten weten deze week (meestal krijg ik 't op woensdag) en ik snák echt naar een liefdevolle klap!

Thanks! Jij bent een echte vriendin!
Graag gedaan Q

Shit, ik zat klem in de kattenbak. Ik heb alle fun al gemist zie ik!

En nu moet ik naar bed van mijn man :(

En dat heb ik allemaal maar te slikken, zucht....
Nope
Ik heb nog wel een raketje in mijn doos anders?

Of toch in ieder geval het stokje nog...
Ik heb net mijn laatste raketje op

De vriezer is leeg!
Ik noem de mijne altijd ijskast. Of eigenlijk noemt m'n man 'm zo...
Vriezer leeg, doos vol?
Ik vind de vriezer fijner hoor Q
Fijner dan de ijskast? Hmmm... toch maar eens een aanpassing in de terminologie aanvragen dan, hier thuis...

Doos vol? Ga je verhuizen, Hermes?
Absoluut, Q!
(kan iemand het eerste dijbeenschop topic linken?)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Die is er niet meer singalala
quote:Zwup schreef op 06 augustus 2010 @ 00:23:

Die is er niet meer singalala Grrrr hoe zonde! Heb ik gewoon met vrienden zitten eten terwijl ik hier had kunnen genieten van een dijbeenschoptopic Wat een slechte keus!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Het was zefls een pijpen-ongewenst--in-mond-klaarkomen-shoppen-dijbeenschoppen-topic!
Ik ga ook maar eens mijn koffers pakken en naar mijn vriendin toe. Welterusten allemaal!
De mijne heeft net een dijbeenschop gehad, wel gelduitgeven aan erotische massages voor vrouwen (mbv fairy mini, dus spuitend klaarkomen), en thuis niet in de mond klaarkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven