Strijkapplicatie op rolgordijn?
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:39
Ik wil voor mijn babykamer verduisterende rolgordijnen aanschaffen. Daarbij denk ik nu aan simpele cremekleurige rolgordijnen die ik ga opleuken met een strijkapplicatie.
Het zou dan gaan om de onderste rand, dus niet het gedeelte wat je oprolt. Geen idee of er plastic of een andere smeltbare stof in rolgordijnen zit... Wie weet of het mogelijk is om een strijkapplicatie op een rolgordijn aan te brengen?
Het zou dan gaan om de onderste rand, dus niet het gedeelte wat je oprolt. Geen idee of er plastic of een andere smeltbare stof in rolgordijnen zit... Wie weet of het mogelijk is om een strijkapplicatie op een rolgordijn aan te brengen?
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:41
vrijdag 6 augustus 2010 om 12:29
vrijdag 6 augustus 2010 om 12:33
quote:sosofie schreef op 06 augustus 2010 @ 12:29:
Ik heb (ongeveer) hetzelfde gedaan, maar ik heb secondelijm gebruikt.
Op de blauwe lamp kwamen oranje vissen van vilt, op de klamboe ook en en voor op het rolgordijn heb ik een rand van oranje vissen gemaakt en die erop geplakt. Appeltje eitje.Dat klinkt ontzettend leuk!!
Ik heb (ongeveer) hetzelfde gedaan, maar ik heb secondelijm gebruikt.
Op de blauwe lamp kwamen oranje vissen van vilt, op de klamboe ook en en voor op het rolgordijn heb ik een rand van oranje vissen gemaakt en die erop geplakt. Appeltje eitje.Dat klinkt ontzettend leuk!!