Sportleraar

06-08-2010 15:28 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn sportleraar heeft me aangemeld op Hyves, leuk dacht ik

maar ook op msn heeft hij me aangemeld en we hebben al veel gemsn't. ook over intiemere onderwerpen enzo en hij heeft via de computer van de sportschool mijn mobiele nummer te pakken gekregen..alleen dat was mijn OUDE nummer, nu heeft mijn moeder het Je raad het waarschijnlijk al, mijn moeder kreeg een smsje die niet voor haar bedoeld was. Dat was wel een beetje beschamend, maar het ergste moet nog komen.

Hij wil heel graag met me afspreken, maar hij heeft een vriendin..

Ik vind hem ook wel leuk en ga ook met hem afspreken, maar ga hem wel vragen hoe dat met zijn vriendin zit, wil niet vreemdgaan met hem...

We sturen ook heel veel smsjes, ook echt smsjes die IK niet zou sturen als ik een vriend had (hij stuurt ze wel, ondanks dat hij een vriendin heeft)

Nou nogal weird he? Ik heb raad aan mijn vriendinnen gevraagd en zei vinden dat ik gewoon met hem op 'date' moet gaan, maar wel vragen hoe en wat met die vriendin..

trouwens, ik ga over een kleine 3 weken voor 5 maanden naar Curaçao voor stage, dus relatie wordt het nu sowieso niet..hij wilde mij wel komen opzoeken..

Hij is btw 26 en ik 20

Wat een verhaal. Graag reacties aub
Foute vent, ongeautoriseerd jouw telefoonnummer achterhalen. Wat een creep. En dan nog een vriendin hebben ook.
Wat wil je horen?

Je hebt geen zin om met hem te 'vrijen' terwijl hij een vriendin heeft?

Nou, dan spreek ook maar niet met hem af.
Als je over 3 weken weggaat zou ik het laten. En helemaal omdat hij een vriendin heeft. Hij is fout dat zeker. Maar jij weet dat hij een vriendin heeft dus maakt het jou niet beter.

Je wilt niks serieus maar je wilt wel dat hij bij zijn vriendin weggaat voor jou.
Foute vent inderdaad.
Dit snap ik niet. Waarom wil je met iemand daten die een vriendin heeft? Misschien traditioneel, maar 'wat gij niet wilt dat u geschied.... doet dat ook een ander niet!' (werkt altijd!)
Dus je gaat hem opgeilen, vragen hoe het met zijn vriendin zit en dan ga je naar zijn smoesjes luisteren. Nou niet echt mijn idee van een topavond en topvent.
quote:anna761 schreef op 06 augustus 2010 @ 15:34:

Dit snap ik niet. Waarom wil je met iemand daten die een vriendin heeft? Misschien traditioneel, maar 'wat gij niet wilt dat u geschied.... doet dat ook een ander niet!' (werkt altijd!)En iemand die nog eens vijf maanden weg gaat. What is the point van het hele versieren als je vijf maanden ver van elkaar weg bent (nog niet te spreken hoe hij dat zijn vriendin gaat wijsmaken)?
Maar ja, foute kerels neuken meer, volgens een welbekend topic van het VF.
quote:Highlights schreef op 06 augustus 2010 @ 15:28:

Hij wil heel graag met me afspreken, maar hij heeft een vriendin..

Ik vind hem ook wel leuk en ga ook met hem afspreken, maar ga hem wel vragen hoe dat met zijn vriendin zit, wil niet vreemdgaan met hem...We sturen ook heel veel smsjes, ook echt smsjes die IK niet zou sturen als ik een vriend had (hij stuurt ze wel, ondanks dat hij een vriendin heeft)dan komt hij vast met een verhaal dat ze op het punt staan uit elkaar te gaan, maar nog even de schone schijn ophouden omdat haar ouders volgende maand 25 jaar getrouwd zijn.
Wat een sneue sukkel die vent. Lekker laten gaan.
Clowns to the left of me..
Sportleraren staan er nogal vaak om bekend dat ze nogal van flirten houden en dat ze veel vriendinnetjes er op na houden, dus ik denk dat hij gewoon een player is.

Overigens heb ik precies hetzelfde gehad, alleen wist ik niet dat hij allang getrouwd met kind was.....
Uhmm ik wil hem helemaal niet opgeilen, gewoon ergens wat drinken ofzo, meer niet..Ik hou er dus ook niet van wat hij doet, maar wil eens kijken hoe het met zijn vriendin gesteld is.

Juist omdat ik 5 maanden wegga doe ik dit, en zal nooit iets met hem doen voordat hij het uitgemaakt heeft met zijn vriendin. Doet hij dit niet, dan gebeurt er ook niks.
Trouwens, als hij echt voor mij wil gaan, heeft hij sowieso 5 maanden de tijd om het uit te maken
Misschien ben je gewoon een toffe meid hoor highlights.

Maar door dit soort praktijken van vrouwen, achter een man aanzitten die al bezet is en dat wetend gewoon doorgaan, krijg ik echt een hekel aan me eigen geslacht.

Vrouwen die mijn vriend bijvoorbeeld aangapen terwijl ik er naast loop, daar krijg ik echt kriebels van. Ik kan daar niet tegen. Bezet is bezet. Het is dan wel aan de man om er niet op in te gaan maar lok het als vrouw ook niet uit. Wat zou je doen als jou kerel zo was met andere vrouwen?

Ik geloof in karma. Ooit heb jij een vriend en dan gebeurt het zelfde. Alleen ben jij dan "de vriendin".
Niet afspreken omdat jij al verder denkt dat alleen een 'date'. Even wat drinken kan ook met zijn vriendin erbij. Als dat niet kan of er andere bedoelingen mee hebt, niet doen.
Nee echt?
quote:Highlights schreef op 06 augustus 2010 @ 15:40:

Uhmm ik wil hem helemaal niet opgeilen, gewoon ergens wat drinken ofzo, meer niet..Ik hou er dus ook niet van wat hij doet, maar wil eens kijken hoe het met zijn vriendin gesteld is.

Juist omdat ik 5 maanden wegga doe ik dit, en zal nooit iets met hem doen voordat hij het uitgemaakt heeft met zijn vriendin. Doet hij dit niet, dan gebeurt er ook niks.

Zoals ik al zei, dan komt er een lulverhaal over dat ze bijna uit elkaar gaan. Als jij in Curacao zit, laat hij weten dat het uit is (kun je toch niet controleren) en vervolgens wil hij op neukvakantie komen.

Echt, doe het niet.

Waarvan is hij je sportleraar btw? Van een vereniging, sportschool of je opleiding?

Lamaar, ik las het al 'van de sportschool.'
Spreek lekker af. luister naar zn smoes over zn vriendin. Duik met m het nest in en ga lekker je tijd in het buitenland verzieken met de gedachten of hij jou wel trouw is. Prima plan al zeg ik het zelf!
*gaat ineens met hele andere ogen naar de sportbegeleiders van eigen sportschool kijken*

dat heb ik nou nooit.. zal wel te lelijk zijn
De vraag is natuurlijk: is ie leuk genoeg? Mogen wij even een foto zien van de betreffende man?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik zou ingaan op zijn aanbod...onder de voorwaarde dat hij ook gezellig zijn vriendin meeneemt...

Kan prima toch?

Want je wilde toch alleen iets drinken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Highlights schreef op 06 augustus 2010 @ 15:28:

wil niet vreemdgaan met hem...Ben JIJ dan ook bezet? Zo nee, dan ga jij niet vreemd toch? Pak je kans!!!
quote:Summerdance schreef op 06 augustus 2010 @ 15:52:

Want je wilde toch alleen iets drinken? Als t maar geen gatorade wordt dan, dat is altijd wel het risico met die sportleraren. Voor je het weet tracteert ie op een rondje isostar...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
En natuurlijk wil je wel vreemdgaan met hem..maar je wilt wel dat ie daarna hotel de botel op je is omdat je veeel leuker bent dan zn vriendin. Het is namelijk gewoon een ego streling dingetje dit. Zo leuk is ie niet maar jij bent dan wel leuker dan zn vriendin.
Ah, dames ik zie dat jullie hier anderen aan het voorzien zijn van goede tips?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven