korte tekst afscheid
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:18
Ik heb 7 1/2 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt. Nu heb ik een andere baan gevonden en neem ik komende week afscheid.
Voor de kinderen heb ik een bloem met bellenblaas geknutseld, maar daar wil ik nog een kaartje aanhangen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik erop moet zetten. Ik vind: "bedankt voor de fijne tijd, liefs wennes" een beetje saai. Heeft iemand een leuk idee wat ik erop kan zetten?
Voor de kinderen heb ik een bloem met bellenblaas geknutseld, maar daar wil ik nog een kaartje aanhangen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik erop moet zetten. Ik vind: "bedankt voor de fijne tijd, liefs wennes" een beetje saai. Heeft iemand een leuk idee wat ik erop kan zetten?
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:30
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:26
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:41
quote:Mlle_j schreef op 06 augustus 2010 @ 17:26:
Beste kinderen,
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik een andere betrekking heb aanvaard. Mijn laatste werkdag is vandaag, en ik wil jullie langs deze weg hartelijk danken voor de fijne tijd. Vanzelfsprekend wens ik jullie al goeds voor de toekomst.
Hartelijke groet,
Wennes.
Dit zou ik als moeder wel leuk vinden!
Beste kinderen,
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik een andere betrekking heb aanvaard. Mijn laatste werkdag is vandaag, en ik wil jullie langs deze weg hartelijk danken voor de fijne tijd. Vanzelfsprekend wens ik jullie al goeds voor de toekomst.
Hartelijke groet,
Wennes.
Dit zou ik als moeder wel leuk vinden!
vrijdag 6 augustus 2010 om 23:01
quote:Mlle_j schreef op 06 augustus 2010 @ 17:26:
Beste kinderen,
Hartelijke groet,
Wennes.
Beste kinderen,
Hartelijke groet,
Wennes.