KEEP SMILING!

06-08-2010 15:49 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verdriet, machteloosheid, boos, teleurgesteld, twijfels, bang, verlegen, lusteloos, onzeker, eenzaam, moedeloos, wanhoop... Ik ben alles hier al tegen gekomen op het forum. Omdat 't vandaag een mooie dag is dacht ik: Laten we 't eens over iets vrolijks hebben en met een lach 't weekend in gaan!

Wat maakt jullie blij?
Dat ik gister na een avondje doorzakken geen kater heb vandaag en dat ik vakantie heb en dat ik mijn kanjer vanaaf weer zie:)
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik ben blij dat ik morgen een proeftaartje ga keuren voor onze bruiloft!

En dat ik maandag eindelijk, eindelijk, EINDELIJK dat KUT examen mag doen waar ik al 3 weken over loop te stressen (na maandag dus een nóg blijer bericht, of ik nou wel of niet slaag! )
* Dat een goede vriendin van mij _eindelijk_ een hele toffe vent heeft getroffen en trouwplannen heeft

* Dat onze beste vriend over een paar weken vader word en er zó schattig mee bezig is

* Dat de homo-top-honderd bezig is en de foute muziek hier in de huiskamer schalt

* Dat ik mijn verjaarsfeestje aan t plannen ben en al weer 41 word!

* Dat mijn man zo'n lieverd is

* Dat mijn katten elkaar niet (voor de verandering) het huis door meppen

* Dat we morgen eindelijk een nieuwe stofzuiger gaan kopen

En nog veul meer! Ik ben gewoon best een blij vrouwke...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dat ik een hele leuke jongen heb ontmoet en dan elke keer denk:

Oh wat leuk was het vorige week! Oh hij is zo leuk enz enz. Ik hoop dat we elkaar snel weer zien.

Dat morgen een vriend van mij op bezoek komt, ff lekker NLs praten!

Dat het bijna weekend is!

Dat ik aan mijn paper begonnen ben en dat ik eindelijk verder kom met mijn onderzoek!

Dat dit topic geopend is, echt goed voor je humeur
Mijn beste vriend heeft zijn vrouw bezwangert!

Ik werd verrast met de echo-pics!
Dat ik me helemaal te pletter rook, omdat ik zondag de 8e ga stoppen. Voorgoed. Dat als mijn vriend thuis komt zondag ik niet meer een heel pak stimerol achter mijn kiezen hoef te steken, omdat ik mijn mond vergelijk met een stinkende asbak. Ik ga helemaal zoenfris worden.
- dat we morgen een oude-schoolvriendinnen-meeting hebben (met 5 vrouwen)

- dat diegene die het nu organiseert een historische boottocht heeft geboekt

- dat ik vandaag weer even lekker in de zon heb gezeten

- dat ik (voordat ik de zon inging) mijn huis aan kant heb gemaakt
Dat ik nu alweer een maand een baan heb en helemaal blij ervan wordt en van dat ik nu weer echt "weekend" heb
Ik ben echt heel blij omdat:

- ik vakantie heb

- Juno en ik bijna een jaar getrouwd zijn en we na 10 jaar samen

nog steeds zo ontzettend veel lol hebben samen

- We pas besloten hebben graag samen een kind te willen krijgen (spannend!)

- We daar soms zo lekker samen over kunnen praten

- We dadelijk frietjes gaan eten *bloos*
Dat ik morgen de trotse bezitter ben van een iPhone 4!
-Dat ondanks de bekkeninstabiliteit ik wel op en top geniet van mijn zwangerschap en elke dag geniet van de schopjes van het kleine kereltje wat in mijn buik hard aan het groeien is.

-Dat ik heel erg gelukkig word van mijn familie, vriendinnen en vrienden. En het allermeest van mijn vriend.

-Dat de zoon van mijn vriend nu hier in de kamer lekker met zijn autootjes aan het spelen is. Ik ben niet zijn moeder, maar we zijn wel dikke vrienden.

-Dat ik volgend weekend weer een weekendje bij mijn ouders ga relaxen en genieten van moeders maaltijden/zorgen en aandacht ;)

-De gedachten dat ik na de zwangerschap moeder zal zijn..

-De gedachten dat ik na de zwangerschap weer eens lekker de stad in kan gaan 's avonds en een biertje kan drinken...ooit gaat dat gebeuren en die gedachten maakt me heel vrolijk!

Lekker topic dit!
Dat ik na een jaar eeeeeeindelijk 3 weken vakantie heb nu! En dat morgen goed begin met een dag Efteling!
.
Ik glimlach als ik denk aan:

- mijn beste vriendin, die ik na jaren 'ruzie' weer terug heb gevonden,

- mijn lieve hondje, die met zijn 8 maanden steeds meer streken begint uit te halen, stoer maar ook onbeholpen probeert als een jongetje te plassen, waaks begint te worden maar nog niet helemaal snapt wanneer dat wel of niet gepast is, en die ondanks zijn pubergedrag ook steeds liever en knuffeliger wordt,

- mijn lieve collegaatje, die me vertelde dat zij vandeweek helemaal vrolijk werd toen zij mij tijdens een conference call in het kantoor naast haar hoorde lachen en zei dat ze me mist (ik ben al even thuis na een operatie).
Ik kreeg net een smile omdat mijn lief me heel romantisch optilde omdat ik de keuken niet uit wilde, maar hij wilde per se afwassen. En na mij op de bank gegooid te hebben 5 min later met een heerlijk kopje thee binnenkwam.
Dat ik vandaag een veel betere dag heb dan gisteren!

Dat ik straks voldaan een leuke film mag kijken op de bank!
Ik word heel vrolijk van mijn grote pot thee en het pakje chocolate chip cookies voor mijn neus! Dat maakt de dag weer helemaal af!
Ik ben blij omdat ik:

- zojuist een ticket naar Barca heb geboekt en voor het eerst in mijn eentje op vakantie durf!

- heel gelukkig ben als vrijgezel.

- alles kan doen wat ik wil zonder met iemand te hoeven overleggen.

- hele lieve vrienden, vriendinnen en familie heb.

- me gewoon helemaal op en top gelukkig voel de afgelopen maanden!!!!!!!
Jeuh, een positief topic! Ik ben blij dat ik heb gekookt en het te eten was!
Ik ben blij dat morgen mijn auto wordt gemaakt door een goede vriend van me, lekker geen dure garagekosten!!!! En daarna samen een potje koken, dat heb ik al heel lang niet meer gedaan.
En dat ex niet bij mij op de bank zit maar bij een ander, die naar zijn leugentjes aan het luisteren is...
Van mijn zoontje (bijna 2) die zo geniet van zijn nieuwe loopauto.

Van mijn 2 mannen als ze samen stoeien op bed

Van een goede politiethriller op dvd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat we vrijdag mogen oppassen op de kids van mijn vriend zijn zusje. Ze zijn helemaal gek van mij, dus dat gaat wel goedkomen.
Ik ben gelukkig omdat:

- ik een fantastisch lieve vriend heb

- ik lekker vakantie heb

- en in september weer vakantie heb

- ik een heerlijke bosrit heb gemaakt met een super paard

- en dat precies toen de zon er even aan dacht om nog te schijnen!!!
* omdat ik morgen vrij heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven