hoe zit dat bij jullie?
vrijdag 6 augustus 2010 om 19:48
quote:calvijn1 schreef op 06 augustus 2010 @ 19:42:
Ik vind de meeste hier wel ineens heel soepel en open-minded reageren.
Geloof er eerlijk gezegd niet zo veel van.Ik vind dit erg close minded en sneu. Ik kan me dat van jou nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd. Wil je echt zeggen dat het open minded en heel soepel is als je je niet druk maakt om de geslachtsorganen van de vrienden, kennissen, collegae, etc., van je partner? Echt?
Ik vind de meeste hier wel ineens heel soepel en open-minded reageren.
Geloof er eerlijk gezegd niet zo veel van.Ik vind dit erg close minded en sneu. Ik kan me dat van jou nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd. Wil je echt zeggen dat het open minded en heel soepel is als je je niet druk maakt om de geslachtsorganen van de vrienden, kennissen, collegae, etc., van je partner? Echt?
vrijdag 6 augustus 2010 om 19:52
Ik vind iemands geslacht zo'n overschatte eigenschap binnen een vriendschap. Wat doet je geslacht er nou toe? Het gaat toch om de aard van het contact?
Ik heb er geen enkel probleem mee als mijn man vriendschappen onderhoudt en mijn man andersom ook niet. Ik zou er pas een probleem mee hebben als hij er verkering naast nam. Ongeacht of dat met een man of met een vrouw is trouwens...
Ik heb er geen enkel probleem mee als mijn man vriendschappen onderhoudt en mijn man andersom ook niet. Ik zou er pas een probleem mee hebben als hij er verkering naast nam. Ongeacht of dat met een man of met een vrouw is trouwens...
vrijdag 6 augustus 2010 om 19:53
quote:rider schreef op 06 augustus 2010 @ 19:48:
[...]
Ik vind dit erg close minded en sneu. Ik kan me dat van jou nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd. Wil je echt zeggen dat het open minded en heel soepel is als je je niet druk maakt om de geslachtsorganen van de vrienden, kennissen, collegae, etc., van je partner? Echt?Dat dus.
[...]
Ik vind dit erg close minded en sneu. Ik kan me dat van jou nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd. Wil je echt zeggen dat het open minded en heel soepel is als je je niet druk maakt om de geslachtsorganen van de vrienden, kennissen, collegae, etc., van je partner? Echt?Dat dus.
vrijdag 6 augustus 2010 om 19:55
quote:Julus schreef op 06 augustus 2010 @ 19:48:
En daarbij; vriend kan heel goed met vrouwen omgaan en ik heel goed met mannen. Kunnen we ook niets aan doen natuurlijk .Ik heb hetzelfde. Ik heb nogal een mannen-vriendengroep. mijn vriend heeft ook voor een man veel vriendinnen.
En daarbij; vriend kan heel goed met vrouwen omgaan en ik heel goed met mannen. Kunnen we ook niets aan doen natuurlijk .Ik heb hetzelfde. Ik heb nogal een mannen-vriendengroep. mijn vriend heeft ook voor een man veel vriendinnen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 augustus 2010 om 19:58
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:03
quote:duploo schreef op 06 augustus 2010 @ 19:12:
Als hij mij maar niet buitensluit (stiekem gaat doen, meer met haar ondernemen dan met mij, haar niet aan mij wil voorstellen etc.)
Hier zou ik dus bang voor zijn.
Dat mijn partner meer met haar gaat delen dan met mij.
Ben van nature behoorlijk jaloers en in dat geval ook close-minded.
Mijn vriend denkt er overigens ook zo over.
Als hij mij maar niet buitensluit (stiekem gaat doen, meer met haar ondernemen dan met mij, haar niet aan mij wil voorstellen etc.)
Hier zou ik dus bang voor zijn.
Dat mijn partner meer met haar gaat delen dan met mij.
Ben van nature behoorlijk jaloers en in dat geval ook close-minded.
Mijn vriend denkt er overigens ook zo over.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:03
quote:Michelle90 schreef op 06 augustus 2010 @ 19:19:
Ligt eraan hoe hij reageert als ik vraag of ik mee mag.
Het ligt er ook wel aan hoe zij eruit ziet. Als zij 1.78 lang is mooie lange blonde haren en cup d en verder maatje 34. Dan nee.
Beetje kortzichtig... Alsof je alleen spontaan verliefd kunt worden op iemand die heel knap is...
Ik ben zelf vorig jaar nog met een (erg goed uitziende) jongen naar een dancefeest geweest. Mijn man houdt helemaal niet van dance, en ik wilde graag gaan. En vriend van mij wilde wel mee, dus zo geschiedde. Niemand last van gehad. Feit dat hij er goed uitzag wil echt niet zeggen dat ik er meteen verliefd op word. Heb een heel fijn huwelijk, dus zou niet weten waarom.
Alles heeft alleen maar te maken met vertrouwen. Vertrouw je elkaar of niet? Zo niet, dan moet je daar eerst eens goed uit komen met zijn tweeën.
Ligt eraan hoe hij reageert als ik vraag of ik mee mag.
Het ligt er ook wel aan hoe zij eruit ziet. Als zij 1.78 lang is mooie lange blonde haren en cup d en verder maatje 34. Dan nee.
Beetje kortzichtig... Alsof je alleen spontaan verliefd kunt worden op iemand die heel knap is...
Ik ben zelf vorig jaar nog met een (erg goed uitziende) jongen naar een dancefeest geweest. Mijn man houdt helemaal niet van dance, en ik wilde graag gaan. En vriend van mij wilde wel mee, dus zo geschiedde. Niemand last van gehad. Feit dat hij er goed uitzag wil echt niet zeggen dat ik er meteen verliefd op word. Heb een heel fijn huwelijk, dus zou niet weten waarom.
Alles heeft alleen maar te maken met vertrouwen. Vertrouw je elkaar of niet? Zo niet, dan moet je daar eerst eens goed uit komen met zijn tweeën.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:08
Geen probleem, komt hier ook wel voor, aan beide kanten. We hebben beiden nogal verschillende hobbies en daar komen we wel eens mensen van het andere geslacht tegen waar het heel goed mee klikt. Nou en? Omdat het met iemand goed genoeg klikt om mee in de kroeg te zitten, naar een concert te gaan oid. wil nog niet zeggen dat we gelijk bij die mensen in de broek willen kijken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:30
quote:Hasse88 schreef op 06 augustus 2010 @ 20:08:
Geen probleem, komt hier ook wel voor, aan beide kanten. We hebben beiden nogal verschillende hobbies en daar komen we wel eens mensen van het andere geslacht tegen waar het heel goed mee klikt. Nou en? Omdat het met iemand goed genoeg klikt om mee in de kroeg te zitten, naar een concert te gaan oid. wil nog niet zeggen dat we gelijk bij die mensen in de broek willen kijken...
Daar heb je wel gelijk in, maar toch loop je wel een behoorlijk risico dat zo'n vriendschap uitgroeit tot meer.
Voorbeelden genoeg op de relatiepijler.
Daar heb je wel gelijk in, maar toch loop je wel een behoorlijk risico dat zo'n vriendschap uitgroeit tot meer.
Voorbeelden genoeg op de relatiepijler.
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:40
vrijdag 6 augustus 2010 om 20:46
quote:yathibiyya schreef op 06 augustus 2010 @ 20:37:
Calvijn, bij mij kunnen vriendschappen niet echt tot iets meer groeien. Als ik je eenmaal als vriend zie kan ik je niet op een andere manier bekijken.
Maar je weet natuurlijk nooit zeker of dat voor je partner ook zo is.
Je vertrouwt elkaar en je gaat er vanuit, maar toch
(je in het algemeen, niet jij persoonlijk yathibiyya)
Calvijn, bij mij kunnen vriendschappen niet echt tot iets meer groeien. Als ik je eenmaal als vriend zie kan ik je niet op een andere manier bekijken.
Maar je weet natuurlijk nooit zeker of dat voor je partner ook zo is.
Je vertrouwt elkaar en je gaat er vanuit, maar toch
(je in het algemeen, niet jij persoonlijk yathibiyya)
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:05
Ach het komt altijd uit de onverwachte hoek; als X moeilijk doet over de mannelijke collega waarmee ik ga borrelen, heb ik net een crush voor de vriendin van de nicht van X, en als ik zeik over zijn contact met zijn nieuwe buurmeisje, heeft hij toevallig net een natte droom gehad over mijn pianolerares. En zo blijf je aanmodderen. Dus ik zeg; maak je niet druk, want er is geen houwen aan
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:37
ligt helemaal aan de situatie, hebben ze een interesse die jij niet deelt ofzo, dat hij met haar naar een concertje gaat, stelt hij haar ook aan jou voor, gaat het niet in het geniep, is ze niet naar hem aan het lonken etc etc..
gewoon vriendschap, prima, denk je dat er meer achter zit, dan niet prima, dus.....
gewoon vriendschap, prima, denk je dat er meer achter zit, dan niet prima, dus.....
vrijdag 6 augustus 2010 om 21:47
Ligt eraan, hoe ik me erbij voel. Er zijn vrouwen waarmee mijn vriend wel eens afspreekt en daar heb ik totaal geen moeite mee. Er zijn ook vrouwen die met hun tengels van mijn man af moeten blijven, puur omdat ik ze al niet mag
Mijn probleem is: wat doe je als je vriend een mannelijke vriend (homo) heeft die ernstig verliefd (lees: geobsedeerd) blijkt? Das pas lastig...
Mijn probleem is: wat doe je als je vriend een mannelijke vriend (homo) heeft die ernstig verliefd (lees: geobsedeerd) blijkt? Das pas lastig...