Vrijmiboto 06-08
vrijdag 6 augustus 2010 om 14:14
vrijdag 6 augustus 2010 om 22:46
vrijdag 6 augustus 2010 om 22:47
Hahah PotjeT, direct-effect-wijn?
Myleen; we hebben er nu 3, en ik wil er graag altijd een even aantal zodat ze idd setjes kunnen zijn. Nu gaat het prima hoor met hun drietjes, maar ik mis er toch eentje. En ik wilde heel graag een gele Vlaamse reus.
Nu zag ik op MP een nestje van gele vlamen....en ik werd verliefd Dus we gaan er morgen een meisjenijn ophalen.
Myleen; we hebben er nu 3, en ik wil er graag altijd een even aantal zodat ze idd setjes kunnen zijn. Nu gaat het prima hoor met hun drietjes, maar ik mis er toch eentje. En ik wilde heel graag een gele Vlaamse reus.
Nu zag ik op MP een nestje van gele vlamen....en ik werd verliefd Dus we gaan er morgen een meisjenijn ophalen.
vrijdag 6 augustus 2010 om 22:49
quote:Potjethee schreef op 06 augustus 2010 @ 22:46:
[...]
Tja, opschrijven is niet zo moeilijk. Maar hoe controleer je dat ze alles gedaan hebben?Ja, da's het grote nadeel, je moet thuis zijn als ze er zijn, dus ik zit erbij en kijk erna. En zet thee of koffie enzo.
[...]
Tja, opschrijven is niet zo moeilijk. Maar hoe controleer je dat ze alles gedaan hebben?Ja, da's het grote nadeel, je moet thuis zijn als ze er zijn, dus ik zit erbij en kijk erna. En zet thee of koffie enzo.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 6 augustus 2010 om 22:50
Nah nah nep-emigrant? Tsssk!
We zijn best wel goed aan het inburgeren hier hoor Kinderen sinds afgelopen week naar de Kindergarten. En ja, bepaalde boodschappen (brood/kaas/vlokken/hagelslag/chips/salades) doen we idd nog in NL, de rest kopen en doen we lekker hier
No, jij woont wat zuidelijker toch?
We zijn best wel goed aan het inburgeren hier hoor Kinderen sinds afgelopen week naar de Kindergarten. En ja, bepaalde boodschappen (brood/kaas/vlokken/hagelslag/chips/salades) doen we idd nog in NL, de rest kopen en doen we lekker hier
No, jij woont wat zuidelijker toch?
vrijdag 6 augustus 2010 om 22:52
vrijdag 6 augustus 2010 om 22:57
vrijdag 6 augustus 2010 om 23:05
Sarah weet wat ik nog steeds raar vind hier, dat mensen 1,5uur echt 'lang' en 'ver' vinden. Toen ik nog in over de grens woonde (en echt een flink end over de grens) reed ik regelmatig voor een verjaardagsvisite 200-250km enkele reis. Afstanden zijn daar echt anders.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!