Vrijmiboto 06-08

06-08-2010 14:14 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeg, ik heb er nog geen gespot, of lees ik er nou overheen?

Enniewee, ik verveel me de touw tandjes, dus start ik er bij deze zelf maar 1.

PAQUES COCKTAILBAR

Roken, onnodig veel zuipen en boeren toegestaan.

Verboden voor huilies.

WIJ HATEN GUHL
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik start wel bij jou in de buurt, ga lunchen bij een vriendinnetje daaro.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
kut.

gemist.
Tja, ik vind 2,5 uur ook niet veel hoor

En jammer dat je niet langer in de buurt bent, je was welkom geweest hier

Suuske, wat hebbie gemist?
Saar, de pliesie voelde zich niet geroepen hoor, om wat aan t open raam te doen... melder moest t zelluf maar op zien te lossen... Mag ik nog een glaasje water, heb mijn mond te lang open laten hangen... die is nu uitgedroogd.
Ja Suus, ik had vanochtend iedereen op het reltopic al gewaarschuwd dat we weer een vrijmiboto zou komen.

Wel een lekkere middag gehad?

Ohhh Saar, als de reistijd niet uitmaakt dan kan je ook hier wel een keer een bakje theeborrel doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
DGS, wil je nog wat drinken? De barvrouw is m al wel gesmeerd, maar heeft de sleutel achtergelaten.
Tsss.......kutpliesie.

Als je s hier in de buurt verkeerd ben je hier ook welkom hoor Saar.
quote:mylenevalerie schreef op 06 augustus 2010 @ 23:12:

Ja Suus, ik had vanochtend iedereen op het reltopic al gewaarschuwd dat we weer een vrijmiboto zou komen.

Wel een lekkere middag gehad?

Ohhh Saar, als de reistijd niet uitmaakt dan kan je ook hier wel een keer een bakje theeborrel doen.Ga ik zeker nog een keer doen. Eerst mijn rijbewijs halen
Ik wil naar bed.... maar mijn TomSTom is nog steeds aan het updaten. Ben al sinds ik thuis gekomen ben vanmiddag met dat ding in gevecht. Moest m eerst backuppen, toen formatteren, toen de backup terug plaatsen en nu is ie al 2 uur bezig met het vernieuwen van de kaart. Echt een TomSTom.
Zo stlijk weer gedaan. Was wel snel klaar, wel vleemd van die stank en rookwolken?

Nu eerst weer een wijntje. Wel stil hier verder hoor.
ahh hier zitten jullie
Ahh gezellig Saar.
Staat op de planning Myleen!
Hoe vonden jullie kinderen het op de Kindergarten? Die van mijn vonden het daar geweldig. Alleen jongste heeft de eerste dag alleen maar onder een tafel gezeten en daarna een week niet met de Erzieherinnen gesproken, omdat ie het maar stom vond dat hij Duits moest praten en zij geen Nederlands gingen spreken.

Na de week stilzwijgend door gebracht te hebben en hem nog maar s uitgelegd te hebben dat de Erzieherinnen gewoon geen Nederlands kunnen, ging hij op maandag in week 2 naar de meest onzekere AzuBi en zei keihard: Jij kan lekker geen Nederlands. En daarna ging het over op het Duits en was er geen enkel probleem meer. Wat heb ik in een deuk gelegen.
verder? Veldel bedoel je PotjeT

Doe overigens maar vast je voordeur open, voor de brandweermannen.
Ik onthou het No! Kom nu eigenlijk in NL alleen nog in Fryslan Maar wie weet

Jouw TomStom doet me denken aan Werner's blog
ja, ik dacht al, hoor silenes!
die komen voor jou PotjeT. Zou trouwens ook maar alvast een schone onderbroek en je tandenborstel pakken, misschien mag je vanavond wel ergens logeren!
quote:noanne schreef op 06 augustus 2010 @ 23:20:

Hoe vonden jullie kinderen het op de Kindergarten? Die van mijn vonden het daar geweldig. Alleen jongste heeft de eerste dag alleen maar onder een tafel gezeten en daarna een week niet met de Erzieherinnen gesproken, omdat ie het maar stom vond dat hij Duits moest praten en zij geen Nederlands gingen spreken.

Na de week stilzwijgend door gebracht te hebben en hem nog maar s uitgelegd te hebben dat de Erzieherinnen gewoon geen Nederlands kunnen, ging hij op maandag in week 2 naar de meest onzekere AzuBi en zei keihard: Jij kan lekker geen Nederlands. En daarna ging het over op het Duits en was er geen enkel probleem meer. Wat heb ik in een deuk gelegen.

Het gaat best oke. Oudste had vanochtend even een terugval(letje). Hij wilde niet naar 'school'. Hm. Moest ook heel hard brullen toen mijn man hun afleverde vanochtend

Maar toen ik ze vanmiddag ophaalde was alles oke gegaan.

Nouja, tschüss heeft ie alvast geleerd deze week

Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Voor jongste ben ik niet zo bang, da's zo'n rouwdouwer, die gaat overal zo in mee. Ze is nog maar 2,5 dus bij haar zal het Duits leren wel vanzelf gaan. Maar oudste is 4 (pas geworden) en had met praten wat moeite (slechte articulatie en best laat pas verstaanbaar praten) dus ik hoop dat dat allemaal goed gaat

Maar qua spelen etc vonden ze het heel leuk, dus dat is al een groot pluspunt!
quote:noanne schreef op 06 augustus 2010 @ 23:25:

die komen voor jou PotjeT. Zou trouwens ook maar alvast een schone onderbroek en je tandenborstel pakken, misschien mag je vanavond wel ergens logeren!hahaha. schone onderbroek heb ik niet meer, die zitten in de was, hè da's nou balen zeg. Ik goor de voordeulbel, ff kijken.
Misschien thuis ook Duits praten Saar of doen jullie dat al?
quote:Potjethee schreef op 06 augustus 2010 @ 23:27:

[...]

hahaha. schone onderbroek heb ik niet meer, die zitten in de was, hè da's nou balen zeg. Ik goor de voordeulbel, ff kijken.Het was de wasserette?
Saar, ook bij een 4 jarige zul je zien hoe snel het gaat. Het gaat echt spelenderwijs. Al s aan logopedie voor je oudste gedacht? Dat kan haar nu wel helpen bij de articulatie. Tenminste als het weer problemen op zou leveren.

En hoest met de moeder van beiden, die nu ineens kinderloos de ochtenden door moet komen?
quote:mylenevalerie schreef op 06 augustus 2010 @ 23:27:

Misschien thuis ook Duits praten Saar of doen jullie dat al?Nee, dat wordt juist afgeraden vanwege een eventuele verkeerde uitspraak En bovendien hoort ie dan bijna geen NL meer, wat ook niet handig is. Nouja, als het niet zou gaan, kunnen we altijd nog naar een logopedist oid....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven