Voel me kl*te..

07-08-2010 11:34 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ookal zat het er al een tijd aan te komen, het doet me toch nog ontzettend veel pijn..

Gisteravond is mijn relatie uitgegaan, en nu voel ik me zo ontzettend dubbel.. Aan de ene kant ben ik opgelucht, maar aan de andere kant wil ik het liefst weer tegen hem aankruipen en zeggen dat alles goed komt. Maar we weten allebij dat het zo niet meer ging..

Van mijn kant teveel opgekropte oude woede, en van zijn kant, veranderen in iemand die hij niet is..

Het voelt een beetje als falen, we hebben twee kleine kindjes, en daar wil je toch wel alles voor geven.. Maar ik ben op..

Wat ik hiermee wil.. Ik weet het niet, misschien een stok achter de deur om er niet weer in te trappen..
Heel veel sterkte Zwijntje, klinkt als een erg moeilijke keuze die je net gemaakt hebt...
Waar precies weer intrappen? En wat bedoel je met 'opgekropte woede' en dat hij moet 'veranderen in iemand ie hij niet is'...?

Als jullie twee kinderen hebben, zou ik ook niet 1-2-3 zeggen: 'schop onder je kont en ga er alleen voor!'

Kun je wat meer info geven?
Only dead fish go with the flow
Dankjewel, ik vind het echt heel moeilijk.. Maar denk wel dat het de juiste keuze is.

Merk ook aan de kindjes dat ze de spanningen voelen, en zich anders gaan gedragen zodra wij allebij thuis zijn.
In de mooie beloftes, dat h weer goed komt..

Opgekropte woede komt door opmerkingen die hij naar mij gemaakt heeft.. Door dingen die er gebeurt zijn, waar ik niet meer overheen kan stappen..

En hup 1-2-3 is het niet, ik heb alles gegeven wat ik had, en ik wil er nog voor vechten, maar het kan niet allemaal van 1 kant komen..
Ik herken het gevoel van falen als je kinderen samen hebt. Jullie zijn gefaald in jullie relatie, maar niet naar de kinderen toe. Zij kunnen hun papa als het goed is altijd zien. Maar natuurlijk had je het graag anders gezien.

Zelf twijfelde ik om terug te gaan naar de vader van mijn kinderen, maar het was gewoon niet goed. Inmiddels gaat het steeds beter met mij.

Met jou komt het ook echt wel goed. Soms een stap vooruit en weer twee terug, maar je komt er overheen.
Ja idd, je wil je kinderen een gezin geven..

Goed om te horen dat het nu beter met je gaat, ik weet ook wel dat het wel weer goed komt met mij, maar ja, het doet nu nog veel pijn.

Het is niet een toekomt die ik voor ogen had..
Zwijntje misschien komt het innitiatief nog van zijn kant maar ga er niet op zitten wachten. Je kunt zoveel mooie dingen voorbij lopen als je 'wacht' op hem.

Ik wachte ook maar het kwam niet. Moet je dan wegkwijnen van verdriet en je kinderen dat laten aanschouwen?
quote:Dreamglasses schreef op 07 augustus 2010 @ 11:43:

Waar precies weer intrappen? En wat bedoel je met 'opgekropte woede' en dat hij moet 'veranderen in iemand ie hij niet is'...?

Als jullie twee kinderen hebben, zou ik ook niet 1-2-3 zeggen: 'schop onder je kont en ga er alleen voor!'

Kun je wat meer info geven?Loepje.
Ik kan me jouw vorige topic nog herinneren.

Logisch dat je dit niet voor ogen had toen je samen met je partner aan kinderen begon.

Aan een dood paard kun je niet trekken Zwijntje dus ga voor jezelf en je kindjes.

Natuurlijk is het zuur en verdrietig maar je bent sterk en je gaat het redden.
Wachten heeft idd geen zin, hij komt toch niet..

Het gaat al een hele tijd niet goed tussen ons, en elke keer was ik de gene, die maar weer naar hem toe kwam.. Maar ik wil ook wel eens het gevoel hebben dat ik het waard ben om voor te gaan, om voor te vechten..
HBZwijntje,

Ik heb je vorige topic ook doorgelezen en het was daarin duidelijk dat ej vriend het niet ok vond dat je uitgaat, hij was bang dat je vreemd zou gaan. En zelf spreekt hij wel met vrienden af.

Ik geloof je best dat er veel gebeurd is, maar ik vind alle info die je geeft nogal vaag eigenlijk.

Jullie hebben 2 kinderen en zijn er ooit wel voor gegaan. Hoe lang kennen jullie elkaar al en waar is het precies mis gegaan? Wanneer werd hij zo bezitterig of is dat iets wat altijd al zo was? Ging je voor de kinderen bijv ook gewoon alleen uit?

Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar? En hebben jullie relatietherapie overwogen?

Waarom neem jij zo weinig tijd voor jezelf? Kan daar ook een deel van het probleem liggen?

Dit zijn dus vragen uit de losse pols, omdat er zo weinig info is van jouw kant. Er zijn ook topics, waar je niet doorheen komt, maar in dit geval is de info wel erg summier om echt op te kunnen reageren. Ik ga me dan toch afvragen: communiceer je wel duidelijk met jouw omgeving?
Ja, het is ook nog pril allemaal. Natuurlijk ben je verdrietig en moe van het vechten voor je relatie. Ik denk dat het verdriet altijd blijft, maar er komt een moment waarop je er beter mee om kunt gaan. Laat het maar komen dat helpt je allen maar. Heel veel sterkte, het komt goed.
quote:wuiles schreef op 07 augustus 2010 @ 11:53:

[...]

Loepje.Heb ik gedaan, maar ook in die topic vind ik de info van TO nogal summier om echt op te kunnen reageren.
Dankjwel bosaapje..

Nee en dat doet ook zo zeer.. En naar de kinderen toe ook, ze zijn zo gek op hem.. En nu zullen ze hem een stuk minder zien..

Pff.. ik vind het moeilijk..
Hij is heel trots en koppig, en daar kan ik niet meer mee omgaan.

Hij bepaald alles, ik moest altijd alles vragen.. Overleggen oke, logisch..Maar vragen..

Mij willen veranderen in een huismus die alleen maar thuis zit, de koffie klaar heeft wanneer hij thuis komt van het werk, mijn leven willen bepalen..

En het komt nu misschien wel heel zwart-wit over, maar dat ishet niet.. We hebben ook zoveel mooie dingen gehad, maar de negatieve kant komt er nu gewoon bovenuit..
Ik ga nu de kindjes ophalen, die sliepen bij mijn ouders..

Bedankt voor alle reacties, zodra ik kan zal ik weer reageren..
quote:Dreamglasses schreef op 07 augustus 2010 @ 11:56:

[...]

Heb ik gedaan, maar ook in die topic vind ik de info van TO nogal summier om echt op te kunnen reageren.Vind ik ook.
Hoe is het afgelopen met je ultimatum?
quote:HBZwijntje schreef op 07 augustus 2010 @ 12:01:

Hij is heel trots en koppig, en daar kan ik niet meer mee omgaan.

Hij bepaald alles, ik moest altijd alles vragen.. Overleggen oke, logisch..Maar vragen..

Je legt het nu wel erg bij hem neer. Hoe komt het dan dat je alles aan hem ging vragen? Ik kan me niet voorstellen dat je daar zelf niet bij bent geweest.

Mij willen veranderen in een huismus die alleen maar thuis zit, de koffie klaar heeft wanneer hij thuis komt van het werk, mijn leven willen bepalen..

Nog waarschijnlijker is dat je jezelf hebt laten veranderen in een huismus door niet op tijd aan te geven waar je behoeftes liggen. Als je communiceert, zoals je nu op dit forum doet, kan ik me voorstellen dat je wensen helemaal niet duidelijk overkomen bij je vriend. Wat ga je er concreet aan doen om de situatie te veranderen?

En het komt nu misschien wel heel zwart-wit over, maar dat ishet niet.. We hebben ook zoveel mooie dingen gehad, maar de negatieve kant komt er nu gewoon bovenuit..Ja, zo komt het zeker over. Je legt ook niet echt duidelijk uit wat de situatie nu is. Ja, dat hij jou zo heeft gemaakt zoals je nu bent: ontevreden over je situatie dus.

Heb je echt geprobeerd om duidelijk te zijn naar hem toe?
HBZ, hoe gaat het nu met je/jullie?
@Dreamglasses: misschien neemt TO wel zo weinig tijd voor zichzelf omdat, door zijn reactie daarop, haar de lust wel vergaat om even tijd voor zichzelf te nemen. En dan kan men wel roepen dat ze het gewoon moet dóen, maar echt ontspannen zal ze dan niet zijn als ze even in dr eentje weg is, dus dan streeft het zn doel wel weer voorbij.
Dit is een late reactie op een wellicht oud topic. Ik hoop wel dat TO nog reageert.

To, hoe gaat het met je?

Dreamglasses, je probeert het onderste uit de kan te halen, en omdat er kinderen zijn is dat heel goed, maar ik zie vooral een HBzwijntje die er doorheen zit. En juist de manier waarop ze typt, twijfelend en vaag maakt dat ik dit probleem heel serieus neem.

Juist het feit dat ze zulke gebrekkige info geeft wijst erop dat ze er doorheen zit. Ze doet haar eigen dingen niet, ze typt haar eigen dingen niet eens meer. Hoe heftig is dat?

Haar kant, haar versie, lijkt te zijn ondergesneeuwd, en ja, ze zal vast ooit te vroeg de handdoek in de ring hebben gegooid, maar is daar nu sprake van?

Ik denk van niet. Ik denk niet dat iemand zo maar een topic opent zoals de hare. Dat iemand zomaar minimaal is in het geven van informatie en toch schreeuwt om steun.

Hbzwijntje, ik hoop dat je inmiddels een luisterend oor hebt gevonden in je omgeving en iemand bij wie je kunt uithuilen want het is niet makkelijk waar je doorheen gaat. Wil je hier je ei kwijt, dan kan dat. Wij luisteren wel, en willen je tips geven, advies en steun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven