Aaaarrggghhh!!! Vliegen!!!
zondag 8 augustus 2010 om 13:29

zondag 8 augustus 2010 om 13:37
Smerig hè die krengen.
Bij ons komen ze van het dakterras, dus ik heb die balkondeur maar dicht vandaag.
Van de week was ik vergeten die deur dicht te doen en er waren wel 10 van die smeerlappen binnen.
Ik word er wel steeds handiger in om ze te vermoorden.
Ik heb geen idee waarom ze binnen komen, wat ze komen doen en hoe je er van af kan komen.
Bij ons komen ze van het dakterras, dus ik heb die balkondeur maar dicht vandaag.
Van de week was ik vergeten die deur dicht te doen en er waren wel 10 van die smeerlappen binnen.
Ik word er wel steeds handiger in om ze te vermoorden.
Ik heb geen idee waarom ze binnen komen, wat ze komen doen en hoe je er van af kan komen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

zondag 8 augustus 2010 om 13:38
zondag 8 augustus 2010 om 13:38
zondag 8 augustus 2010 om 13:39
Beste oplossing bleek een kat in huis te nemen met een ernstige voedselallergie. Die mag bijna niks eten en jaagt achter de vliegen aan alsof die ècht de enige voedselbron in dit huis zijn...
Maar afgezien daarvan: luchten, luchten en luchten. En boterhamzakjes met water in het raamkozijn hangen. Idioterie, maar het schijnt te werken.
Maar afgezien daarvan: luchten, luchten en luchten. En boterhamzakjes met water in het raamkozijn hangen. Idioterie, maar het schijnt te werken.
Iets anders
zondag 8 augustus 2010 om 13:39
zondag 8 augustus 2010 om 13:40
Het lijkt dit jaar wel erger dan anders... Heb zelfs gister een setje nieuwe vliegenmeppers gekocht, ik word hélemaal kriegel van die beesten... (en ja, ook mijn huis is schoon...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

zondag 8 augustus 2010 om 13:50