Aaaarrggghhh!!! Vliegen!!!

08-08-2010 13:29 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word helemaal compleet en totaal strontziek van die klerevliegen overal. Net kon ik een paar parende vliegen van mijn mouw afjagen. Bah bah bah! Alles wat eetbaar is heb ik allang weggeruimd en weggeborgen. Waar leven die beesten van en hoe kom ik van ze af?

Ook zo'n last van vliegen

Totaal aantal stemmen: 39

Ja, grrrrrrrrr!! (64%)
Nee, gelukkig niet (21%)
Leuk joh, die beessies (3%)
Ze houden mijn vlooien gezelschap (8%)
Jammer genoeg niet (3%)
Nee, maar wel van.... (3%)
Minny, wellicht zal je de boel eens thuis goed moeten uitsoppen. Vliegen komen meestal af op smerigheid...
Ik word er ook gék van en helemaal obsessief!!!
quote:Xander68 schreef op 08 augustus 2010 @ 13:34:

Minny, wellicht zal je de boel eens thuis goed moeten uitsoppen. Vliegen komen meestal af op smerigheid...Heb ik al gedaan
Waarom moeten die beesten ook steeds op me gaan zitten?!
Smerig hè die krengen.

Bij ons komen ze van het dakterras, dus ik heb die balkondeur maar dicht vandaag.

Van de week was ik vergeten die deur dicht te doen en er waren wel 10 van die smeerlappen binnen.

Ik word er wel steeds handiger in om ze te vermoorden.

Ik heb geen idee waarom ze binnen komen, wat ze komen doen en hoe je er van af kan komen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ze komen ook af op vlees en vis. Alles goed schoonmaken en geen vlees en vis(resten) ergens hebben, dus.
quote:minny schreef op 08 augustus 2010 @ 13:37:

Waarom moeten die beesten ook steeds op me gaan zitten?!Bij mij zitten ze vooral voor het raam, ik denk dat ze dan spijt hebben dat ze binnen zijn en de uitgang niet meer kunnen vinden.
quote:Mieomij schreef op 08 augustus 2010 @ 13:37:

Ze komen ook af op vlees en vis. Alles goed schoonmaken en geen vlees en vis(resten) ergens hebben, dus.

Ik heb nooit eten open en bloot in huis staan.

Het blijft een raadsel.
Bij mij komen ze uit de tuin, de deur is nu dicht. Maar nou moet ik van die krengen die al binnen zijn af zien te komen...
Beste oplossing bleek een kat in huis te nemen met een ernstige voedselallergie. Die mag bijna niks eten en jaagt achter de vliegen aan alsof die ècht de enige voedselbron in dit huis zijn...

Maar afgezien daarvan: luchten, luchten en luchten. En boterhamzakjes met water in het raamkozijn hangen. Idioterie, maar het schijnt te werken.
Iets anders
quote:nikkinuts schreef op 08 augustus 2010 @ 13:38:

[...]

Bij mij zitten ze vooral voor het raam, ik denk dat ze dan spijt hebben dat ze binnen zijn en de uitgang niet meer kunnen vinden. Als ze al die dode broertjes en zusjes zien vast wel ja
En kattevoer misschien?
Het lijkt dit jaar wel erger dan anders... Heb zelfs gister een setje nieuwe vliegenmeppers gekocht, ik word hélemaal kriegel van die beesten... (en ja, ook mijn huis is schoon...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
En eucalyptus- of muntolie schijnen ze niet te kunnen waarderen, de lucht dan he
Iets anders
quote:minny schreef op 08 augustus 2010 @ 13:39:

[...]

Als ze al die dode broertjes en zusjes zien vast wel ja Ik ruim ze wel op hoor! Getverr, al die lijken in de vensterbank.
En geen stilstaand water in de tuin of op het terras, dat kan ook helpen (dus ook niet een bakje waar wel eens regenwater in achterblijft).
Hier ook vliegen en een schoon huis. Ik woon op het platteland, dan krijg je dat.
Ik vind hier dingen van.
quote:minny schreef op 08 augustus 2010 @ 13:37:

Waarom moeten die beesten ook steeds op me gaan zitten?!Misschien een lekker douchen?
quote:Mieomij schreef op 08 augustus 2010 @ 13:43:

En geen stilstaand water in de tuin of op het terras, dat kan ook helpen (dus ook niet een bakje waar wel eens regenwater in achterblijft).Hier allemaal niet.
quote:absoluteEinstein schreef op 08 augustus 2010 @ 13:44:

[...]

Misschien een lekker douchen? Wat suggereer jij hiermee

Ik woon trouwens wel dichtbij een kanaal, zou dat het zijn?
Vliegen houden niet van blauw maar wel enorm van geel. Tijd om je garderobe onder de loep te nemen .
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 augustus 2010 @ 13:47:

Vliegen houden niet van blauw maar wel enorm van geel. Tijd om je garderobe onder de loep te nemen .Zeg, dat ik zou moeten douchen, dat is een ding, maar beweren dat ik zoiets lelijks als gele kledij draag, dát gaat te ver
*slaat nog 3 vliegen weg*

Dit topic wordt verplaatst naar Entertainment Thuis.
Word ook gek van die krengen!! Woon ook op 't platteland, aan het water, dat zal er ook mee te maken hebben. En dan 't liefst op je (net gewassen haha) blote benen gaan zitten.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven