Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Wat zijn jullie toch een stel geweldige dames!

@froep

Thanks. Inmiddels ben ik weer rustig (en een beetje gaar van al die spanning vandaag) en kan ik er ook weer nuchter naar kijken. Het komt goed.

@boef

Je hebt een punt hoor. We moeten hier even heel goed over praten. We kunnen ook voor een middenweg gaan: in eerste instantie niet letten op vruchtbare dagen enzo (of een beetje vermijden) en dan maar zien wat er gebeurt of niet.

Voor de zwangere dames:

Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap wel ervaren dat ze 'minder scherp' was op haar werk. En vaker moe natuurlijk. Hebben jullie dat ook?
Goed gedaan, Frutje! Gefeliciteerd!!

Wel vreemd dat je het nog niet mag meedelen aan de rest, waarom zou dat zijn?

Verder ben ik het helemaal eens met Boef, maar dat had ik geloof ik al gezegd. Minder scherp tijdens je zwangerschap? Tot nu toe niet, maar de afgelopen 5 weken heb ik natuurlijk ook vakantie gehad Wel merkte ik dat ik iets milder werd tegen de kinderen, ik ben namelijk vrij streng. Dat bleef wel, maar ik was op de een of andere manier iets meer ontspannen ofzo. Maar dat kan ook goed komen doordat het de laatste weken voor de zomervakantie waren, met kamp en musical e.d.
Oh ja, en wat meer moe, dat dan weer wel. Maar ja, dat vind ik ook wel logisch.

NUKJE???! JOEHOE, WAAR BEN JE??
@Frutje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Beetje raar van die ene baas, je kunt toch verwachten dat mensen op een gegeven moment verder gaan.
Zo, daar ben ik weer. Gisteren echt een superdag gehad, afgesloten meteen etentje en film met nog een vriendin erbij.

Frutje: fijn dat het hoge woord eruit is!!! Dat zal enorm opluchten, kan je met een gerust gevoel weekend vieren. Maandag kunnen zowel jij als je (moeilijkere) baas er vast al iets rustiger over praten. Wel fijn dat de andere baas het beter opvatte.

Wij gaan zo naar mijn neefje. Hopelijk nu inclusief knuffelen, spulletjes en kamer bewonderen. Heb ik allemaal nog niet gezien.

Echt een paar dagen met kids.

O,ja.....gisteren overdag de hele tijd met het zoontje van mijn vriendin op pad geweest. Was bijna 1, maar een beetje ziekig, omdat er 4 tandjes tegelijk door komen. Hij is altijd zo vrolijk.....en wou ook de hele tijd lachen (lukte ook wel vaak).....maar kon niets van eten en drinken binnen houden. Hij wou vaak niet eten (pijn) en de rest resulteerde in enorme (dunne) poepluiers (sorry). Wel zielig.

Maar we zijn ook nog heel even bij mij thuis geweest. Assieman was al thuis en speciaal voor hem heeft die kleine zich van z'n beste kant laten zien. Was geobsedeerd door de katten, er achter aan kruipen (katten bang) en zwaaide lief, toen we weer weg gingen.

Nou, fijn weekend nog!!
anoniem_96958 wijzigde dit bericht op 08-08-2010 12:02
Reden: typo
% gewijzigd
Hallo allemaal, fijn dat ik even mee mag praten. Wie weet kom ik vaker buurten...en reageren op jullie posts

Gisteren bedacht ik mij ineens dat ik als ik zwanger wil raken ook foliumzuur moet gaan slikken. Wat slikken of slikten jullie? Is Gravitamon een goede? Of maakt hetniet zo veel uit als er maar 400 microgram in zit?
@Piekjuh, ik had gewoon een potje foliumzuur bij de Etos gehaald. Zoiets is prima, volgens mij zit overal hetzelfde in.
Hallo dames,

@verkademeisje

Ik denk dat mijn baas zijn kop nog even in het zand wilde steken...

Niet minder scherp dus! Dat is mooi.

@sept

Helemaal mee eens. En dankjewel.

@Assie

Wat leuk allemaal! Jammer van de tandjes, maar verder wel erg schattig en gezellig.

@Piekjuh

Ik had een zwanger word multivitamine gekocht. Er is van alles, maar in principe is een potje foliumzuur voldoende.

Nou hier kan het fzuur weer even de kast in. Hoe jammer ik het ook vind, het is gewoon niet verstandig om er nu meteen helemaal voor te gaan. We wachten dus nog wat langer. Waarschijnlijk dec/jan. Dan zou ik net zwanger kunnen zijn met mijn contractbespreking, maar soit.

Ik vond het een moeilijke beslissing, maar ik denk wel dat het verstandig is. Een nieuwe baan is al spannend genoeg...

Gelukkig kan ik met jullie schrijven hier!
@Assie: ben je al bij je neefje geweest? Leuk dat het zo gezellig was met vriendin + baby. Hopen dat het charme offensief geholpen heeft om Assieman die laatste cm's over de streep te krijgen.

Gister een feestje gehad. Voel helaas nu de kater. Maar, denk ik steeds, nog even genieten van de laatste maanden zonder (hopelijk) baby in de buik/proberen er eentje te maken.

Ben nu aan het broeden op een 'uitstapje' maar pipoman heeft geloof ik niet zo'n zin
Aaaah Frutje, wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen . Ik denk wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar ergens kan ik me hier heel erg over opwinden. In NL is het dus nog steeds heel erg moeilijk om banen te houden/ te krijgen als je midden in die periode van kinderen willen/krijgen zit. Maar goed, die paar maanden kom je uiteindelijk ook wel weer overheen. Je nieuwe baas mag NU al blij met je zijn!
@Frutje: is Frutteman al veilig terug van zijn VGZ ?
@pipo

Thanks, wat een lieve reactie! Ja stom dat het nodig is in Nederland in deze tijd... Maar ik sta er wel achter nu.

Hier ook een vriend die niet te porren is. Hij ligt nog te slapen, kwam om zeven uur thuis vannacht van zijn vrijgezellenfeest...
Hihi tegelijkertijd!
Frutje: jammer dat de kinderwens weer even in de ijskast komt te staan....maar voor je het weet is het zover. Kunnen we er samen voor gaan!

Gisteren bij neefje geweest en 'm een hele tijd vast gehouden, geknuffeld, etc. Veeeel leuker dan zo'n afstandelijk bezoekje aan het ziekenhuis.

Zoontje van vriendin waar ik vrijdag mee op stap was geweest is toch zieker geworden....zelfs tot ziekenhuis toe. Hij was bijna uitgedroogd.....hield niks binnen en 's nachts ook nog de hele tijd overgegeven. Zo zielig! Gelukkig gaat het weer de goede kant op.

Ik heb vandaag een super luie dag. Ik zou gaan sporten, maar ben in bed blijven liggen. Allemaal reisprogramma's gekeken enzo. Nu even forummen en zo eens badderen en ontbijten/lunchen.
Kutjes.....Boefman ontdekte vanmorgen de eerste striae op mijn buik. En net ons bed op kratjes gezet. Tis wel erg hoog maar ik kom wel makkelijker uit bed!

@ Frut. Lastig hoor...die beslissing. Maar goed dat je er wel achter staat. Wellicht als je er eenmaal werkt dat je kunt uitvinden hoe ze werkelijk over denken...

@ Assie: Jeeeeeej.....eindelijk je neefje geknuffeld!!! Heerlijk he... En wat zielig vh zoontje van je vriendin.

@ Pipo: Nog 6 weken en dan wil ik ook wel weer eens een kater hahaha
@frutje: Niet leuk dat je directeur op deze manier reageerde.. maar misschien was het zijn eerste impulsieve reactie en is hij gewoon verdrietig omdat hij zo'n goede, leuke kracht kwijt is.

Wel jammer dat je je eierstokken nog even moet laten rammelen (ehmmm, zouden wij niet eerst samen beginnen??).. maar tis voor een goed doel.

@pipo: heerlijk een kater.. dan is de avond ervoor goed geweest.. duurt nog even voordat ik mag.

@assie: heerlijk he knuffelen met zo'n klein mannetje. Heel lief. En je moet ook af en toe aan jezelf denken.. lekker in bed blijven genieten..

Gisteren de hele dag bij mijn neefje geweest (hij is nu 9 maand). Heerlijk geknuffeld, gespeeld en gewandeld! Echt zo'n blij mannetje is het!

En gisteravond was een vriendin van me op bezoek met haar dikke buik.. hihi. Ze is rond de tijd van boefje uitgerekend en heeft net verlof gekregen. Ze had een mooi buikje.. en ze heeft me al een broek gegeven die zij niet meer paste en mij paste die prima! ideaal.

Ik draag hem nu nog niet hoor.. mijn buik is nog te klein om echte positiekleding te dragen.. ben nu 0.6 kg aangekomen (nou,nou) en zit vandaag in week 15!! woehoew.. voel me al beterder.. meer energie en meer honger (hmmmmzz, das minder haha)
@Janine: gewoon lekker aan je honger toegeven hoor. Als je zwanger bent mag je gewoon aankomen en tot nu toe heb je het heel keurig gedaan. Heb je alweer een nieuwe buikfoto?

@Assie: heeerlijk zo'n luie dag. Ik ga zo toch maar ff sporten. Na mijn geslemp van gister moet ik het wel ergens mee compenseren Hoe reageert Assieman op neefje? Begint het bij hem al te kriebelen? Pipoman was helemaal om toen hij een nichtje kreeg.
ja nieuwe foto geplaatst

http://www.babybytes.nl/vip/janine20001
Tjee Janine; wat ben jij nog weinig aangekomen. Mag nu wel iets meer komen, toch?

Er komt nu wel een buikje, maar je ziet nog niet heel veel. Zal vast snel komen met 2

Assieman reageert wel heel lief op z'n neefje, vooral ook naar zijn zusje met vragen over vanalles. Maar verder nog geen verliefde gevoelens volgens mij......geduld hebben maar weer.
anoniem_96958 wijzigde dit bericht op 08-08-2010 21:16
Reden: dubbel
% gewijzigd
Assie, nou ik voel mijn buik behoorlijk.. smorgens issie nog klein maar eind van de dag zet ie toch behoorlijk op...

vandaag niet zoveel gegeten.. iets minder honger (of gisteren teveel gevreten haha). Ga zo nog een bordje verse groentesoep naar binnen werken. Das goed.. en ik heb lekkere besjes gehaald.. hhmmmmm die ga ik zo voor de tv opsnoepen.

morgen weer naar het werk. Ben benieuwd wat ze daar van mijn buik zeggen haha
Ja, zo na de vakantie zullen ze echt wel verschil zien, zeker als je iets straks aantrekt! Is op foto's altijd wat lastiger

En baby's houden van vakantie.....he Boef?

Fijne avond nog en werkse allemaal voor morgen.
@janine

Jeeu zeg, je bent echt nog weinig aangekomen. Probeer niet te streng te zijn voor jezelf. Ik begrijp heel goed dat je niet teveel wilt aankomen, maar een beetje aankomen hoort erbij. Ik ben ook heel benieuwd wat je collega's van je buik zeggen!

En wij zouden ooit samen beginnen ja. Erg he! Daarom vond ik het ook echt een moeilijke beslissing (twee keer uittstellen). Maarja, de redenen: nieuwe baan en trouwen, zijn wel weer erg leuk.

@Assie

Liefde moet groeien he

@pipo

Nog gesport? Ik wilde ook gaan, maar ben uiteindelijk niet geweest. Ik heb zaterdag mijn hoofd nogal hard gestoten en voel me sindsdien niet zo super. Leek me een mooi excuus om niet te gaan.
@frutje: nou, echt streng ben ik niet hoor.. ik heb gewoon geen snaaimomentjes. Normaal heb ik die wel haha. Zal wel komen denk ik.

Heb nu een broek aan maar de bovenste knoop maar met elastiekje vastgezet, hij is zeker met dit warme weer iets te strak

collega's zagen idd nog niet veel..

ga deze week ook maar weer eens beginnen met sport (wil gaan zwemmen, lekker rustgevend).

zumba geef ik maar op.. dat springen vind ik nu maar niks
@Janine: haha goed idee van dat zwemmen, de babies vinden het springen ook maar niks denk ik

@Frutje: JA! Ik ben nog gegaan Ik vond dat ik iets 'goeds' moest doen na mijn ongezonde gedrag van dit weekend. Deze week zal het er wel weer niet van komen. Er komen twee avonden mensen eten (waaronder de ceremoniemeesters) en dan schiet het sporten erbij in. Goed dat je zo nuchter bent over het uitstellen. Hoe vindt Frutteman het? Succes met de laatste loodjes voor het trouwen!!
@Frutje: moeilijk zeg die keuze, maar het scheelt gelukkig maar een paar maanden en niet meteen een jaar. En de laatste loodjes voor het trouwen. Spannend hoor.

@janine: op de foto is inderdaad nog weinig te zien van een echte buik. En weinig aangekomen nog. Zolang je wel voldoende en gezond blijft eten is er niets aan de hand. Zwemmen is ook leuk. Zumba misschien wel een beetje te springerig inderdaad.

@assie: heerlijk dat knuffelen. Heb ik ook weer gedaan met mijn neefje. Kan ik zo van genieten. Jammer dat manlief dat minder heeft. En Assieman?

@pipo: eten met de ceremoniemeesters, de laatste dingen bespreken of moet er nog veel gedaan worden? Hoe lang duurt het nog bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven