*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Middag!

Fris en fruitig is niet helemaal de goede term, voel me katterig, zere keel en zo....

Heb zoontje nu lekker 3 weken bij me, die staat nu onder de douche.

Had lekker de was buiten hangen, bijna droog en jawel..... REGEN! Grrrrrrr!

Ga zo wat achterstallig onderhoud proberen weg te werken en vanaaf een feestje bij 1 van mijn jongere collega's van Cafe B.

Heb er wel zin in!
Koffie!

En dan foetsie!
Gossamme, heb net 5 uur lang ambulante-tante-verhalen zitten vertalen.

Bieieieieieierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goh, gezellig hier
Mogge, koffie, keelpijn ( alweer ), wolken en volgens buienradar regen strakkies, dus de was blijft binnen vandaag.

Tja, Yette, de gezelligheid komt dan maar van deze dame, kan er niets anders van maken.....
Ah, dus voor gezelligheid moet ik gewoon om 4.21 achter de pc kruipen Ik verwacht weinig begrip van Man als ik de wekker zo vroeg zet

Ik had vanmorgen een afspraak met de ambulante tante van hier. Klonk allemaal heel erg goed! Ze kunnen in Nederland nog wel wat leren van de begeleiding hier. De invulling van het Nederlandse rugzakje is vergelijkbaar met de basislaag van de hulp hier. Daarnaast is er voor kinderen met een IEP (indicatie voor hulp, zeg maar rugzak) elke dag een hulples in praktische dingen en om de dag of wekelijks een uur sociaal werker - die zorgt dat een kind sociaal op de rails komt. Dus in plaats van een uurtje begeleiding per week, een uur of 7-8 per week!

De ontwikkeling van het opnemen van kinderen met een IEP in het reguliere onderwijs is hier al in de jaren '70 begonnen. Vandaar.

Ik ga shoppen. Moet van Man leren met geld te smijten

Halloooooooooooo, Yetje, is het voor jou fijn, dat de ambulante-tante zo'n vinger in de pap heeft?

Bloesje, ben je weer helemaal beessiesvrij???

En ook keelpijnvrij???

En ik zag net een vijf in de klok, maar die zal bij Yetje nog wel even op zich laten wachten
Ah joh, ik zie zo vaak en vijf

Zeker is dat fijn Wies, wat ze hier in die dagelijkse lessen doen, moet je in Nederland zelf doen. Ik was daar uren per dag mee bezig. Met een beetje geluk, kan dat op deze manier gehalveerd worden.
Naaf!

Yette, wat heerlijk dat je een aantal uren extra zorg krijgt! Een hele verlichting voor jou!

En? Is het gelukt om met geld te smijten, of hebbie valse schaamte?

Wies, ik ben niet keelpijn-en beessievrij....

Keelpijn is minder dat wel.

De beessies zijn hardnekkiger dan gedacht. Schijn al een poos met visite rond te hebben gelopen zonder dat ik er erg in had. Ik kreeg nml. allemaal rode bultjes in mijn nek en schouders en op mijn hoofdhuid. Dokter en ikzelf dachten aan exceem, had daar ook zalf voor gehad, dat hielp dus niet. Totdat jongste dochter gillend tot de conclusie kwam dat het iets anders was, nml. beesies! Nog maar een kuurtje er achter aan gooien dus!
Tingelingelingeling!!!

Dochter 2 is vandaag 18 jaar geworden
Geflapperstaart Hela!

En, hebben jullie een leuke dag gehad?

Of gaat dat in het weekend gevierd worden?
We vieren in het wiekent, Blues.

Dochter 3 en ik kwamen vanaaf pas tuus. Zij had immers wat te doen in de Randstad
En? Goed gegaan met het talent?
Tis nog heul pril, maar als alles goed gaat heb ik begin april een verse baby in mijn armen! *is erg blij*

Superrrrr Caylinn, van harte
Cay, wat fijn! Van harte gefeliciteerd

Jij ook nog gefeliciteerd met dochter 2 Helaatje

Hoop dat jullie een fijn weekend hebben!
Caylinn, van harte!
Hé, ik dacht toch echt dat ik Linn hier gisteren al een knuf had gegeven vanwege het fantastische nieuws ..... was vast zó ontroerd dat ik vergat op 'verstuur bericht' te klikken

super Linn!

Goeiemorgen, tijd voor een vrolijk ontbijtje.....

Keetje, wat leuk om te horen, dat C. er een broertje of zusje bij krijgt.

Helaatje, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van dochter 2.

Het wordt weer een mooie dag vandaag.

Best wel fijn na alle regen van gisteren.
Goede morgen
Middag!

Iedereen een fijn weekend gehad?
Ik wel lekker geluierd dit weekeind en een geboortefeest gehad bij de Jordaanse buren. Met springkussen en heerlijk arabisch eten. Wel jammer dat we vanwege kinderbedtijd de shisha hebben gemist

Heb Dochter zojuist naar school gebracht. Voor de brugpieper kennismakingsweek. Was wel even slikken voor me. Mijn kleine meis, helemaal alleen naar school aan de andere kant van de wereld Wat is ze ineens stoer en groot! In Nederland zou ze na de zomer naar groep 8 gaan.
Hoei, Yette, da's nidd wel even slikken voor jullie!

Hoop voor dochter dat het allemaal een beetje meevalt en ze het ondanks dat het best wel "eng" is, het toch ook wel leuk vindt!

Ik heb morgen intake bij CWI als werkzoekende voor pakweg 5 weken. En moet ook een uitkering aanvragen morgen.... Er is voor Bluesy geen werk meer bij Cafe B.....
Balen Bloe!

Dochter heeft het 'wel leuk' gehad, zei ze nonchalant toen ik haar ophaalde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven