Bang in het donker!
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:05

dinsdag 10 augustus 2010 om 00:11

dinsdag 10 augustus 2010 om 00:19
oh ja dat doe ik ook , ik had het vroeger zo erg dan ging ik douchen en dan was er niemand thuis en dan bleef ik maar naar dat slot staren, wachten totdat er beweging in kwam, en dan was ik zoo gefocused dat het net leek alsof hij bewoog en dan kreeg ik zowat een hartaanval!!!!
soms ging ik zelfs op de vloer liggen kijken naar de spleet onder de deur omdat ik ervan overtuigd was dat ik er schaduwen zag bewegen alsof er iemand voor de deur stond
hoe paranoide kan je zijn!ahahahhahaa
soms ging ik zelfs op de vloer liggen kijken naar de spleet onder de deur omdat ik ervan overtuigd was dat ik er schaduwen zag bewegen alsof er iemand voor de deur stond
hoe paranoide kan je zijn!ahahahhahaa
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:20
quote:Spijker schreef op 10 augustus 2010 @ 00:14:
Gelukkig ik ben niet de enige idioot. Heb net de wc op slot gedaan toen ik moest plassen. In een leeg huis!!!
Dat is niet alleen niet nodig maar ook niet slim. Stel je voor dat je de deur niet meer open krijgt, wie gaat je dan redden?
Maar ik ben ook wel eens bang alleen in een donker huis. En sowieso altijd in het donker als het echt donker is en ik helemaal niets zie, dan krijg ik het benauwd.
Gelukkig ik ben niet de enige idioot. Heb net de wc op slot gedaan toen ik moest plassen. In een leeg huis!!!
Dat is niet alleen niet nodig maar ook niet slim. Stel je voor dat je de deur niet meer open krijgt, wie gaat je dan redden?
Maar ik ben ook wel eens bang alleen in een donker huis. En sowieso altijd in het donker als het echt donker is en ik helemaal niets zie, dan krijg ik het benauwd.

dinsdag 10 augustus 2010 om 00:21
quote:Ste_ schreef op 10 augustus 2010 @ 00:17:
Ik ben ook altijd bang om 's nachts in een spiegel te kijken, brr!!!
Maar Spijker, niet zo slim van je om nu een topic te openen, waarschijnlijk word je door de reacties van iedereen alleen maar banger.
he gedver dan vervormd je gezicht helemaal, heb een keer een heel eng geicht getroken in de spiechel...is ook leuk herken je jezelf niet meer zo dom!
en nee hoor spijker je ziet dat er zoveel mensen zo stom zijn dr is alleen niks van waar, gewoon teveel fantasie haha!
Ik ben ook altijd bang om 's nachts in een spiegel te kijken, brr!!!
Maar Spijker, niet zo slim van je om nu een topic te openen, waarschijnlijk word je door de reacties van iedereen alleen maar banger.
he gedver dan vervormd je gezicht helemaal, heb een keer een heel eng geicht getroken in de spiechel...is ook leuk herken je jezelf niet meer zo dom!
en nee hoor spijker je ziet dat er zoveel mensen zo stom zijn dr is alleen niks van waar, gewoon teveel fantasie haha!

dinsdag 10 augustus 2010 om 00:22
Nee, ik heb geen tips, anders had ik ze al op mezelf toegepast!
Oh wacht, jawel, maar die is wel nogal raar!
Op een ander forum postte ik eens in een soortgelijk topic (door mij geopend zelfs!) en daar zei iemand: ga gewoon masturberen, door je geilheid is er dan geen plaats meer voor angst.
Maarja, ik zie mezelf al vingerend door het huis lopen
Op een ander forum postte ik eens in een soortgelijk topic (door mij geopend zelfs!) en daar zei iemand: ga gewoon masturberen, door je geilheid is er dan geen plaats meer voor angst.
Maarja, ik zie mezelf al vingerend door het huis lopen
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:23
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:23
quote:biebje schreef op 10 augustus 2010 @ 00:20:
De lichten aandoen en dan even heel hard stampen en roepen: "fictieve stoere mannennaam, wil jij even beneden gaan kijken want ik hoor een raam klapperen!!!! " Daarna nog eens stampen voor de zekerheid.
Dit heb ik weleens gedaan dus je bent niet de enige
De lichten aandoen en dan even heel hard stampen en roepen: "fictieve stoere mannennaam, wil jij even beneden gaan kijken want ik hoor een raam klapperen!!!! " Daarna nog eens stampen voor de zekerheid.
Dit heb ik weleens gedaan dus je bent niet de enige
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:25
Misschien kan ik de tips combineren en een flink zoemende vibrator pakken, door het huis lopen masturberen onderwijl roepend 'oh ja stoere mannennaam, nog een keer, nog een keer, ja in het ritme van dat klapperende raam waar je zo nog naar moet kijken, oeh ja!'
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:25
quote:Ste_ schreef op 10 augustus 2010 @ 00:22:
Maarja, ik zie mezelf al vingerend door het huis lopen ja en dalijk voel je ineens een extra hand of iets anders
Maarja, ik zie mezelf al vingerend door het huis lopen ja en dalijk voel je ineens een extra hand of iets anders
dinsdag 10 augustus 2010 om 00:27
quote:Spijker schreef op 10 augustus 2010 @ 00:25:
Misschien kan ik de tips combineren en een flink zoemende vibrator pakken, door het huis lopen masturberen onderwijl roepend 'oh ja stoere mannennaam, nog een keer, nog een keer, ja in het ritme van dat klapperende raam waar je zo nog naar moet kijken, oeh ja!'
Ja, dat zal moeten lukken!
Ja, dat zal moeten lukken!

dinsdag 10 augustus 2010 om 00:29

dinsdag 10 augustus 2010 om 00:30
quote:Spijker schreef op 10 augustus 2010 @ 00:25:
Zou ik doen, slotje dan maar?
Zou ik doen, slotje dan maar?