Ik moet altijd wat leuks voor de oudste kopen. Geef het niet altijd gelijk maar ik vind het zo leuk om hem te verwennen echt verschrikkelijk, 'gelukkig' zijn we nu hartstikke blut waardoor ik voorlopig maar thuis blijf...
Ik ben sowieso niet echt van het onaangekondigd aanbellen bij mensen (en ´s avonds helemaal niet). Vind ik zelf ook niet zo fijn. Is het net rommelig of je bent net ergens anders mee bezig.
Apart! Ik weet niet goed te omschrijven wat ik er van vind, ik vind eht iig vreemd. Dan heb ik het idee dat hij niet helemaal zichzelf wil zijn, want ik neem aan dat als hij je leuk vind hij je ook graag wil zoenen e.d.. Ik kan in ieders geval mijn handen en lippen niet thuis houden als ik iemand echt leuk vind (en hij vindt mij ook leuk).
Denk je dat iedereen succes kan boeken op een datingsite?
Anoniem_74566
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:17
Eeuuhh... lastig. Totaal geen ervaring met zulke sites, dus vind het moeilijk om daar een idee/mening over te vormen.
Ik ben een newbee, maar geloof niet dat het iets voor mij is. Ik mis het enthousiasme een beetje, over de mail spatten de vonken nou neit echt van het scherm af.
Bedoel je toegankelijk? En dan IRL? Ik weet niet of je daar heel veel invloed op hebt. Ik denk dat het met name te maken heeft met je uitstraling. Mijn vriendin, hele lieve meid, heeft een vreselijk norse uitstraling en als ik met haar op stap ben hebben we nooit aanspraak.
Ben jij wel eens met de ambulance mee gemoeten?
@ Twister, mijn moeder haalde die vroeger volgens mij bij de Aldi. Zijn ze daar ook niet meer?