F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Het zijn meer andere mensen die zich daaraan schijnen te ergeren. Ik zal ze jouw tip wel even geven als ze wat te zeuren hebben.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zwaai even af. Ik heb even 2 weken geen internet. Ik verwacht natuurlijk wel een sms als Tieg per ongeluk al gaat bevallen
Ik ben mijn telefoon kwijt incl. alle nummers die erin stonden (waaronder Nic). Hebben we eigenlijk nog ergens een lijstje op Hyves??
Ja dus, heb al gekeken. Beetje lui om het hier te vragen.
Ola chicas, ik ben er weer hoor en bij gelezen! Viel me nog mee hoeveel jullie gepost hadden.allemaal huishoudelijke dingetjes!

Tieg en Dok nog steeds met beeb in de buik dus.

Lekkere vakantie gehad, het was gelukkig maar 1 dag regen, voor de rest heerlijke temperaturen. De drift buien van Silvan waren erg irritant, hopelijk gaat ie nou weer normaal doen.. In het vliegtuig hebben ze zich super gedragen!

Nu nog een weekje klussen net als nitro en nic...
Welkom terug, Cees. Wel lekker gehad, ondanks de driftbuien. En nog een weekje vrij, toe maar

Weer hard aan het werk en vanmiddag naar de tandarts, echt verschrikkelijk. Vind dat zo erg, maar helaas het moet . Daarna naar de fysio, ook al geen pretje. En dat voor de maandag. Hier op kantoor zijn ze bezig met een verbouwing dus kan de komende 2 weken op zoek naar een plekje om ergens te gaan werken... Het lijkt hier wel een stoelendans
Meld! Dacht, ik meld me maar even De meldplichttermijn is aangebroken hier!

Blegh, totaal geen zin vandaag, maar ik heb nog genoeg te doen. Eerst de kat maar weer eens binnen zien te lokken, die is weer eens naar buiten geschoten...

Beetje balen, omdat ze eerst nog langs de dierenarts moet voor de nodige cocktails Die heeft ze de afgelopen jaren niet gehad, omdat ze nooit met andere dieren in aanraking kwam. Maar als ze nu telkens naar buiten schiet, moet dat wel... En een chip moet ook vind ik, maar dat vind man dan weer onzin...

Verder een heerlijk druk weekend gehad, hier zaterdag bbq met dispuutsvrienden van man, was erg gezellig ondanks de regen. Was alleen zaterdagavond helemaal gesloopt, en gisteren ook nog wel. Uiteindelijk een relaxed dagje gehad, en vandaag maar weer lekker wat aanrommelen. Straks de administratie maar eens uitzoeken en opruimen, mag ook weer nodig gebeuren...

marlee, lekker begin van de week zeg! En heerlijk, zo'n stoelendans... Bij ons komt het regelmatig voor dat als je om 9 uur komt, er gewoon geen plek meer is omdat alles bezet is. Leuk, flexen

Cees, fijne vakantie dus toch nog wel gehad? Is vent de komende week ook nog vrij, of niet? Druk aan het verbouwen weer, of zijn het allemaal kleine klusjes?

Vis, je ramen weer schoon Zou gewoon voor diegenen die zich irriteren een emmertje met een doekje klaarzetten, kunnen ze meteen aan de slag!

Nic, je bent al weg, maar alsnog een fijne vakantie! Hopelijk mooi weer!

Nou, ik ga eens kijken of ik de kat kan vinden...
Tieg, alweer 37 weken!! Ja, dan gaat de meldplicht in!! Was je met je andere zwangerschappen overtijd of te vroeg, weet het niet meer. En niet te veel doen, hoor!! Beetje rustig aan!!!!

Tja, ik krijg na de verbouwing als een van de weinige wel een vaste plek. Helemaal happt, de rest krijgt een ladekastje en moeten elke ochtend een plek gaan zoeken. Lijkt me flink waardeloos!

Lau, hoe is het?? Hard aan het werk?
Daan is geboren met 40+4, Tessel met 40+3. Ben benieuwd wanneer deze komt...

Hmmm, kat nog niet gevonden Straks nog maar een keertje kijken... en zo nog even boodschappen doen, heb trek in salade
Flink schudden met een pak brokjes, werkte bij onze kat altijd goed (nou ja, bijna altijd. Soms was hij ook gewoon zoek!).

Hoop voor je dat dit kind sneller komt Of mag hij/zij nog wel even blijven zitten?
tja, ben het al wel een beetje zat, maar we zijn nog niet klaar wieg moet nog op de juiste plek, ziekenhuistas klaarzetten, tas voor kinderen klaar, er moet nog het nodige gewassen worden (gewone was, babywasjes zijn klaar en opgeruimd).

Maar ik ben denk ik nog niet genoeg losgeweekt van alles, heb me nog teveel ingesteld op het feit dat ik nog met bolle buik Daan straks weer naar school moet brengen enzo, ook nog iets te veel sociale dingen nog gepland. Hoewel die natuurlijk zo weer af te zeggen zijn, of om te buigen

Dus het zal vast nog wel even duren, vrees ik Maar ik wil gewoon niet meer, ik wil weer gewoon kunnen lopen zonder teveel pijn en moeite, niet meer 's nachts kramp krijgen, ik heb gewoon geen zin meer. Nergens in

Maar verder valt het allemaal nog wel mee, is het wel weer te doen. Een paar weken geleden liep ik minder makkelijk dan nu, dat scheelt ook wel weer.
Nog max 5 weken!! Kan me voorstellen dat je het af en toe flink zat bent. Had ik zeker al met 37 weken (ben gelukkig 2 x 'te vroeg' bevallen). Ach, hij/zij komt wanneer het tijd is... Gelukkig gaat het loopne beter dan een paar weken geleden.

Is de kat al binnen??
Nou zeg, ik had vanochtend al gereageerd maar dat is nu verdwenen ineens, schiet niet op natuurlijk. Maar Tieg nu dus alweer 37 weken! Wanneer gaat voor Dok de meldplicht in eigenlijk? Ben het een beetje kwijt hoor.

Hier gaat het allemaal goed hoor, ben alleen verkouden aan het worden dus wordt een beetje suf van dat gesnotter de hele tijd. Ben vanmiddag vrij want moet met mijn moeder een keuken uitzoeken, dus nog maar een uurtje werken.

Cees, lekkere vakantie gehad dus? Wel balen van zo´n krijskind alleen, enig idee waardoor het kwam of is het gewoon de leeftijd? Lekker nu nog een weekje vrij.

Nic is lekker op vakantie nu dus, enig idee waar ze heen is?

Laatste weekje van de zomervakantie alweer hier, vind het wel snel gaan hoor, die 6 weken. Volgende week weer gewoon naar school, Nina heeft er wel al echt zin in weer.
Tijd vliegt zeg, Tieg nu alweer 37 week.. Volgens mij doe jij niets anders dan wassen momenteel? Hier ook volle wasmanden, maar das door de vakantie..

Lijkt me niks, geen vaste werkplek.. wist niet dat het zo werkte als je flexer bent.. Dan is het wel lekker als je vast plekkie krijgt straks. Las je berichtje in AK , dikke

In AK staat ook waar Nic zich bevindt Lau.

Gek om weer thuis te zijn en gelijk weer in sleur te vervallen.. Jongens vliegen elkaar weer in de haren, ik mag weer de huishoudster uithangen en hork doet zijn ding in de verwachting dat ik maar "oppas". Dan is het vakantie gevoel ook zo weer verdwenen, Stelde voor om nog ff de schouders onder de verbouwing te zetten, maar ik kan niks met 2 klierende kinderen achter me aan....

Weet niet wat het is met Sil, denk dat moeheid wel meespeelt en dat er mss teveel veranderingen in 1x zijn.. Maar vooral ook het niet nee kunnen accepteren. Dan stort ie op de grond, keihard jankend en kun je er geen land mee bezeilen. En dan moet je dus eigenlijk gewoon wachten tot ie zijn "keerpunt" krijgt en dan mag alleen mama hem op tillen en is het weer over... Voor mij dus wel vermoeiend, maar ik vind vooral de blikken van andere mensen erg vervelend. Het begon dus op het vliegveld al (hij ging ergens in wat niet mocht) en ging dus midden in de vertrekhal op de grond liggen krijsen. Papa nam toen de kans om buiten te gaan roken en daar stond ik dan... Kon dr zelf wel bij gaan liggen janken van schaamte.

Heb het gevoel dat ik ontzettend door hem bespeeld werd, maar het enige wat hielp was wachten en optillen, dan was de bui het snelste over..

Op het strand wilde ik voet bij stuk houden (ik moest bij hem in de zee komen, maar weigerde) dat ik de langste adem zou hebben, maar ook dat werkte averechts. Want IK werd er op aangekeken (och arme kindje, mama wil m niet uit de zee halen) Gelukkig kan ik nu weer "oefenen" in eigen huis, zonder bekijks! Maar als iemand nog tips heeft voor in het openbaar, GRAAG!

Zo en nu weer over naar orde van de dag... het huishouden..
Lau, staat op hyves waar Nic naartoe is, ergens in een duitstalig gebied. Weet alleen niet meer of het nu Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland is

En vervelend, nieuwe keuken uitzoeken... Moet ik ook nog steeds een keer doen met schoonmoeder, maar die weet geloof ik nog niet wat ze wil (zit pas 5 jaar in het huidige huis, en van begin af aan wil ze wat anders). Maar goed, die huurt, dus dan is het nog wat lastiger.

Pfff, die vakantie mag hier al weer voorbij zijn hoor. Daan is 'm ook wel zat, hoorde van het buurmeisje dat die de bso ook niet meer zo leuk vindt (Daan gelukkig nog wel), maar de weken lijken ook weer zo op elkaar.

Hopelijk kunnen we deze week nog wat leuks doen, als afsluiter. Donderdag nog uit eten voor onze trouwdag, is ook wel leuk

Poes is ook weer terecht, die kwam net ineens voor het woonkamerraam staan in de vensterbank. Dus de weg terug weet ze gelukkig nog te vinden

Straks nog controle bij de vk, ben benieuwd hoe hoog mijn bloeddruk is. Heb vanmorgen nog niet echt veel gedaan, en ik wil straks op tijd weg, dat ik lekker relaxed kan zitten. Scheelt vast wel wat...
Cees, wat hier nog goed werkt, is dag zeggen. "ik heb hier geen zin in, je bekijkt het maar, doei". en dan ook een paar stappen de andere kant op zetten. Dat werkt bij Tessel in ieder geval nog wel, bij Daan heeft dat op deze leeftijd niet gewerkt. Maar die heeft nooit van die onwijze driftbuien gehad waarbij hij zich ter aarde liet storten omdat de hele wereld onrechtvaardig was. Overigens lach ik ze op zo'n moment ook uit

En aan andere inderdaad schijt hebben, zíj hoeven er niks mee, jij wel.

En dat wassen valt wel mee hoor, die wasmanden raken gewoon telkens weer opnieuw vol Maar ik doe er hooguit eentje per dag, je moet jezelf toch bezig houden? Anders kom je de dag niet door, en zit je de hele tijd naar dat raampje te staren Beetje afwisseling houden

Vanmorgen heb ik trouwens nog niks gedaan hoor, van alle voorgenomen plannen... gewoon een heerlijk lanterfantdagje dus tot nu toe...
Koop anders geraniums Tieg.. Niet teveel, anders zie je je poes de volgende keer niet.

Dag zeggen ook geprobeerd, maakt geen indruk. Of zelf nog kwaaier. Het weglopen ook op het strand gedaan, heeft hork m opgepakt om af te leiden, maar nee, werkte niet. Dan heeft ie wel zijn keerpunt (dus van boos naar verdrietig) en kan ik m wel weer optillen. En dan is het over. Hij geeft me nu zelfs een kus en knuffel en soms een sorry. Dus hij weet wel dat het erg vervelend is en we er boos om worden. Heb me zelfs afgevraagd of ie zichzelf dan nog wel onder controle heeft. In zijn slaap begon ie ineens van zich af te trappen (tegen mij aan) en ik kon m niet meer stoppen. Maar hij sliep nog wel. Ondertussen werd ie wel wakker, want ik werd boos en hield zijn benen vast en sloeg het ook om naar een boze bui..

En een keer dat ik m dus op mocht pakken en hij me knuffelde en ik dus ook moest janken van onmacht, toen sloeg het weer om in janken. Dus vandaar dat ik denk dat ie het niet goed kan beheersen ofzo, teveel emoties/ indrukken en dan ineens een mama die ook nog begint te huilen ipv te troosten..

In zijn slaap is ie ook erg onrustig, zal ook wel verwerking zijn.

Als het nog zo aanhoudt, wil ik toch even bij een psych ofzo aankloppen, voor advies.

Heb nog een jochie van zijn leeftijd waar ik oppas, die altijd Sil krabt als ie onmacht voelt. Die heeft dus ook moeite met zijn emoties, dus zal vast in de leeftijd zitten. Dat jochie komt trouwens 1 dag minder vanwege de ruzietjes. Qua rust en littekens scheelt dat wel, maar mijn inkomsten dalen wel snel nu.. Mss toch maar weer dagje extra werken..

Nou heel verhaal weer geworden, zit me echt dwars..

En nog steeds niks in huis gedaan, had nog 40 mailtjes door te spitten.
Op wat voor moment heeft hij dit soort buien? Is er iets dat hem dan triggert, of is het omdat hij gewoon zijn zin niet krijgt? Kun je het op een of andere manier voor zijn, dat je hem kunt afleiden of zo?

Misschien helpt het om hem van tevoren uit te leggen wat de bedoeling is, wat hij wel en wat hij niet mag, en hem keuzes te geven?

Hier is Tessel trouwens de haaibaai, die slaat, schopt en bijt wat af Negeert me trouwens ook stug, als het haar niet zint. Vertikt het om op de kruk te gaan zitten, hoewel ze nu wel in de gaten begint te krijgen dat het soms gewoon echt niet leuk is. Maar het geruzie tussen de twee ben ik soms ook gewoon zat, het mag ook wel leuk blijven.

Net als het gezeur van Daan. Ik wil dit, ik wil dat, ik wil een snoepje, ik wil opblijven, ik wil... Pffff... Nu geven we dus maar aan dat hoe harder hij zeurt, hoe minder hij mag. Gaat hij lopen miepen dat wij kattig tegen hem doen. Tja, ik ben dan zo bot dat ik ook tegen hem gewoon zeg dat ik al de hele ochtend mijn best gedaan heb om gezellig te doen, maar dat hij ook niet echt het zonnetje in huis is en gezellig is. Dat het bij mij dan ook wel een keertje op is, met gezellig terug doen. Plus dat hij de afgelopen dagen ook nog wel een paar keer 's middags een uurtje getukt heeft, dat hielp ook wel wat.

Maar het blijft lastig
En verloskundige was tevreden, die vond gewoon dat ik moest bevallen, dan ging m'n bloeddruk vanzelf wel weer omlaag Vind ik ook wel een aardig plan, maar als het kind er geen zin in heeft...
Zo Tieg... even melden... met of zonder beeb in je armen
Ja Tieg, waar ben je nou? Nu denken we allemaal dat je spontaan het advies van de VK hebt opgevolgd

Zeg, hoef je niet meer naar de ikea ofzo? Mis onze shoprondjes op donderdagavond wel hoor

Hoewel, gisteren dus ikea keuken uitgezocht en besteld met mijn moeder, kostte ook weer 3 uur tijd daar, pfff...nu wel weer even genoeg ikea gezien dus. Maargoed, het is geregeld. Heb trouwens wel leuke dingen voor de kamers van de kinderen gezien daar, maar eerst maar eens even met man overleggen.
Tieg?

Lau, was jij die microvezeldoekjes met wasverzachter?
Whoehahaha, hier mijn meld dan Maken jullie je al zo snel zorgen? Kind zit nog in m'n buik hoor.

Was net begonnen met forummen, en meldplicht op een ander topic, toen ik naar boven geroepen werd en bleek dat Daan en Tessel een tube bodylotion te pakken hadden en waren gaan "schaatsen" op de kamer van Tessel. Dus dat was een beetje een glibberboel.... Gelukkig heeft man vandaag zijn thuisdag, dus die heeft de boel schoongeboend en gedweild

En shoprondjes... Ikea stuur ik man naar toe, en verder hebben we even niet zo veel dingen die nog moeten... En de laatste keer bij ikea kostte het lopen me iets te veel moeite Dus ik hoop gewoon dat ik gauw ga bevallen, dan kunnen we weer gaan wandelen.

Verder niet zo veel nieuws hier, hier staat Toy Story voor de zoveelste keer aan, is de nieuwste ontdekking van Daan...
marlee hoe was t bij tandarts?
Zwaai!

Kinderen naar de opvang, boodschappen in huis, to-do-lijstje ligt klaar... ik kan lekker bezig vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven