Good Luck!
dinsdag 10 augustus 2010 om 09:03
Malman belt, ik ga zo nog wat winkelen met Mr J voor hij naar school moet, schooltas, gymkleren etc.
Overdag gaat het nu wel goed met hem, hij heeft ook wat langer geslapen nu. Ik kan me er nu al druk om maken dat het weer net zo erg wordt als 2 jaar terug dat we er elke nacht en soms wel 2 keer uit moesten en hoe dat dan moet straks.
Overdag gaat het nu wel goed met hem, hij heeft ook wat langer geslapen nu. Ik kan me er nu al druk om maken dat het weer net zo erg wordt als 2 jaar terug dat we er elke nacht en soms wel 2 keer uit moesten en hoe dat dan moet straks.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 10 augustus 2010 om 09:42
Hai,
Mal daar zeg je wat, shoppen voor school, hier moet meneer ook nieuwe gymschoenen...
Balen van die aanvallen en dan ook weer zo veel achter elkaar.
Compu goed dat je een ruggenprik krijgt en dat je vlos zo meedenkt. Ik was ook redelijk in paniek na de bevalling van Sjors en met Sjimmie kreeg ik ook een prik en het was zo prettig, zoveel angst wat dan al weggenomen wordt. Succes meis, de dag is nog jong dus we gaan gewoon nog voor 10-08-10.
250 mailtjes Hel, in hoeveel tijd? Jij bent echt geliefd, zijn het ook leuke mailtjes? Fijn dat vriendlief toch niet onder het mes hoeft.
Jin wat een gedoe met die kat. Balen dat het met je buikwond nog niet helemaal gaat, wat voor een wond heb je daar, is het een grote snee geweest???
Mal daar zeg je wat, shoppen voor school, hier moet meneer ook nieuwe gymschoenen...
Balen van die aanvallen en dan ook weer zo veel achter elkaar.
Compu goed dat je een ruggenprik krijgt en dat je vlos zo meedenkt. Ik was ook redelijk in paniek na de bevalling van Sjors en met Sjimmie kreeg ik ook een prik en het was zo prettig, zoveel angst wat dan al weggenomen wordt. Succes meis, de dag is nog jong dus we gaan gewoon nog voor 10-08-10.
250 mailtjes Hel, in hoeveel tijd? Jij bent echt geliefd, zijn het ook leuke mailtjes? Fijn dat vriendlief toch niet onder het mes hoeft.
Jin wat een gedoe met die kat. Balen dat het met je buikwond nog niet helemaal gaat, wat voor een wond heb je daar, is het een grote snee geweest???
dinsdag 10 augustus 2010 om 09:47
Fijn Bridge dat het met de kindjes iets beter gaat. Geeft weer wat rust in huis en ook voor jezelf! Heb jij nog lang vakantie? Hier zit het er bijna op, jammer hoor! Al is het ook wel weer lekker dat er wat meer ritme komt.
Enka hoe is het met L. gegaan vannacht? Ik probeer op je site te komen maar er staat dat er nog aan gewerkt wordt...
Enka hoe is het met L. gegaan vannacht? Ik probeer op je site te komen maar er staat dat er nog aan gewerkt wordt...
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:58
En wat zei hij Mal? Rottig weer hoor. Was het hiervoor weer wat rustiger?
Suus, hoe is het bij jullie? Is de koorts uiteindelijk vanzelf gezakt??
Jinny, lang herstel zeg. Je weet het, maar het is toch balen.
Kun je het een beetje plaatsen inmiddels?
Heb ooit de bevallingsverhalen van jullie opgeslagen en kan die van een paar van jullie wel dromen haha. Dus ik weet dat heel goed van Sjimmie, Juud.
Acht-tien-acht kan ik wel vergeten. Ben vanmorgen nog fijn naar de speeltuin geweest en heb zelfs gerend! Wie weet wat dat heeft veroorzaakt haha.
Suus, hoe is het bij jullie? Is de koorts uiteindelijk vanzelf gezakt??
Jinny, lang herstel zeg. Je weet het, maar het is toch balen.
Kun je het een beetje plaatsen inmiddels?
Heb ooit de bevallingsverhalen van jullie opgeslagen en kan die van een paar van jullie wel dromen haha. Dus ik weet dat heel goed van Sjimmie, Juud.
Acht-tien-acht kan ik wel vergeten. Ben vanmorgen nog fijn naar de speeltuin geweest en heb zelfs gerend! Wie weet wat dat heeft veroorzaakt haha.
dinsdag 10 augustus 2010 om 18:20
Mal, balen van die aanvallen. Dr. B. nog te pakken gehad?
Is Mr. J. dan niet heel erg moe overdag na zo´n aanval?
Suze, fijn dat ze beter is! Veel plezier in H.
Compu, nog baby in de buik. Spannend! Ben vanochtend naar de arts geweest. Ik moet over twee weken uitgebreid onderzocht. Arts vermoedt dat er een zenuw is geraakt met de operatie. Nou ja, we zien wel.
Juud, het doet in de buik pijn. Verder gaat het oke. Juud, wat voor gymschoenen koop je dan?
Hel, wel positief dat de fysio tevreden is. Hoe lang gaat het nog duren? Is er een prognose? .
Is Mr. J. dan niet heel erg moe overdag na zo´n aanval?
Suze, fijn dat ze beter is! Veel plezier in H.
Compu, nog baby in de buik. Spannend! Ben vanochtend naar de arts geweest. Ik moet over twee weken uitgebreid onderzocht. Arts vermoedt dat er een zenuw is geraakt met de operatie. Nou ja, we zien wel.
Juud, het doet in de buik pijn. Verder gaat het oke. Juud, wat voor gymschoenen koop je dan?
Hel, wel positief dat de fysio tevreden is. Hoe lang gaat het nog duren? Is er een prognose? .
dinsdag 10 augustus 2010 om 18:59
dinsdag 10 augustus 2010 om 20:29
quote:Jinny schreef op 10 augustus 2010 @ 18:59:
Jinnyvent uit het werk gelijk naar de oogarts gegaan. Hij zag wat raar met één oog, en dat kan niet in zijn job. Nu worden er ineens allemaal testen gedaan. Zit waarschijnlijk een druppel oid achter het netvlies. Onderzoek kon wel even duren zei de arts. Hij is al vanaf vier uur weg. Gek zeg.O getver, naar dingen met ogen. Krijg knoop in mijn maag als je het alleen al schrijft. Is hij thuis inmiddels?
Jinnyvent uit het werk gelijk naar de oogarts gegaan. Hij zag wat raar met één oog, en dat kan niet in zijn job. Nu worden er ineens allemaal testen gedaan. Zit waarschijnlijk een druppel oid achter het netvlies. Onderzoek kon wel even duren zei de arts. Hij is al vanaf vier uur weg. Gek zeg.O getver, naar dingen met ogen. Krijg knoop in mijn maag als je het alleen al schrijft. Is hij thuis inmiddels?
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:49
Heb je al iets gehoord van vent Jinny? Ik hoop dat het goed gaat met hem.
Suus, veel plezier met het logeren, klinkt gezellig!
Hel, alle mailtjes verwerkt?
Compu, wat wordt nu de mooie datum voor CB-tje?
Nog niks gehoord van Dr B, Malman kwam er niet door vandaag. Morgen maar weer proberen. Vandaag gewinkeld met Mr J, en voor hem wat nieuw winterspul gehaald, spijkerbroek, trui, jas. En een sportbroekje. Maar voor gympen en een rugzak kon ik niet slagen.
Suus, veel plezier met het logeren, klinkt gezellig!
Hel, alle mailtjes verwerkt?
Compu, wat wordt nu de mooie datum voor CB-tje?
Nog niks gehoord van Dr B, Malman kwam er niet door vandaag. Morgen maar weer proberen. Vandaag gewinkeld met Mr J, en voor hem wat nieuw winterspul gehaald, spijkerbroek, trui, jas. En een sportbroekje. Maar voor gympen en een rugzak kon ik niet slagen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:13
Brrr winterspul Mal? Hou je op, ik zit nog in de zomervakantiesfeer!
Niet goed met J las ik . Balen zeg....
Ai Jin, jij nog pijn. Klinkt niet fijn. Hoe was het met oog man?
Verder niet zo bijgelezen, kwam even naar Compu koekeloeren. Nog niets lees ik. Sterkte meid!!!
Hier lekker hoor! Weer is goed, humeur ook . Vandaag een kasteel bezocht (castelnaud), erg gaaf!
Niet goed met J las ik . Balen zeg....
Ai Jin, jij nog pijn. Klinkt niet fijn. Hoe was het met oog man?
Verder niet zo bijgelezen, kwam even naar Compu koekeloeren. Nog niets lees ik. Sterkte meid!!!
Hier lekker hoor! Weer is goed, humeur ook . Vandaag een kasteel bezocht (castelnaud), erg gaaf!
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:17
En Desteny is te zoet, zo'n schatje!! Tuniekje van Star wordt nu echt te krap zag ik vandaag . Jammer, die is zo leuk. Bewaar ik voor haar pop later . Truitje van Hel doet het goed en t-shirt van Suze gaan we morgen aandoen. Langzaam aan gaat ze dus richting 62. Nouja, langzaam... Ik prop haar nog in 56 omdat ik ontken dat ze groter wordt . Morgen alweer 8 weken! boehoe
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:18
Oog is uitgebreid onderzocht en is inderdaad een druppel achter het (geloof) netvlies. Schijnt een kwaal van "mannen van zijn leeftijd" te zijn. Hebben jullie er ooit van gehoord ? Kan geen kwaad, is wel vervelend. Volgende week controle.
Amalia, fijn dat de vakantie zo leuk is. Lekker genieten!
Mal, leuke dingen heb je gekocht zeg. Goed geslaagd dus. Morgen duim ik voor meer succes bij Dr. B.
Amalia, fijn dat de vakantie zo leuk is. Lekker genieten!
Mal, leuke dingen heb je gekocht zeg. Goed geslaagd dus. Morgen duim ik voor meer succes bij Dr. B.
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:20
Jeetje Jin wat naar voor je man, hoe is het nu? Is dat normaal dat je in zijn werk dan gelijk bij de arts terecht kan?
Voor Sjors had ik altijd gympies met zo'n elastiek over zijn wreef, maar eigenlijk past ie ze niet want zijn wreef is te hoog. Nu ga ik maar voor simpele kijken met klitteband, gewoon van die stoffen dingen met witte rubberen zolen.
Amaal leuk naar een kasteel! Jongens in hun ridderpak?
Compu rennend door de speeltuin, beter voorwerk kun je niet hebben!
Mal wat voor een jas heb je nu gekocht?
Voor Sjors had ik altijd gympies met zo'n elastiek over zijn wreef, maar eigenlijk past ie ze niet want zijn wreef is te hoog. Nu ga ik maar voor simpele kijken met klitteband, gewoon van die stoffen dingen met witte rubberen zolen.
Amaal leuk naar een kasteel! Jongens in hun ridderpak?
Compu rennend door de speeltuin, beter voorwerk kun je niet hebben!
Mal wat voor een jas heb je nu gekocht?
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:58
woensdag 11 augustus 2010 om 08:45