Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai!

Zo, potje uitgezakt op de bank van dagje sprookjesland. Was erg leuk, behalve de enorme hoosbuien toen we net aankwamen. Na een uur schuilen en koffie drinken beste weer gehad en was erg gezellig! Kindjes waren ook lief voor elkaar, dus helemaal goed.

(Weet niet meer wie het vroeg... F. lijkt iets rustiger sinds deze week... kan iets meer hebben. Ook Ties gaat iets beter met zijn zusje om, dus de scherpe randjes zijn er even vanaf en dat is fijn! Ze zijn nu iets vaker lief tegen elkaar dan niet lief.)

Compu: hé mooi, je bent op tijd. Vriend voor tv voor voetbal? Hoe vindt CG het nieuwe huis eigenlijk?

Jin: na dat is wel erg balen zeg! Is kat zo ziek dat je steeds terug moet dan? Man nog lekker vrij geweest?

Mal; leuk weekend gehad dus, mooi! Leuk dat J. het dan ook zo leuk vindt!

Star: ook al terug? was het leuk?
Gelukkig maar, Bridges! Dat ze wat liever zijn nu.

Vriend druk met klussen in de schuur. Heeft een soort nesteldrang die ik niet heb.

CG is erg blij hier, maar heeft de eerste tijd haar grenzen goed verkend. Gooien met spullen enzo..

Wat wel bijzonder is, is dat ze al 2 dagen haar siesta heeft overgeslagen. Wel veel moeite voor gedaan hoor, zodat ze niet gaat liggen en duimen. En dan fijn vroeg naar bed!

Amalia, hoe is het bij jou? Zal eens speuren naar fotootjes.

Mal, hoe is het met mr. J.? En met Malman? En hoe slaapt het bed??
Ik moet van mezelf nu slaaaaapen, Welterusten!
Wat een achenebbisj k*tpark

Ceetje vond het prachtig. In een 'achtbaan' geweest, Dora-treintje, Dora, Diego, Spongebob en de hele meuk in het echie gezien, Shrek 4-D film, Ice Age-avontuurdingeskarretjebootje, popcorn, Santa Monica pier, kortom, ze vond het leuk
Tribune, leuk! Briljante timing wel zo van internetman Compu
Snappen jullie die topics van de laatste tijd op de viva, dat mensen geen naam kunnen verzinnen bij de naam van de eerste.

Ik promoot Henk de laatste tijd
Ah leuk dus Star. Foto's? Laatste vakantienieuws?

Mal: Ja leuk, Henk!
Bridge, fijn dat het beter gaat met T & F! Hoera
wakker worden allemaal

Suus, hoe gaat het met Meetje? Is ze al wat opgeknapt?

Compu, je hebt meldplicht
Hier al even wakker.

T al naar zwemles geweest en L alweer op bed. Mannetje is niet lekker, voelt ook wat warm dus even kijken hoe zich dat ontwikkeld.

Mal, vervolg nog gekregen?

Suus hoe is het vandaag met je kleine moppie?

Bridge, wat fijn dat T en F beter met elkaar omgaan en dat F zich lekkerder lijkt te voelen.

Compu, nog steeds bib? Ik ben wel benieuwd naar je huis, fototjes?

Star, fantastisch park dus voor de kinderen. En hoe gaat het met de optie?

Jinny, alweer naar de dierenarts? Wat heeft poezebeest? En wisten ze dat niet eerder? Ik zou dat echt nooit doen, lekkere vrienden...
quote:enka schreef op 09 augustus 2010 @ 09:58:

Mal, vervolg nog gekregen?.Ja, nu snap ik hem ook bedankt!!!
Wil je het echt weten over vakantie Bridge? Weet wat je vraagt

Nu is Starlief Starbokkelul

Nou goed, nog in optie de vakantie tot 17 augustus dus komt goed, voel het aan mijn water
Wat heeft Starlief gedaan dan Star?
Henk roels

Nu begint Starlief te zeuren over of hij niet weet of hij vrij is. Grmbl.
Hmm, dat is nie handig nie
Bridges, ik was het die naar kindjes vroeg. Fijn dat het iets beter gaat. En jammer van het water, maar verder dus een leuke dag!

Star, oei gaat lekker met die vakantie. Ik zeg zonder aanhang , kinderen en huisdieren .

Enka, goed bezig! Hopelijk geen ziektes onder de leden. Sterkte!

Compu, al voorweeen voor morgen? Oei van dat grenzen verkennen, en fijn dat ze nu beter gewend is.

Kokos, al helemaal gewend thuis?

Hel, gewend aan het werken weer? Volle mailbox?

Mal, zag ook dat die topics als paddenstoelen uit de grond gestampt worden. Henk rules.

Kat heeft trouwens niks bijzonders, een wond die ontstoken is. Kat heeft een kap en de wond moet telkens worden schoongemaakt en een antibioticaspuit in de poes.
Arme jij, aan het slepen met zieke poes Jin. Zou zoiets zelf nooit van iemand vragen, aparte potentiele vriendin hoor (inmiddels gedegradeerd neem ik aan? ).

Hoe is 't met Meetje Suus?

Star, ik las het, van je vakantie, je zou ze toch, de knurften...

Bridges, he wat lekker dat de kindjes een beetje lief zijn voor elkaar!

Enka, gefeliciteerd met je eigen zaak! Stoer!

Ik ga nog even verder met m'n ontplofte inbox en dan zit eerste werkdag er weer op (wel okee hoor, weer aan het werk - zolang de koter nog niet naar school hoeft voelt het nog steeds een beetje als vakantie).
Fijn Hel dat je zo lekker in je vakantie werkt . Hoe gaat het met De Rug?
Lekker aan het werk Hel? Hoeveel mails had je?

Gezellig dat je er weer bent!

Trouwens, vorige week naar de speeltuin in M. geweest, leuke speeltuin om een keer af te spreken wellicht.

Pffff wat een gez**k met die kat zeg.
O ja, De Rug, vaag. Ene dag heel goed, andere dag veel pijn - je doet al snel te veel, zeker als het goed gaat. Fysio was heel erg tevreden. Dus goede kans dat het helemaal goed komt. Maar wel vermoeiend hoor. En balen ook.

Speeltuin M is leuk idd Star! Vorig jaar paar keer geweest, dacht er van de week toevallig aan om er weer eens heen te gaan. Hoe zit jij op de woensdagen komende weken?

Nog wat van Compu vernomen? Staat de tribune eigenlijk al?

Mailtjes, bijna 250! Ik ben zo populair... Nu zijn 't er nog 85, maar dat zijn wel de exemplaren waar het meeste werk aan zit. Morgen weer een dag (en daarna weer een, zucht).
Volgende week woensdag ben ik bezet door Inad en haar dochter , voor de rest ganz frei op de woensdagen.

Helemaal niet wezen varen dus nog vriendlief?
Ja, Compu hier! Oh, meldplicht, helemaal nooit bij stilgestaan. Dat moet nu natuurlijk he. Kan alleen 's avonds internetten, computer op zolder en CG kan hier niet rondscharrelen, valt om door de hoeveelheid aan spullen hier.

Vandaag naar gyn geweest. Ze stelden ruggenprik en inleiden voor, maar daar moet je ontsluiting voor hebben en dat heb ik niet. En ik wil zelf liever geen gel. Dus ik wacht nu de natuur af en dan mag ik a.s.a.p. naar het zh en krijg ik de prik wanneer mogelijk. We zullen zien.

Enka, foto's! Nog geen 1 gemaakt! Oh, ik weet al waarom. We kunnen de oplader niet vinden in de spullen haha.

Voor de bevalling moeten we op het laatste moment nog een fototoestel lenen bij iemand..

Fijn Hel, dat de fysio tevreden is. Het duurt nou eenmaal een tijd he. Sterkte hoor!

Star, geen park voor jou dus? Zat je je te ergeren aan het volk?
Ah bummer Compu dat er nog geen ontsluiting is. We vertrouwen op een goede afloop met prik

Ja, het volk wat er liep, de onbehulpzaamheid van de medewerkers en het was vies enzo.
Nog geen baby dus... jammer.

Star: dat gaat lekker zeg, die vakantie...

Hel: zo, lekker al die mails... Blgh. En vaag van de rug van vriend...

Jin: het zit er bijna op met de poezen toch? moet je nog een keer heen?
Goedemorgen. Nou hier niet zo'n goed nieuws, we gaan dr B toch maar weer bellen. Donderdagavond, zaterdagnacht en vannacht weer een aanval, dat is te vaak achter elkaar vind ik, en ik heb geen reden om aan te nemen dat Mr J ziek aan het worden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven