Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Jas:

Leuk toch? Mooie sjaal en klaar! Hoe ging het vannacht?
Vannacht beter gelukkig, lekker geslapen tot 8 uur vanmorgen.

Ik had ook een nieuwe trui gekocht, dus die had ik aangedaan zodat Malman hem aan kon zien. En toen deed ik hem weer uit doen, Mr J boos. Hij pakte de trui af van mij, en deed hem weer aan, en over die trui aaien enzo. Dus ik zei tegen Malman; jouw zoon staat over 15 jaar op een boot bij de Gay pride
Het begint er wel op te lijken ja.
Kat in de zak gekocht

He gets, wat een eng beest. Zou er haast claustrofobisch van worden
Ha, leuk koopje Mal. Hij lijkt echt sprekend op onze buurkat Igor (alleen is die een slag groter). Mooi hoor. O, en als je een kleurige sjaal zoekt, H&M heeft een leuke gestreepte (net voor Maatje besteld, kwam er later pas achter dat 'ie van de jongensafdeling is maar ik vind 'm unisex ).

Jin, wat naar van die zenuw, hopelijk valt het mee. Gelukkig man z'n oog niet ernstig. Mag hij wel werken nu?

Suus, vandaag lekker strandweer! Gezellig, Haarlem!

Amalia, zwaai! Haha, ik dacht nog toen ik het shirtje kocht, ik doe maar lange mouwen want het zal wel najaar zijn dat het past. Maar gaat goed dus met je kleine kooltje, fijn!

Compu, bij mij begon het na een stevoge strandwandeling dus dat rennen is vast goed! Je klinkt relaxt, komt vast allemaal helemaal goed!

Bridge, wanneer begin jij eigenlijk met cursus? Helemaal klaar voor (tas gevonden?!)?

Juud, ow ja, ik moet ook nog gympies enzo...
Haai
Hel, lekker zeg zo'n ochtend strand wandeling! En wat lekker dat jullie dagen zo voorbij zijn gevlogen, goed teken.

Suus lekker een paar daagjes logeren, slaapt Meetje dan een beetje?

Mal, wat vervelend dat het weer bal is met de aanvallen, maar vannacht dus gelukkig een goede nacht gehad. Leuke jas heb je gekocht! En lief van zijn trui

Juud, hier ook van die stof gympies met witte zool bij van Haren. Niks mis mee en T vind het zijn super hard loop schoenen. Oh en de site komt echt, maar ik heb zoveel te doen, maar

Compu, heeft het rennen nog effect gehad? Gisteren wel de vrouw van mijn collega bevallen, dus ik wacht nu nog op jou en twee vriendinnen. Allemaal deze week... En shit van camera zeg! Kan je niet bij iemand een oplader lenen?

Amalia, lekker zeg dat het weer beter is geworden en dat de kids het zo lekker doen. Haha, en ik zie Desteny al helemaal in strakke jurkjes en shirtjes gewurmd worden.

Star, mannen... Ik zou ook gewoon een vrouwen vakantie voorstellen.

Bam, ben je nu al weg? Zo ja, prettige vakantie!
Hier gaat alles goed, collega nr 4 nu dus ook vrij dus ja nog wat werk erbij, maar goed. Komende week komt er weer 1 terug.

L had maandag dus toch de hele dag verhoging, tussen de 39.2 en 39.9 en dinsdag...weg. Ik weet niet wat hij had, wel dunne luiers enzo dus misschien kies of oren of?

T is de laatste dagen een goede trapzitter, hij luistert echt gewoon niet en is super brutaal het ene moment en het volgende weer super lief en een heerlijk mannetje. Dus even moeilijk.

Nou ik stort me weer even op alle orders en tot later.
Morgen!

Mal: fijn weer een goede nacht. Malman dus vandaag weer proberen te bellen? Goed geslaagd, leuke jas!

Enka: trapzitter, blgh... niet leuk, maar wel herkenbaar helaas!Faaaaaaase......

Bam: hé jij ook hier? Gezellig!

Jin: ah gelukkig valt het mee. Mag hij wel gewoon werken? Laat thuis? Heeft Kita geen zomervakantie eigenlijk?

Hel: Cursus start 10 september, lief dat je ernaar vraagt! Ben erg benieuwd! Tas ga ik binnenkort maar bestellen, blijf hem mooi vinden. Twijfel nog tussen 2 modellen, dus maar even knoop doorhakken!

Amalia: ah klinkt fijn! Lekker zo'n zoete meid!

Hier vanmorgen lekker gefietst want zonnetje, mooi weer! Nieuwe schoenen voor Ties gekocht in uitverkoop gelukkig. Arme kinderen lopen alletwee in te kleine schoenen, oei... Voor meisje hadden ze niets leuks, dus daar snuffelen we verder. Morgen maar even naar andere winkel dan.

En nu nog keer tassen bekijken, en bedenken hoeveel kapla ik ga bestellen voor Ties
Hij is er! 9 pond en 54 cm. Geboren met ruggeprik maar toch nog enorm natuurgeweld. Wel beter dan bij CGtje!

Vandaag suiker nog een in de gaten houden en dan misschien naar huis! Wil iemand de meisjes sms'en die op vak zijn? Groeten uit Zandvoort! Heerlijk strandweer!

X
Ja! Wat fijn!!!

Gefeliciteerd Compu! Geniet er lekker van samen!!!
(even denken wie er allemaal weg zijn...)
Ik heb er 2 ge sms-t...

GEFELICITEERD!

En geniet maar lekker van die blauwe wolk!

En Suus weer bedankt
Joepie hij is er!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!

En nu lekker genieten met zijn viertjes!

Zo, dat is wel een lekkere flinkerd zeg!
Jaaaaaaahhhh!! Super, gefeliciteerd Compu, hoop dat jullie snel naar huis mogen!

(had je nog zo willen vragen naar nieuwe adres, wil kaartje sturen! )
quote:Helenita2 schreef op 11 augustus 2010 @ 14:27:

Jaaaaaaahhhh!! Super, gefeliciteerd Compu, hoop dat jullie snel naar huis mogen!

(had je nog zo willen vragen naar nieuwe adres, wil kaartje sturen! )Staat op de groep onder onze adressen
Jaaaaa een verse baby!
Stomme iPhone, was nog niet klaar.

Gefeliciteerd
quote:enka schreef op 11 augustus 2010 @ 14:57:

[...]

Staat op de groep onder onze adressenHa fijn, thanks!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wow, geweldig! Van harte lieve Compu!!!
Bridges, kita was dicht in juli, verder niet. Oudste vindt het wel zo leuk, dat is echt heel fijn! Heb vrijdag intake voor ergo, een oudergesprek. Ben benieuwd.

Enka, klinkt als een kies ja. Hopelijk snel door dan! Oh een trapzitter. Lastig he? Sterkte hoor, ook met de extra klussen.
Mal, haha die kat. Grappig. En een leuke jas hoor, ik heb die sjaal van Hel ook besteld haha, voor jongste. Is een vrolijke sjaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven