supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ja, dochter heeft het zelf uitgezocht, so what?

Leert ze ook meteen dat je niet zomaar een nieuwe kunt halen als je het uit je handen laat donderen.

Je had haar ook kunnen leren dat jullie dan terug naar binnen zouden moeten gaan om een nieuwe te KOPEN. Bijvoorbeeld.
Mijn wijnflessen lopen altijd zo snel leeg, zou ik ook gewoon nieuwe kunnen vragen?
quote:MiekjeME schreef op 11 augustus 2010 @ 15:51:

Ik denk dat de C1000 er niet wakker van zal liggen als jij je Mona toetje voortaan bij AH gaat halen....helaasZe zouden er ook niet wakker van liggen om wel die service te verlenen. Maar ja.. wat zij willen..
Ah gossie, liet dat kind het vallen. Tja dan hoor je natuurlijk een gratis toetje te krijgen. Je kan me niet bozer krijgen dan mensen die hun koters gebruiken om gratis spullen te krijgen bij winkels.

Heb dat bij de Mc donalds ook vaak gehad toen ik daar werkte dat die kleine etters kwamen zeiken om mayonaise en ketchup ( gestuurd door mama en papa in de hoop dat het dan wel gratis mee mag ) nou mooi niet dus. Hup terug naar papa en geld gaan halen.
Wie laat er dan ook een toetje buiten vallen, kon je geen nieuwe betalen voor dat arme kind?
quote:MiekjeME schreef op 11 augustus 2010 @ 15:51:

Ik denk dat de C1000 er niet wakker van zal liggen als jij je Mona toetje voortaan bij AH gaat halen....helaasKlopt, ik heb er zelfs een topic over geopend
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 15:51:

Ja, dochter heeft het zelf uitgezocht, so what?

Leert ze ook meteen dat je niet zomaar een nieuwe kunt halen als je het uit je handen laat donderen.

Je had haar ook kunnen leren dat jullie dan terug naar binnen zouden moeten gaan om een nieuwe te KOPEN. Bijvoorbeeld.Ben je besotemieterd!
sommigen mensen leven in een andere realiteit
quote:C1000 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:54:

[...]

Klopt, ik heb er zelfs een topic over geopend Ja, die is erg leuk! Erg grappig!
quote:Miss Moneypenny schreef op 11 augustus 2010 @ 15:49:

[...]

Doe ik ook, helemaal geweldig!

Geen gesleep, en de producten zijn beter dan in de winkel (bijvoorbeeld groente en fruit). Daar heb ik die paar euro bezorgkosten wel voor over.

En nooit last van vakkenvullers of dingen die uitverkocht zijn!Ik kom helaas nu niet meer aan de minimumbestelling, sinds ze die verhoogd hebben (je kunt ook niet houdbare dingen en diepvriesproducten blijven bestellen om maar aan het minimumbedrag te komen, helaas) Maar als de baby er straks is en ik ook luiers nodig heb komt alles gewoon weer van Albert, joepie!
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:54:

[...]

Ben je besotemieterd!Want?? Je 'straft' liever je dochtertje door haar geen toetje te geven, dan dat je een euro uitgeeft aan een nieuw toetje voor haar??
quote:C1000 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:54:

[...]

Klopt, ik heb er zelfs een topic over geopend Goed dat je het nog even aankaart. Komt allen kijken en meeschrijven, anders is het zo zonde van al die moeite.. Nieuwe nickname, nieuw avator en alles. In wat voor realiteit leef je dan?
Misschien was het handig geweest als je het toetje gewoon in je boodschappentas had gedaan, in plaats van dochter ermee te laten spelen?

Toetje = geen speelgoed, want toetje kan stuk. Zoals je gemerkt hebt.
Heb je eigenlijk al spijt van het openen van dit topic?
quote:Liv schreef op 11 augustus 2010 @ 15:31:

[...]

Ja, maar je moet ook op internet alle aanbiedingen nalopen Leo. En dan maak je leuk een lijstje met alle winkels en bijbehorende aanbiedingen. Op zondag kijken, maandagochtend direct, hup, die auto in en inslaan! o......
quote:nieuweauto schreef op 11 augustus 2010 @ 15:55:

sommigen mensen leven in een andere realiteitJa, ik zie het onder jouw loepje. Carnaval.. tja.. haha, wil je serieus weten wat ik daarvan denk? Dronken volwassen met een speen in de mond, dat soort werk? Nee inderdaad, wij leven in verschillende werelden..
Kan ik ergens af en toe een jankend kind lenen? Ik laat wel vaker wat uit mijn handen donderen, zowel in als buiten winkels, en het zou wel schelen als ik alles vergoed zou krijgen.

Werkt het bij autogarages ook, zo'n kind?

Is ie net voor een beurt geweest, heb ik alweer een extra kras op de lak.
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:56:

[...]

Goed dat je het nog even aankaart. Komt allen kijken en meeschrijven, anders is het zo zonde van al die moeite.. Nieuwe nickname, nieuw avator en alles. In wat voor realiteit leef je dan?Nou, mijn OP is een stuk korter en kost me behoorlijk wat minder moeite dan die van jou
quote:HEMAlover schreef op 11 augustus 2010 @ 15:58:

Heb je eigenlijk al spijt van het openen van dit topic?Nee waarom? Ik vind het steeds leuker worden..

Jammer dat het niet al vrijdagmiddag is! Deze is perfect
quote:C1000 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:59:

[...]

Nou, mijn OP is een stuk korter en kost me behoorlijk wat minder moeite dan die van jou

Nou, ik weet wel zeker van niet schat

Ik heb er in ieder geval geen nieuwe nickname voor hoeven aanmaken, geen avator hoeven te zoeken, enz. enz...

Maar ik waardeer het hoor, al die moeite!
de womiboto.....
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:59:

[...]

Nee waarom? Ik vind het steeds leuker worden..Nou, gelukkig maar, het is ook een vermakelijk topic!
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:01:

[...]

Nou, ik weet wel zeker van niet schat

Ik heb er in ieder geval geen nieuwe nickname voor hoeven aanmaken, geen avator hoeven te zoeken, enz. enz...

Maar ik waardeer het hoor, al die moeite!Dat had ik in dit geval nu juist wel gedaan............
Moloko..... ik hoop dat jouw kind een leuke vader heeft, anders zie ik het somber in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven