Vernederd

11-08-2010 15:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
anoniem_105625 wijzigde dit bericht op 12-08-2010 10:37
Reden: zie mijn laatste bericht..
% gewijzigd
wat een rotzak. Goed dat je nu van hem af bent. Niet teruggaan nu he, ook al komt ie op zn blote knietjes excuses maken..
een hele dikke knuffel en een klopje op je schouder voor jou
Shit. Dat is goed klote zeg.

Maar blijkbaar wel nodig, omdat je nu wel de kracht hebt er een einde aan te maken.

Okee je bent 37. Maar hoe erg was het wel niet geweest om nog veel langer aan die gozer vast te zitten? Hoe eerder er vanaf hoe beter.

Heel naar dat het zo moest lopen, maar probeer het te zien als een goede zaak, een ommekeer, richt je op de toekomst en zie de mogelijkheden die nu voor je liggen.

Maak er wat van! Succes!
Volhouden nu. Je bent echt beter af zonder hem. Lees als je het moeilijk hebt je eigen OP nog eens door en je weet weer waarom! Sterkte.
jezus christus wat een Tyfus eikel.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Wat heb je nu geleerd? altijd zorgen dat je zelf thuis komt komen ( of weet ik waar.. ).

dus telefoon mee, geld mee en het telefoonnummer vanj e moeder of je beste vriendin uit je hoofd leren.

En je moeder heeft gelijk!
Volhouden nu en doorzetten. Niet meer teruggaan. Ja, je bent 37, maar over een jaar kun je er al heel anders voor staan. Dan kun je zijn waar je wezen wil, maar dat gaat je niet lukken bij hem. Volhouden dus en niet teruggaan...
Heftig verhaal! Het is maar goed dat je van die kerel af bent.

Nu is het even kl*te, maar je zult zien dat je je straks een stuk beter voelt zonder iemand als hij.

Sterkte!
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 augustus 2010 @ 15:49:

jezus christus wat een Tyfus eikel.

Amen to that!

TO: sterkte

En vergeef je moeder voor haar preek, zij wil jou ook alleen maar gelukkig zien. (En geef toe...een béééétje stom is het wel, terugkeren naar een man die losse handjes heeft...)
Wat een geluk dat je van die kerel af bent... Zo voelt het vast niet op dit moment, maar iemand met een drankprobleem en losse handjes is jou niet waard! Ik hoop dat je ex snel hulp vindt voor zijn probleem zodat jullie allebei, afzonderlijk natuurlijk, weer een nieuw leven kunnen beginnen.

Sterkte!
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 augustus 2010 @ 15:49:

jezus christus wat een Tyfus eikel.Couldn`t agree more!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
en nu volhouden
Wees maar heel blij dat je van hem af bent!
Bedankt voor de lieve reacties, en zo snel al..Dat doet me goed.

Natuurlijk is het dom dat ik hem teruggenomen had, maar dat maakt het rottige gevoel er niet minder om!

NEE ik zal hem niet weer willen, dan zou ik mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken, laat staan dat ik mezelf dan nog serieus kan nemen, of een ander.

En ja ik begreep m'n moeder wel, maar ik kon het er gewoon op dat moment niet bijhebben. Vanzelfsprekend dat ik het haar vergeef.
Inderdaad een eikel. Hij mag twee handjes dichtknijpen dat hij er zo gemakkelijk vanaf komt zeg.

Sterkte en maak wat van je leven, 37 is nog jong zat.
...
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 11-08-2010 19:44
Reden: trollenjagen mag niet
% gewijzigd
Heel veel sterkte. Je kunt deze droeftoeter missen als kiespijn. Is hij dus ook met drank op achter het stuur gekropen en naar huis gereden? Dan had ik hem nog aangegeven ook geloof ik. Wat een minkukel. Je verdient veel beter!
@ mevrouwk;

Wat moet ik met deze opmerking? Als je het niet 'sterk' genoeg vindt, negeer mijn topic wil je!? En nee ik ben niet mama20!

Overigens 4 op de 10 mensen hebben eenzelfde schrijfstijl. Nou dan heb je nog wat te doen als je die allemaal wilt ontleden. Succes ermee!
mama_20 gebruikte geen hoofdletters.

Ik hoop ook voor je dat je hier heel snel overheen bent, hij is het niet eens waard om om te gaan treueren. Over een paar weken doe je vast een sprongetje in de lucht van blijdschap dat je van deze vent af bent!

Sterkte!
Je schrijft zelf al dat je zou denken dat dit het verhaal van een jong meisje moet zijn. En idd, erg volwassen kom je niet op mij over. Je schrijft dat je vernederd bent? Ik vind dat zwaar overdreven. Je stond als 37-jarige zonder geld of telefoon midden in de nacht en ver van huis op straat. Dat is gewoon dom en onvolwassen en dat kun je niemand aanrekenen behalve jezelf. Neem je eigen verantwoordelijkheid voor de fouten die je hebt gemaakt, leer daar van en pak het een volgende keer volwassen aan.
Jemig nummerzoveel, als iedereen zo verstandigen volwassen was als jij, hadden we nooit problemen...

Sterkte JC! het lijkt me een vreselijke situatie! goed dat je weg bij hem bent. Geef jezelf de tijd en je zult zien dat je binnenkort het alleen maar als een opluchting ziet dat je hem kwijt bent!
@Bobbi

Volwassen en verstandig zijn geeft geen garantie op het niet in de problemen komen. Maar als ik in de shit zit, dan vraag ik me wel af hoe ik dat zover heb laten komen en wat ik dus in de toekomst anders kan doen om het te voorkomen. Ik geef niet een ander de schuld en dat is waar ik bij TO over viel.
@ nummerzoveel;

Dat vind ik heel sterk van je. Het klonk alleen zo vreselijk streng eventjes..
Ik hoop dat je ben hem uit de buurt blijft, want ergens heb ik het gevoel dat je ook nog wel weer es bij hem terecht kan komen.

Ik zou hem nogmaals aangeven voor het ongelukje met de auto en hem voorgoed uit mijn leven bannen.

Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven