Vernederd
woensdag 11 augustus 2010 om 15:41
Shit. Dat is goed klote zeg.
Maar blijkbaar wel nodig, omdat je nu wel de kracht hebt er een einde aan te maken.
Okee je bent 37. Maar hoe erg was het wel niet geweest om nog veel langer aan die gozer vast te zitten? Hoe eerder er vanaf hoe beter.
Heel naar dat het zo moest lopen, maar probeer het te zien als een goede zaak, een ommekeer, richt je op de toekomst en zie de mogelijkheden die nu voor je liggen.
Maak er wat van! Succes!
Maar blijkbaar wel nodig, omdat je nu wel de kracht hebt er een einde aan te maken.
Okee je bent 37. Maar hoe erg was het wel niet geweest om nog veel langer aan die gozer vast te zitten? Hoe eerder er vanaf hoe beter.
Heel naar dat het zo moest lopen, maar probeer het te zien als een goede zaak, een ommekeer, richt je op de toekomst en zie de mogelijkheden die nu voor je liggen.
Maak er wat van! Succes!
woensdag 11 augustus 2010 om 15:53
woensdag 11 augustus 2010 om 15:58
Wat een geluk dat je van die kerel af bent... Zo voelt het vast niet op dit moment, maar iemand met een drankprobleem en losse handjes is jou niet waard! Ik hoop dat je ex snel hulp vindt voor zijn probleem zodat jullie allebei, afzonderlijk natuurlijk, weer een nieuw leven kunnen beginnen.
Sterkte!
Sterkte!
woensdag 11 augustus 2010 om 16:12
Bedankt voor de lieve reacties, en zo snel al..Dat doet me goed.
Natuurlijk is het dom dat ik hem teruggenomen had, maar dat maakt het rottige gevoel er niet minder om!
NEE ik zal hem niet weer willen, dan zou ik mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken, laat staan dat ik mezelf dan nog serieus kan nemen, of een ander.
En ja ik begreep m'n moeder wel, maar ik kon het er gewoon op dat moment niet bijhebben. Vanzelfsprekend dat ik het haar vergeef.
Natuurlijk is het dom dat ik hem teruggenomen had, maar dat maakt het rottige gevoel er niet minder om!
NEE ik zal hem niet weer willen, dan zou ik mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken, laat staan dat ik mezelf dan nog serieus kan nemen, of een ander.
En ja ik begreep m'n moeder wel, maar ik kon het er gewoon op dat moment niet bijhebben. Vanzelfsprekend dat ik het haar vergeef.
woensdag 11 augustus 2010 om 17:54
woensdag 11 augustus 2010 om 19:11
woensdag 11 augustus 2010 om 19:17
Je schrijft zelf al dat je zou denken dat dit het verhaal van een jong meisje moet zijn. En idd, erg volwassen kom je niet op mij over. Je schrijft dat je vernederd bent? Ik vind dat zwaar overdreven. Je stond als 37-jarige zonder geld of telefoon midden in de nacht en ver van huis op straat. Dat is gewoon dom en onvolwassen en dat kun je niemand aanrekenen behalve jezelf. Neem je eigen verantwoordelijkheid voor de fouten die je hebt gemaakt, leer daar van en pak het een volgende keer volwassen aan.
woensdag 11 augustus 2010 om 19:40
woensdag 11 augustus 2010 om 19:44
@Bobbi
Volwassen en verstandig zijn geeft geen garantie op het niet in de problemen komen. Maar als ik in de shit zit, dan vraag ik me wel af hoe ik dat zover heb laten komen en wat ik dus in de toekomst anders kan doen om het te voorkomen. Ik geef niet een ander de schuld en dat is waar ik bij TO over viel.
Volwassen en verstandig zijn geeft geen garantie op het niet in de problemen komen. Maar als ik in de shit zit, dan vraag ik me wel af hoe ik dat zover heb laten komen en wat ik dus in de toekomst anders kan doen om het te voorkomen. Ik geef niet een ander de schuld en dat is waar ik bij TO over viel.