supermarkt-drama´s
woensdag 11 augustus 2010 om 16:38
Je zou in dit geval misschien beter je ouders aan kunnen klagen.. die hebben ervoor gezorgt dat je die klote handen hebt gekregen, waarmee je die klote toetjes van de mona, die je zo graag wilt kopen bij die klote c1000 uit je klotehanden laat pleuren. Van die schade claim kan je wellicht een hoop klotetoetjes kopen bij AH...
Verder vind ik het een bullshit topic.. kom op zeg, hier kan je je toch niet serieus zo over opwinden?
Verder vind ik het een bullshit topic.. kom op zeg, hier kan je je toch niet serieus zo over opwinden?
woensdag 11 augustus 2010 om 16:39
woensdag 11 augustus 2010 om 16:41
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:36:
[...]
Dat was dus de vraag! Maar nu "hang ik op"..
Oh ik zie het, helemaal onderaan de OP. Maar maakt het uit wat ik zeg, jij bent er toch al over uit dat het een klotewinkel is?
Als ik nu zeg dat ik het helemaal geweldig vind en altijd vriendelijk geholpen wordt, veranderd dit dan jouw mening?
(deze vraag is geen aanval hoor, ik vraag het me echt af)
[...]
Dat was dus de vraag! Maar nu "hang ik op"..
Oh ik zie het, helemaal onderaan de OP. Maar maakt het uit wat ik zeg, jij bent er toch al over uit dat het een klotewinkel is?
Als ik nu zeg dat ik het helemaal geweldig vind en altijd vriendelijk geholpen wordt, veranderd dit dan jouw mening?
(deze vraag is geen aanval hoor, ik vraag het me echt af)
woensdag 11 augustus 2010 om 16:44
Toch, als je niet zeurt maar gewoon vriendelijk en rustig blijft zijn ze meestal ontzettend klantvriendelijk in de supermarkt. Vooral de AH is top. Ik had een keer drie kapotte broden bij de AH (lekker handig met hagelslag... Dat ging dus niet.). Ik wilde die keer erop bij het boodschappen doen puur en alleen melden dat er misschien iets niet goed was gegaan met snijden, kreeg ik zonder te vragen drie nieuwe broden mee. Want de machine was inderdaad kapot geweest. Super! En tijdens het opladen op de band heb ik wel eens wat laten vallen. Ik heb netjes gevraagd om een stoffer en blik met een sopje, maar dit was niet nodig. Ze deden het zelf 'graag' en regelden gelijk een nieuwe pot.
Clou: stel jezelf rustig en vriendelijk op en je krijgt vriendelijkheid terug.
Clou: stel jezelf rustig en vriendelijk op en je krijgt vriendelijkheid terug.
woensdag 11 augustus 2010 om 16:45
Je had met je creditcard moeten betalen! Dan zijn alle aankopen verzekerd tegen diefstal en beschadiging.
Oh en succes bij de AH voortaan. Controleer wel even de aanbiedingen want er gaat wel degelijk af en toe wat mis, vooral met de 35% korting stickers. Het blijft natuurlijk mensenwerk.
Voor de duidelijkheid: niet meer dan logisch dat je geen nieuw toetje krijgt als je het zelf uit je handen hebt laten vallen buiten de winkel. Ook als vaste klant. Het was uitermate netjes van ze geweest als ze het wel hadden gedaan maar heel gewoon dat ze het niet gedaan hebben.
Oh en succes bij de AH voortaan. Controleer wel even de aanbiedingen want er gaat wel degelijk af en toe wat mis, vooral met de 35% korting stickers. Het blijft natuurlijk mensenwerk.
Voor de duidelijkheid: niet meer dan logisch dat je geen nieuw toetje krijgt als je het zelf uit je handen hebt laten vallen buiten de winkel. Ook als vaste klant. Het was uitermate netjes van ze geweest als ze het wel hadden gedaan maar heel gewoon dat ze het niet gedaan hebben.
woensdag 11 augustus 2010 om 16:49
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:35:
Jammer, moet zo even koken hoor. We eten vroeg want ik ga vanavond sporten. Maar ik kom zeker later vanavond nog even terug. Het was leuk! Grappig hoe je in korte tijd zoveel reacties kunt krijgen, ik dacht altijd: hoe doen sommigen dat toch..als ik iets open is het ook altijd zo weer klaar. Maar nu weet ik hoe het werkt... grappig!!!!Ja, haha! Je maakt je druk over niks en opent daar op hoge poten een topic over. Daarin vertel je eerlijk dat je onredelijke verwachtingen hebt en wacht je de reacties af waar je vervolgens zo lang en zo vaak mogelijk tegenin probeert te gaan. Wat een lol...
Jammer, moet zo even koken hoor. We eten vroeg want ik ga vanavond sporten. Maar ik kom zeker later vanavond nog even terug. Het was leuk! Grappig hoe je in korte tijd zoveel reacties kunt krijgen, ik dacht altijd: hoe doen sommigen dat toch..als ik iets open is het ook altijd zo weer klaar. Maar nu weet ik hoe het werkt... grappig!!!!Ja, haha! Je maakt je druk over niks en opent daar op hoge poten een topic over. Daarin vertel je eerlijk dat je onredelijke verwachtingen hebt en wacht je de reacties af waar je vervolgens zo lang en zo vaak mogelijk tegenin probeert te gaan. Wat een lol...
woensdag 11 augustus 2010 om 16:52
quote:Ring1981 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:48:
(Kaetje, ik blijf steeds maar denken dat ik Yamuna zie! Terwijl die al lang niet meer jouw avatar heeft... Pfoeh, opletten! Ik heb al een paar keer wat tegen je willen zeggen als Yamuna zijnde, tot ik zag dat je Kaetje was. Haha.)Geeft niks! Soms denk ik zelfs dat ik Yam ben dus ik kan het me heel goed voorstellen
(Kaetje, ik blijf steeds maar denken dat ik Yamuna zie! Terwijl die al lang niet meer jouw avatar heeft... Pfoeh, opletten! Ik heb al een paar keer wat tegen je willen zeggen als Yamuna zijnde, tot ik zag dat je Kaetje was. Haha.)Geeft niks! Soms denk ik zelfs dat ik Yam ben dus ik kan het me heel goed voorstellen