Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Kun je uitleggen wat je er precies zo goed aan vindt?

Ik heb namelijk stijl haar maar wel droog haar dat soms pluist maar ik wil niet het volume kwijt, juist wel wat meer volume.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ja da's moeilijk uit te leggen aan een krullen-leek als jij ik vind het niet persé anti pluis. Ik vind wat "wolligheid" namelijk gewoon bij (natuur-)krul horen. Ik heb zeg maar dit, maar dan tot iets over mijn schouders

Bij mijn krul vind ik het belangrijk dat het wat "body" heeft, dus inderdaad volume, en ik beslist geen produkt dat hard wordt. Ik doe het erin als het bijna droog is, dan krijg ik een mooie compacte krul. Pluis heeft trouwens alles te maken met de manier van drogen, bij mij dan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Eh... ja krullenleek. .

Ik vind het erg moeilijk uit te leggen wat mijn haar nu is. Ik laat het gewoon opdrogen trouwens, doe er niks mee (zelfs niet eens kammen)haal mijn handen erdoor en zie wel hoe het valt. De ene dag valt het mee en de andere flink tegen.

Als ik meer volume wil stop ik er een klei van Sebastian in maar die maakt het haar dof. Verder werkt ie erg goed.

Aangezien degene die mijn haar bij de kapper gewassen heeft mijn haar droog vond (of vinden ze dat allemaal om je een masker aan te smeren?) leek me die R&B niet zo gek. Als mijn haar te zwaar wordt door de spullen kakt het in en zie ik er troosteloos en verlept uit dus dat wil ik niet.

Ach nou ja misschien gewoon maar een pot aanschaffen en kijken wat het doet. Het reageert misschien bij iedereen weer anders. Mocht het bij mij niet werken dan kan iemand anders van jullie dan weer goedkoop aan een pot komen.
Waarom ga je niet een gratis proefpotje (laten) halen? Daar doe je zowat een week mee.
Ik woon in achtergesteld gebied waar in de verre omtrek geen lushwinkel te bekennen is. (Fryslan) maar misschien kan ik inderdaad iemand vinden die even een proefpotje voor me wil halen en het opstuurt naar me.
Als je het bestelt en het is niks, neem ik het voor de helft over
Als ik het ga bestellen bestel ik het in Engeland. Ik laat het nog wel een keer weten hoe en wat in ieder geval hartstikke bedankt voor je geduldige uitleg.

Ik heb nu ongeveer dit kapsel zoals linker dame, tenminste de kapster kan het zo bij mij fohnen, alleen dan de donkere kleur zoals bij de dame rechts of nog iets donkerder denk ik en wat meer haar.

anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 03-08-2010 19:35
Reden: moet ik wel een foto bijvoegen, anders zie je nog niks ;-)
% gewijzigd
quote:elleinspe schreef op 03 augustus 2010 @ 10:04:

[...]

Zooooo IBA, lekker ingekocht Omdat ik het waard ben. Omdat ik vanaf half deze maand weer aardig meer centjes verdien.
ff of topic, VC als jij zo een soort krulletjes hebt zoals op die foto die je laat zien, ben ik ziekelijk jarloers. Prachtige krullen!!
quote:Ikbenanoniem schreef op 03 augustus 2010 @ 20:05:

[...]

Omdat ik het waard ben. Omdat ik vanaf half deze maand weer aardig meer centjes verdien. Gelijk heb je meid
Ik vind het haar leuk van VC maar ook van Jasmine
quote:Ikbenanoniem schreef op 03 augustus 2010 @ 20:05:

Omdat ik het waard ben. Omdat ik vanaf half deze maand weer aardig meer centjes verdien. Beide goede redenen!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:elleinspe schreef op 04 augustus 2010 @ 19:51:

Ik vind het haar leuk van VC maar ook van Jasmine Dank je wel maar het haar van VC vind ik veel mooier!
quote:jasmine schreef op 04 augustus 2010 @ 23:51:

[...]

Dank je wel maar het haar van VC vind ik veel mooier!

Het is niet te vergelijken!

Geloof me nou maar, jij hebt een mooie dikke bos heeeel donker haar!

I Like
Smelly times are here again. Ik heb mijn pakje binnen.

Ik heb inmiddels de Vannilary parfum geprobeerd, die is heerlijk. Idem voor de Vannilla-deelite body en handlotion. Ik heb gescrubd met Angels on bare skin, maar het koste me wat moeite een egaal papje te maken. Dat wordt nog even oefenen. Misschien gaat dat makkelijker in een klein bakje.

Na het scrubben heb ik eerst het serum gebruikt (lekker voedend) en daarna de Celestial moisterizer. Dus ik zit nu lekker schoon en naar vanille ruikend achter de pc.
Oh IBA ik wou dat ik ook eens wat meer inkomen had. Of dat ik eens een onverwacht groot bedrag zou krijgen, dan zou ik toch wel een beetje los gaan bij Lush

Jouw lushspa-moment klinkt heerlijk
Dat klinkt goed!!
quote:Witchke55 schreef op 05 augustus 2010 @ 21:24:

Oh IBA ik wou dat ik ook eens wat meer inkomen had. Of dat ik eens een onverwacht groot bedrag zou krijgen, dan zou ik toch wel een beetje los gaan bij Lush

Jouw lushspa-moment klinkt heerlijk

Ik zat vanaf begin dit jaar in de WW en mijn man zit in de ziektewet. Vandaar ook dat ik maanden niets besteld had. Ik begin deze maand weer te werken en ga gelukkig weer aardig verdienen. Dat scheelt zo 1000 euro met mijn WW. Vandaar dat ik mezelf even verwend heb met deze bestelling.

Heb jij ook geen werk Witchke?
Als je erom vraagt kan je ook best veel proefmonstertjes krijgen. En als je die dan van de dure dingen vraagt... En mocht je in de buurt van een winkel wonen is het helemaal handig...

Ik was laatst in A'dam even in een Lush winkel en ik heb niets gekocht, alleen 1 monstertje gevraagd. Vonden ze ook best, geloof ik.
Wat fijn trouwens, IBA, dat je weer een baan hebt! Gefeliciteerd!
quote:Janna80 schreef op 06 augustus 2010 @ 13:11:

Wat fijn trouwens, IBA, dat je weer een baan hebt! Gefeliciteerd!Dank je wel Janna. Het is ook een hele opluchting, zeker omdat mr. Anoniem nog wel even in de ziektewet zit. En dat is ook 70% van je laatstverdiende loon, dus het inleveren ging dubbelop.
quote:Janna80 schreef op 06 augustus 2010 @ 13:11:

Als je erom vraagt kan je ook best veel proefmonstertjes krijgen. En als je die dan van de dure dingen vraagt... En mocht je in de buurt van een winkel wonen is het helemaal handig...

Ik was laatst in A'dam even in een Lush winkel en ik heb niets gekocht, alleen 1 monstertje gevraagd. Vonden ze ook best, geloof ik.

Ze geven inderdaad monsters. Ik bestel meestal in Engeland omdat de voor mij dichtstbijzijnde Lush in Haarlem of Amsterdam is. Zelf woon ik bij de stad Groningen in de buurt, dus de winkel is niet naast de deur. De webshop is duur, zeker vergeleken met de Engelse webshop. Je betaalt op de duurdere producten zo euro's extra per product. De verzendkosten zijn al snel terugverdiend.

Witchke, ik wil gerust wat proefjes voor je maken voor een eigen Lush spa moment.
Ja, in Engeland bestellen is echt goedkoper. Als je tenminste dingen koop die je al kent en dus echt lekker vindt!

Wel een beetje raar dat je echt om monstertjes moet vragen en er niet standaard krijgt...
Ik heb vandaag de Big-shampoo ontdekt, en vraag me sindsdien nog maar 1 ding af; Waarom heb ik dit niet 40 25 jaar eerder gedaan? WOW. Ik moet toegeven dat het even slikken is, wat je voelt als je onder de douche uitstapt, je denkt echt even WTF has happened? Ik heb een grote bos blonde Katja S-krullen, en ik voelde me na het wassen alsof er tweehonderd Barbies op mijn hoofd waren gesmolten. Maar even daarna; het droogt prachtig op en ik hoef er NIKS (n-i-k-s, dat komt eigenlijk in mijn haar-woordenboek niet voor) in te smeren. Klein beetje R&B voor de finishing toch, maar ja, dat is meer psychologisch denk ik. Stevigheid, volume, mooie krultekening.
Ik hoop dat het met jou en Big beter gaat dan met Big en mij.

Eerst razend enthousiast tot ik er een soort van roos van kreeg. Toen was ik een stuk minder blij.

Ik was mijn haar iedere dag, wellicht als je dat niet doet dat het beter gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven