Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 12 augustus 2010 om 09:20
donderdag 12 augustus 2010 om 13:37
Ja toch beter dan weggooien? Las op het lushforum dat iemand dat gedaan had en leek me een slimme oplossing.
Heb zonet mijn pakketje van Lush uit Engeland gekregen. Met de 7 parfums, ben dus druk aan het sniffelen en ruiken.
Zitten volgens mij 2 tussen met rozen er in die kan ik dus niet ruiken.
Heb zonet mijn pakketje van Lush uit Engeland gekregen. Met de 7 parfums, ben dus druk aan het sniffelen en ruiken.
Zitten volgens mij 2 tussen met rozen er in die kan ik dus niet ruiken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 12 augustus 2010 om 13:38
Ik vind de meeste zepen niet lekker, die drogen de huid erg uit vind ik. En sommige badbollen (balistics) vind ik ook niet bijzonder. De handcrème Smitten (waar veel mensen een moord voor schijnen te doen) vind ik stinken en die trekt niet lekker in.
Celestial is wel een fijne moisterizer moet ik zeggen, maar er zit geen SPF factor in. De enige creme waar die wel in zit is Skin Nanny. Kent iemand die crème?
Celestial is wel een fijne moisterizer moet ik zeggen, maar er zit geen SPF factor in. De enige creme waar die wel in zit is Skin Nanny. Kent iemand die crème?
donderdag 12 augustus 2010 om 15:42
Die 7 mini parfumflesjes zijn ontzettend handig! Ik had gedacht dat er zo'n plastic staafje in zou zitten zoals je bij de parfumerie ook hebt, of eventueel een spray. Maar er zit onder het dopje een ander dopje met een piepklein gaatje waardoor je heel gericht een beetje over je huid heen kunt rollen.
Volgens mij kun je best lang met die miniparfums doen!
Volgens mij kun je best lang met die miniparfums doen!
donderdag 12 augustus 2010 om 16:32
Die heb ik er zostraks ingedaan, hij maakt mijn haar wat zwaarder maar wel heel mooi glanzend.
Ik vermoed dat ik hem vooral 's avonds voor ik naar bed ga zal gebruiken want moet wel een beetje springerig haar houden.
Misschien nog iets minder er van gebruiken.
Hoe bevalt jou de R&B nu na wat langere tijd? En de Big, vandaag ook blij mee?
Ik vermoed dat ik hem vooral 's avonds voor ik naar bed ga zal gebruiken want moet wel een beetje springerig haar houden.
Misschien nog iets minder er van gebruiken.
Hoe bevalt jou de R&B nu na wat langere tijd? En de Big, vandaag ook blij mee?
donderdag 12 augustus 2010 om 22:49
Ja klopt. Ik kan een paar niet opdoen vanwege allergie maar die ruiken wel erg lekker bij de dop. Moest even ruiken, kreeg wel gelijk kriebel in neus en loopneus.
Ik vind het gewoon een mooie manier om ze even allemaal uit te kunnen proberen zonder dat het me gelijk heel veel geld voor een hele fles kost, die gok is me te groot.
Heb nu the smell of freedom op en het valt me op dat hij erg lang blijft hangen, vind hem erg lekker. Hij verandert ook gedurende de uren, rook eerst citrus, daarna kruidiger en nu heel warm zacht.
Je kunt op more klikken bij de set en dan kun je de ingredienten lezen en kijken of het je aanspreekt. Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd.
Ik vind het gewoon een mooie manier om ze even allemaal uit te kunnen proberen zonder dat het me gelijk heel veel geld voor een hele fles kost, die gok is me te groot.
Heb nu the smell of freedom op en het valt me op dat hij erg lang blijft hangen, vind hem erg lekker. Hij verandert ook gedurende de uren, rook eerst citrus, daarna kruidiger en nu heel warm zacht.
Je kunt op more klikken bij de set en dan kun je de ingredienten lezen en kijken of het je aanspreekt. Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd.
vrijdag 13 augustus 2010 om 11:24
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:24
quote:Ikbenanoniem schreef op 13 augustus 2010 @ 11:24:
Zo vol als op deze foto stoppen ze hun potjes crème trouwens normaal niet. Mijn Celestial zat maar voor de helft vol. Redelijk weinig crème voor dat bedrag.
Echt? Tsss!
Ik heb al 2x in de winkel een proefmonster van een dure creme gevraagd. Dan krijg je zo'n doorzichtig plastic bakje en daar zit in verhouding best veel in!
Ik heb van Karma die solid parfum. Maar ik gebruik hem zelden...
Zo vol als op deze foto stoppen ze hun potjes crème trouwens normaal niet. Mijn Celestial zat maar voor de helft vol. Redelijk weinig crème voor dat bedrag.
Echt? Tsss!
Ik heb al 2x in de winkel een proefmonster van een dure creme gevraagd. Dan krijg je zo'n doorzichtig plastic bakje en daar zit in verhouding best veel in!
Ik heb van Karma die solid parfum. Maar ik gebruik hem zelden...
zaterdag 14 augustus 2010 om 01:07