leuke films jongen 9 jaar
donderdag 12 augustus 2010 om 17:26
Mijn oudste zoon wordt bijna 9 en vindt de animatiefilms zoals junglebook niet meer zo leuk. Nu gaat hij logeren bij zijn oma en wil ik hem een leuke dvd mee geven.
Het is een slim kind wat bijvoorbeeld erg geboeid wordt door de tweede wereldoorlog. Het moet dus niet te kinderachtig zijn.
Iemand tips?
Het is een slim kind wat bijvoorbeeld erg geboeid wordt door de tweede wereldoorlog. Het moet dus niet te kinderachtig zijn.
Iemand tips?
donderdag 12 augustus 2010 om 17:34
donderdag 12 augustus 2010 om 19:00
De klassiekers natuurlijk:
The neverending story
The dark chrystal
Ronja de roversdochter
De zevensprong
Allemaal spannend én hartstikke leuk! (nog steeds overigens *bloos* )
The neverending story
The dark chrystal
Ronja de roversdochter
De zevensprong
Allemaal spannend én hartstikke leuk! (nog steeds overigens *bloos* )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 12 augustus 2010 om 22:20
Bedankt voor jullie reacties. Mijn man heeft vanavond de computer een poos bezet gehouden dus vandaar mijn wat late reactie.
Snuf de hond heeft hij en die vindt hij inderdaad erg leuk. Robots vindt hij al weer wat kinderachtig. Vind ik trouwens een hele leuke film en zij zijn broertjes ook. Kameleon keek hij een paar jaar geleden al naar en scheepsjongens van de Bonte koe kent hij ook.
Ik dacht zelf ook aan kruistocht in spijkerbroek en How to train your dragon van Kaetje klinkt goed. Het regent gehaktballen klinkt als een film waar we een keertje met het hele gezin naar kunnen kijken, ook leuk.
Hasse, de films die jij noemt ken ik niet, behalve natuurlijk de zevensprong. Dat is echt jeugdsentiment. Wat zijn dat voor films?
Snuf de hond heeft hij en die vindt hij inderdaad erg leuk. Robots vindt hij al weer wat kinderachtig. Vind ik trouwens een hele leuke film en zij zijn broertjes ook. Kameleon keek hij een paar jaar geleden al naar en scheepsjongens van de Bonte koe kent hij ook.
Ik dacht zelf ook aan kruistocht in spijkerbroek en How to train your dragon van Kaetje klinkt goed. Het regent gehaktballen klinkt als een film waar we een keertje met het hele gezin naar kunnen kijken, ook leuk.
Hasse, de films die jij noemt ken ik niet, behalve natuurlijk de zevensprong. Dat is echt jeugdsentiment. Wat zijn dat voor films?
donderdag 12 augustus 2010 om 22:31
Loomii, ik ben bang dat Toy Story al weer wat te kinderachtig voor hem is. Wel leuk om een keer met zijn broertjes mee te kijken maar niet speciaal voor hem.
Star Wars is hij een grote fan van, vooral de lego, dus die films kent hij ook al.
Goh, het lijkt wel of hij heel vaak kijkt maar dat valt wel mee. Ben zelf niet zo'n fan van Disney
, Jetix enz. Dan heb ik liever dat ze een goede DVD kijken. Maar ik merk nu dat wat we in huis hebben te kinderachtig wordt. En wat we hebben, zoals Snuf heeft hij al vaak gekeken.
Star Wars is hij een grote fan van, vooral de lego, dus die films kent hij ook al.
Goh, het lijkt wel of hij heel vaak kijkt maar dat valt wel mee. Ben zelf niet zo'n fan van Disney
donderdag 12 augustus 2010 om 22:50
Ik ben laatst nog met de koters van 12 en 16 naar Toy Story 3 geweest en we vonden hem alle drie haske leuk! Kun je nagaan 
South Park dan? 2 Fast 2 Furious? Knight Rider? Sherlock Holmes? Back to the Future? Jack Ass the Movie deel 1 en 2? Rocky? Charlies Angels?
Of het in de categorie "goede DVD's" valt...... Kweenie. Maar leuk zijn ze wel!
South Park dan? 2 Fast 2 Furious? Knight Rider? Sherlock Holmes? Back to the Future? Jack Ass the Movie deel 1 en 2? Rocky? Charlies Angels?
Of het in de categorie "goede DVD's" valt...... Kweenie. Maar leuk zijn ze wel!