Tetterettes tetteren de zomer door!

30-07-2010 23:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
HOERA, ons 10e Tettertopicl!

Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.

Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.

Dit zijn een paar van onze mooierds:

Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.

Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Psies Slof, niet reageren wel meelezen uiteraard

Toevoeging: want hoe meer je daar reageert, hoe meer je de aandacht op jezelf vestigt. Waar ik niet mee wil zeggen dat de ophef onjuist is hoor, maar degene die nu fanatiek reageren in dat topic zullen uiteraard door GS etc. eens even onder de loep genomen worden.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bah zeg!
Sjongejongejongejongejongejonge zeg.

Mag het weer een beetje rustiger hier op het forum? Mén, wat een gedoe.

Ik snap wel alle commotie over de nieuwste vinding van Viva. Enerzijds waarschuwen ze je om op je privacy te letten, en dan kwakken ze er zelf een paar van die ´leuke´ volg-dingen tegenaan.

Beetje dubbel.

Maar ik denk nog niet dat ik hier weg ben. Ten eerste vind ik jullie veel te leuk, en ten tweede verwacht ik niet dat er mensen zijn die het interessant vinden om Splinter te volgen. Ik schrijf ook vooral hier en soms een post op andere topics, maar weinig schokkends. En ik denk nog altijd dat ik tamelijk afgeschermd ben van mijn werkelijke ik.

Ben benieuwd wat Viva er mee gaat doen. Het halve forum loopt weg, zo´n beetje.....

Fran, weer thuis? Sterkte met Minou....

Ratje, jij met Medusa!
Viva heeft het idd niet netjes gedaan. Maar wat Robo en Vinyl bijv. schrijven, is wel waar. Het kon altijd al maar nu even wat makkelijker. Ik ben er ook niet blij mee maar ik ga mijn account idd ook niet veranderen, heb ik al bedacht. Die hele rel is natuurlijk koren op de molen van GS en hoe meer je blèrt in dat topic, hoe interessanter je wordt. Ik blijf hier gewoon lekker tetteren, vermaak me met dat topic en blijf de ontwikkeling volgen uiteraard
quote:Olijfje_ schreef op 13 augustus 2010 @ 12:35:

Nee, ik blijf ook wijselijk weg uit dat topic maar ik weet niet of ik mijn account nu op non actief zal zetten en dan met een iets aangepaste Olijfje-nick hier terug zal komen. Hoe hebben jij en Bieb dat gedaan???Ik heb een angel gemailt met het verzoek mijn account op te heffen en dat ik met Francisca_ als nieuw account terug zou komen. En dan mag je dus gewoon overal weer posten en riskeer je geen ban ivm dubbelnicken
Zeer eensch met Olijfje!
quote:Olijfje_ schreef op 13 augustus 2010 @ 12:50:

De hele rel blijkt al op GS te staan. Ik blijf weg uit dat topic en wil iedereen van hier met klem adviseren ook nu even weg te blijven uit dat topic.Staat er (nog) niet op hoor. Net gekeken
Ben net thuis Ben nu eitjes aan het bakken voor mij en vriend

Minou loopt wel weer maar ze heeft nog wel pijn. Net maar weer pijnstiller gegeven.
Ik had ook al geneusd op GS en niks gevonden. Ik dacht dat dat aan mijn beroerde sjurlock-capaciteiten lag

Lekker weekend Cis! Gebakken eitje klinkt goed!

Ik ben hier een beetje aan het puinruimen voor morgen want dan komen mijn ouders Maar ik zit er hard over te denken ze morgen lekker mee te lokken naar Nijmegen, dan hoef ik niet zo hard te puinruimen
Klinkt als een strak plan Olijf

Zeg, heb net even gekeken, tot nu toe is er 1 kneus die iets getwitterd heeft dmv dat knopje

Mag jij raden wie
Ik ben altijd heel slecht in raden
Ohw, Bert Brussen, een geenstijlredacteur, twittert zojuist het topic... Neem je afscheid , wil je hier even weg meld het hier

En hij heeft iets van 5/6000 volgers.... Daar gaan de hits wel van omhoog denk ik...
Ik ga wel een andere nick nemen. Niet om de 'rel', maar ben herkend door een paar vriendinnen en vind het toch niet zo'n fijn idee. Ik schrijf hier namelijk weleens iets over een probleem, waar ik irl helemaal niet zo makkelijk over praat.

Dus ik mail een angel, zij zet dit account op non-actief, ik kom terug met een andere nick en dan is daar de kous mee af?
Poelepoelepoelepoes!
Ja, dat is alles HW
Maakt het dan nog uit welke angel?
Poelepoelepoelepoes!
Nee, maakt niet uit. Denk alleen dat het nu wel wat langer duurt voor dat de accounts worden opgeheven. Gok dat ze het druk hebben
Daar ben ik ook bang voor ja, haha.
Poelepoelepoelepoes!
Nou ze zoeken het maar uit.

Het is mij..

even snel zwaaien en dan ga ik naar paps.

Ik had vanochtend al 2x een lap tekst geschreven die dan niet geplaatst werd door onderhoud aan de (mobiele) site.

Heb net 2 en een half uur met Conard in de tuin zitten kletsen en was zowaar fijn.

Kom ik later op terug.

Ik ga als ik weer kom op ziijn computer even inloggen want mijn gewone mailadres + internetbankieren ed kon ik ook al dagen niet bij.
Welkom Kattenvrouwtje (poeh dus wel lang zeg)

En wat een skattige foto
quote:biebelien schreef op 13 augustus 2010 @ 14:43:

even snel zwaaien en dan ga ik naar paps.

Ik had vanochtend al 2x een lap tekst geschreven die dan niet geplaatst werd door onderhoud aan de (mobiele) site.

Heb net 2 en een half uur met Conard in de tuin zitten kletsen en was zowaar fijn.

Kom ik later op terug.

Ik ga als ik weer kom op ziijn computer even inloggen want mijn gewone mailadres + internetbankieren ed kon ik ook al dagen niet bij.

Wauw Bieb, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Nou ja, beter zo, toch?

Ik ben ook weg, moet vanavond toeteren, concert enzo. Duimen jullie dat het droog blijft?

KV / HW, welkom!
KV Mooie jurrek!
Goedemiddag

KV welkom en een mooie jurrek

Ratteke, nogmaals een dikke knuffel. Hoe is het met medusa (ik zal er wel overheen gelezen hebben)

Cis, arme poes. Dank je wel voor het mede mogelijk maken van deze post

Klets, lieve lieve klets, ik zal je schoppen maar nog harder knuffelen. Je doet het toch maar mooi in je eentje. Je mag daar best trots op zijn en ik weet zeker dat je dochter ook heel trots is op jouw. Al die dingen die nu gebeuren zijn een leerschool en als je dadelijk aan je echte baan begint kun je zelf structuur aanbrengen in de ochtend. Het komt goed echt (ik was ook zo een chaoot 'ochtends)

Biebs, ben benieuwd naar je Conard verhaal

dames nog twee dagen en dan heb ik vakantie. Twee weken even helemaal niets. Behalve lowlands dan, en kitten kijken en op bezoek bij borrie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Pff, het wordt steeds leuker op het modtopic. Snappen ze nou niet dat ze het balletje keurig inkoppen zo?

Haaai KV, welkom terug zeg maar!
Lekker Its, bijna vakantie!! Wat zal je daar aan toe zijn!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven