Verzoek tot non-actief

13-08-2010 15:57 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.

Let wel op:

je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.

Aanvulling!!!!!

Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Overigens, even voor alle duidelijkheid!

Complete postgeschiedenissen worden niet verwijderd, alleen topics die zelf gestart zijn én indien zij privacygevoelige info bevatten!
Bedankt voor de snelle actie
Dank! Sorry......

Ik heb geloof ik ook wat gemist maar ik begrijp dat andere mensen de uitspraken die ik heb gepost op Hyves of Facebook kunnen zetten? Dan wil ik ook graag al mijn berichtengeschiedenis verwijderd hebben.
quote:Viva Angel5 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:20:

Overigens, even voor alle duidelijkheid!

Complete postgeschiedenissen worden niet verwijderd, alleen topics die zelf gestart zijn én indien zij privacygevoelige info bevatten!En waarom wordt de complete geschiedenis niet verwijderd? Waarom is daar geen knop voor? Er is tegenwoordig overal een knop voor, dus dat moet ook kunnen.
S-Monster; ja, geen probleem.
Ik wil ook graag weg!

En gelieve ook al mijn geopende topics sluiten ivm privacy gevoelige informatie.

alvast bedankt!

P.s zolang die knopjes er nog zijn, kom ik niet terug!!
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:17:

[...]

Nickchange? Lekker slim he
Even voor de blondies; is dit ivm dat Twitter gedoe? En komt driekwart forum dan binnenkort terug onder een andere nick? Hoe kunnen wij (.., blondies) dan nog weten wie wie was?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ook graag op non-actief. Bedankt!
Yasmijn, wij moeten ook alles handmatig doen, tis niet zo dat wij er wél een knopje voor hebben. Waarom die er niet is, dat is iets wat je bij de ontwerpers van het forum neer kan leggen als vraag.
Ga ik doen. Maar hoe bereik ik ze?
quote:Very Cherry schreef op 13 augustus 2010 @ 16:23:

Even voor de blondies; is dit ivm dat Twitter gedoe? En komt driekwart forum dan binnenkort terug onder een andere nick? Hoe kunnen wij (.., blondies) dan nog weten wie wie was?

Ja....ik denk dat er veel onder een andere nick terugkomen en hoe we die dan moeten herkennen weet ik ook niet....

Leuk nieuw topic: "raad wie ik was"
ook graag op non aktief. Bij een account op non aktief is toch in elk geval je loepje weg? dat is wel het minste. Ik zou het ook erg fijn vinden als topics door mij gestart verwijderd konden worden, zijn er niet heel veel maar toch genoeg.
Ook wil ik graag mijn account op non actief

Ook graag mijn topics verwijderen,aub

Toedels
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:26:

Ga ik doen. Maar hoe bereik ik ze?dat zou ik ook erg prettig vinden. Vind het ook niet meer dan normaal dan dat zou moeten kunnen, je kan wel je hele berichten geschiedenis bij elkaar zien staan, maar verwijderen kan niet.
Ik wil ook graag weg
@Yasmijn; via Naomi.

@Arwen; loepje is weg inderdaad. En nogmaals; zie mijn post van 16.01 en 16.20

Rest: graag ontopic! Hier geen discussies voeren, daar open maar een ander topic voor
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 16:20:

Bedankt voor de snelle actie

Gelukkig ben ik niet iedereen kwijt.

Graag op non actief.
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
Ik snap de hysterie niet zo geloof ik, kan iemand het me uitleggen?
quote:Very Cherry schreef op 13 augustus 2010 @ 16:23:

Even voor de blondies; is dit ivm dat Twitter gedoe? En komt driekwart forum dan binnenkort terug onder een andere nick? Hoe kunnen wij (.., blondies) dan nog weten wie wie was?Hier Poly blond, ik snap er niks van.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Graag account verwijderen/non actief zetten en topics met privacy gevoelige info verwijderen.

Thanks!

ps

Heeft niets met deze rel te maken, was ik al van plan aangezien ik door een bepaald topic wel heel herkenbaar was geworden.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Jeetje. iedereen gaat weg. Ik wordt er een beetje verdrietig van.....
Graag ook op non-actief. Daarnaast ook graag de door mij geopende topics verwijderen.
quote:Bambi schreef op 13 augustus 2010 @ 16:32:

Ik snap de hysterie niet zo geloof ik, kan iemand het me uitleggen?

Same question. Kan iemand een samenvatting maken?

Moet ik me ergens zorgen om maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven