Verzoek tot non-actief
vrijdag 13 augustus 2010 om 15:57
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.
Let wel op:
je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.
Aanvulling!!!!!
Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
Let wel op:
je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.
Aanvulling!!!!!
Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:55
quote:viva1973 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:53:
[...]
Wat heeft je nickname hier op het forum te maken met hyves/twitter e.d.? Hier heet ik viva1973 maar op hyves/facebook niet (of anders).
Ah zo. In dat geval is het juiste antwoord " niks"
Alleen is het dus zo dat je posts hier, onder je nickname, op twitter/hyves ed kan verschijnen, omdat dat daar gebracht wordt door de knopje (maar voorheen al kon via copy-paste van de topiclink).
[...]
Wat heeft je nickname hier op het forum te maken met hyves/twitter e.d.? Hier heet ik viva1973 maar op hyves/facebook niet (of anders).
Alleen is het dus zo dat je posts hier, onder je nickname, op twitter/hyves ed kan verschijnen, omdat dat daar gebracht wordt door de knopje (maar voorheen al kon via copy-paste van de topiclink).
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:56
quote:Viva Angel5 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:51:
Ik kan je op non-actief zetten wat inhoudt dat je niet meer mee kan forummen en bovendien je postgeschiedenis niet meer in 1 klik zichtbaar is dmv het loepje. Alle posts blijven dus wel gewoon bestaan.Oke! Dank je! (En doe maar, ik vind dat loepen te lang terug gaat in de tijd, daardoor kan iemand je te makkelijk herkennen, alles bij elkaar gezien. Zelfs als je er al goed op let.)
Ik kan je op non-actief zetten wat inhoudt dat je niet meer mee kan forummen en bovendien je postgeschiedenis niet meer in 1 klik zichtbaar is dmv het loepje. Alle posts blijven dus wel gewoon bestaan.Oke! Dank je! (En doe maar, ik vind dat loepen te lang terug gaat in de tijd, daardoor kan iemand je te makkelijk herkennen, alles bij elkaar gezien. Zelfs als je er al goed op let.)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:10
Ik wil deze nick graag op nonactief aub. Heeft niets met die knopjes te maken, ik wou het al eerder. Wil graag een nieuwe nick waarmee ik meer wil reageren, maar minder over privedingen. Kan ik dan meteen een nieuwe nick maken of moet ik eerst wachten tot deze op nonactief staat?
Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:10
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:14
Ik denk dat ik nog steeds iets mis hoor, want ik begrijp het probleem niet*. Wat kan mij het nou boeien dat op Facebook etc. te lezen is dat Jippertje zus of zo vind. Dan weet toch nog steeds niemand wie Jippertje is?! Tenzij je hier op het forum te herkenbaar bent, maar dan nog zie ik het probleem niet aangezien het Viva-forum sowieso door meerdere media in de gaten wordt gehouden, dan kan je er beter voor zorgen dat je uberhaupt niet herkenbaar bent.
Wie kan mij 'de zorgen' over de knopjes uitleggen?
*Behalve het probleem, dat ik het op zijn zachts gezegd niet snugger vind, om op vrijdag knopjes te plaatsen waar de maandag erop pas over besloten wordt.
Wie kan mij 'de zorgen' over de knopjes uitleggen?
*Behalve het probleem, dat ik het op zijn zachts gezegd niet snugger vind, om op vrijdag knopjes te plaatsen waar de maandag erop pas over besloten wordt.
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:16
quote:Viva Angel5 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:55:
[...]
Alleen is het dus zo dat je posts hier, onder je nickname, op twitter/hyves ed kan verschijnen, omdat dat daar gebracht wordt door de knopje (maar voorheen al kon via copy-paste van de topiclink).Als dat altijd al kon, waarom moet het nu dan opeens (op een vrijdagmiddag terwijl de makers hun hielen hebben gelicht) 'makkelijker' worden gemaakt? Was er zoveel vraag van forummers, om met 1 druk op de knop hun berichten wereldkundig te maken?
Of laat me raden, Viva heeft er baat bij om zoveel mogelijk zieltjes naar het forum te halen die dan geteld worden, zodat tegen de adverteerders gezegd kan worden dat er heul veul bezoekers zijn, wat dan de advertentie/bannerprijs weer opdrijft..
[...]
Alleen is het dus zo dat je posts hier, onder je nickname, op twitter/hyves ed kan verschijnen, omdat dat daar gebracht wordt door de knopje (maar voorheen al kon via copy-paste van de topiclink).Als dat altijd al kon, waarom moet het nu dan opeens (op een vrijdagmiddag terwijl de makers hun hielen hebben gelicht) 'makkelijker' worden gemaakt? Was er zoveel vraag van forummers, om met 1 druk op de knop hun berichten wereldkundig te maken?
Of laat me raden, Viva heeft er baat bij om zoveel mogelijk zieltjes naar het forum te halen die dan geteld worden, zodat tegen de adverteerders gezegd kan worden dat er heul veul bezoekers zijn, wat dan de advertentie/bannerprijs weer opdrijft..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:18
quote:Star schreef op 13 augustus 2010 @ 17:10:
Maar als de poll nou, wat ik niet anders anders verwacht, hartstikke negatief tegenover de knoppen laat zien, komen hullie dan allemaal weer terug?
Nee want ik heb al tijden een issue met het loepje.
Daarom zijn m'n accounts op non-actief, niet vanwege de knopjes.
Maar als de poll nou, wat ik niet anders anders verwacht, hartstikke negatief tegenover de knoppen laat zien, komen hullie dan allemaal weer terug?
Nee want ik heb al tijden een issue met het loepje.
Daarom zijn m'n accounts op non-actief, niet vanwege de knopjes.