Verzoek tot non-actief

13-08-2010 15:57 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.

Let wel op:

je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.

Aanvulling!!!!!

Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Nu je toch zo lekker druk bezig bent Angel, wil je mij dan ook op nonactief zetten alsjeblieft? Ik zat hier al een tijdje over na te denken, omdat ik teveel berichten leesbaar vind onder mijn loepje, dus nu is een mooi moment. Heeft dus niet eens zozeer iets met knoppengate te maken.

Alvast bedankt!
quote:himalaya schreef op 13 augustus 2010 @ 17:16:

[...]

Als dat altijd al kon, waarom moet het nu dan opeens (op een vrijdagmiddag terwijl de makers hun hielen hebben gelicht) 'makkelijker' worden gemaakt? Was er zoveel vraag van forummers, om met 1 druk op de knop hun berichten wereldkundig te maken?

Of laat me raden, Viva heeft er baat bij om zoveel mogelijk zieltjes naar het forum te halen die dan geteld worden, zodat tegen de adverteerders gezegd kan worden dat er heul veul bezoekers zijn, wat dan de advertentie/bannerprijs weer opdrijft..Daarvoor moet je niet bij mij zijn
quote:Janna80 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:58:

Kan iedereen niet even z'n oude avatar houden, bij z'n nieuwe nick?

Your wish.....

Jankerd
Is dit het idee van een vrijdagmiddagborrel op vrijdag de 13de??
quote:_Soleil_ schreef op 13 augustus 2010 @ 17:20:

Nu je toch zo lekker druk bezig bent Angel, wil je mij dan ook op nonactief zetten alsjeblieft? Ik zat hier al een tijdje over na te denken, omdat ik teveel berichten leesbaar vind onder mijn loepje, dus nu is een mooi moment. Heeft dus niet eens zozeer iets met knoppengate te maken.

Alvast bedankt!
Ja, dat vind ik echt.
quote:N00tje schreef op 13 augustus 2010 @ 17:18:

[...]

Nee want ik heb al tijden een issue met het loepje.

Daarom zijn m'n account op non-actief, niet vanwege de knopjes.Gelukkig ben je nog herkenbaar aan je nick.
quote:Janna_ schreef op 13 augustus 2010 @ 17:20:

Is dit het idee van een vrijdagmiddagborrel op vrijdag de 13de??

[...]

Daarom zijn m'n accounts op non-actief, niet vanwege de knopjes.Same here!
quote:Jippertje schreef op 13 augustus 2010 @ 17:14:

Ik denk dat ik nog steeds iets mis hoor, want ik begrijp het probleem niet*. Wat kan mij het nou boeien dat op Facebook etc. te lezen is dat Jippertje zus of zo vind. Dan weet toch nog steeds niemand wie Jippertje is?! Tenzij je hier op het forum te herkenbaar bent, maar dan nog zie ik het probleem niet aangezien het Viva-forum sowieso door meerdere media in de gaten wordt gehouden, dan kan je er beter voor zorgen dat je uberhaupt niet herkenbaar bent.

Wie kan mij 'de zorgen' over de knopjes uitleggen?

*Behalve het probleem, dat ik het op zijn zachts gezegd niet snugger vind, om op vrijdag knopjes te plaatsen waar de maandag erop pas over besloten wordt.
quote:Star schreef op 13 augustus 2010 @ 17:24:

[...]

Gelukkig ben je nog herkenbaar aan je nick.Ik ook toch?
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 17:25:

[...]

Same here!En hier!
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 17:26:

[...]

Ik ook toch?

Ja

Heb meteen ook even je 0-ettjesidee geleend
Ik ben nu even off, vanavond wel weer beschikbaar, als het nodig is.

[...]

Ik ook toch? Absoluut!
Jankerd
quote:Djessy schreef op 13 augustus 2010 @ 17:28:

[...]

Absoluut! En jij ook, maar da's logisch

[...]

Ik ook toch?

Ik denk het wel

Ik bedoelde bij N00 trouwens avatar. Gosje, ik raak helemaal confuus van alle commotie.
quote:N00tje schreef op 13 augustus 2010 @ 17:27:

[...]

Ja

Heb meteen ook even je 0-ettjesidee geleend Ja, goed is 'ie hè? De gewone Rose was uiteraard al bezet..
Ene BB komt trollen 5.

. ik ga wel trollen op het Viva-forum. Altijd succes.

6 minutes ago via web

Las het op twitter, weet je dat meteen )smileys doen t niet)
@Jippertje: Het gaat er bij velen denk ik puur om het feit dat via je loepje je complete nickgeschiedenis te achterhalen valt. Iemand die jou denkt te herkennen kan op deze manier wel heel snel je echte identiteit achterhalen. Dat wil ik gewoon niet. Nu met het hele knopjes gebeuren worden we nog een keer met de neus op de feiten gedrukt dat je binnen no time op allerlei sociale sites staat. Dat kon natuurlijk altijd al, maar nu wordt het wel heel makkelijk gemaakt. Velen beginnen nu weer met een schone lei, en je oude nick op nonactief betekent dat het loepje weg is dus moet je meer moeite doen om berichtgeschiedenis te bekijken.
ik ben vooral een lezer, maar vind de knopjes ook redelijk belachelijk, dit account mag van mij dus ook op non-actief.
Maar wel dezelfde avatar dus Nootje? Ik denk dat ik mijn oude vertrouwde dame ook weer terug neem. Mis haar nu al

[...]

Daarom zijn m'n accounts op non-actief, niet vanwege de knopjes.Maar nu loopt je loepje toch ook weer vol? Of is het de bedoeling om om de zoveel tijd van nick te wisselen?
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 17:31:

[...]

Ja, goed is 'ie hè? De gewone Rose was uiteraard al bezet..Wie ben jij dan?? en hoe kom ik erachter wie de rest is? Ja, Kipstra dat snap ik dan nog wel
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Blackdress schreef op 13 augustus 2010 @ 17:31:

@Jippertje: Het gaat er bij velen denk ik puur om het feit dat via je loepje je complete nickgeschiedenis te achterhalen valt. Iemand die jou denkt te herkennen kan op deze manier wel heel snel je echte identiteit achterhalen. Dat wil ik gewoon niet. Nu met het hele knopjes gebeuren worden we nog een keer met de neus op de feiten gedrukt dat je binnen no time op allerlei sociale sites staat. Dat kon natuurlijk altijd al, maar nu wordt het wel heel makkelijk gemaakt. Velen beginnen nu weer met een schone lei, en je oude nick op nonactief betekent dat het loepje weg is dus moet je meer moeite doen om berichtgeschiedenis te bekijken.Ja, precies daarom!
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 17:32:

Maar wel dezelfde avatar dus Nootje? Ik denk dat ik mijn oude vertrouwde dame ook weer terug neem. Mis haar nu al

Ja, jullie mogen we wel herkennen.

Ik vond je oude ava ook leuker ±'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven