tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Bieb, wat fijn

Rat, bank moet zelf ingelicht worden.
Happy new topic!

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
MO is goed bezig, Joepie voor Bieb!!

Ik gun het je zo!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Lieve Ratteke en K, gaat het? Ik denk zoveel aan jullie. Rot Alvleesklier! Gek als ik het woord hoor dan voel ik mijn maag al draaien. 't Is echt een rotklier.

Zijn wij niet lief????

Ik ben mijn eigen bananenschil
Ooooh wat lief Olief! Zo lief he twee poezen die zo graag samen zijn, net onze twee, die kruipen nog steeds samen in het kleine huisje, pas net, kont er half uit maar goed, het past.

Ik ga vanavond, hopelijk knapt het weer op hier, het plenst, naar downtown Calgary. Er is een foodfestival "Taste of Calgary", we gaan met 2 andere stellen. Lijkt me erg leuk. Je kunt kaartjes kopen (75 cent per stuk) en die kun je dan inleveren bij diverse stands (van restaurants) om een verkleind item van hun menu te proeven. Het is de eerste keer dat we dit doen, ben benieuwd.

Verder op het werk druk om allerlei formulieren, procedures etc. te ontwikkelen. Het is echt hard nodig, er is echt niks "georganiseerd". En laat ik dat nou juist hartstikke leuk vinden. Heb de zalen allemaal in Outlook hun eigen kalender gegeven, alle cursussen, events, etc. er ingezet. Het lijkt wel dat alles hier met post its, gaat. Er is een ouderwetse papieren agenda, alles is "senior" zullen we maar zeggen. Ik ben het voorzichtig in de 21ste eeuw aan het brengen. Voorzichtig want ik wil niemand voor de "kop" stoten. Maar ik heb plezier. Ik hou me buiten het gemopper en gedoe en doe gewoon lekker mijn eigen werk.
Happy New Topic!!!

Ik heb m'n rode muiltjes verruild voor deze dame, en en passant ook een nieuwe nick M'n hond heet nog steeds Bunker, kat nog steeds Zoë en konijn nog steeds Pinky.

Ratteke en K Nogmaals heel veel sterkte gewenst.

Bieb: fijn dat je er met MO weer voor kunt gaan!

Anneke: lijkt er op dat je op je nieuwe werk helemaal op je plek bent! Klinkt goed! Veel plezier in Calgary!
Wat een heerlijke foto Olijfje. Lief hoe ze er bij liggen.

Hier gaat het wel. Het is nog steeds een heel raar idee dat hij er niet meer is. Maar het is echt beter zo. Ik heb gezien wat er uit zijn lichaam kwam en die kleur komt niet in het menselijk lichaam voor.

Af en toe begin ik weer te huilen. Ik heb er veel verdriet van.

Ik heb mijn moeder gebeld vanmiddag om het te vertellen en ook zij begon te huilen. Ben benieuwd of ze nu wel een condoleancekaart stuurt.

Voor K is het natuurlijk nog vreemder en onwerkelijker. Hij is zijn vader kwijt. Ik vind het zó erg voor hem.

Ik ben vandaag maar bezig geweest. Af en toe even forummen of gamen maar dan ga ik weer nadenken. Niet dat dat erg is hoor. Hoort er bij. Ik kom er wel weer.
Hi Veronicas, Fijn dat je dat er ff bij zet, de namen van de beesten. Anders is het weer flink raden wie je bent.

Er is er nog een waarvan ik het niet weet. Kattenvrouwtje had toch eerst K. Duck als ava? En dan is er nog iemand maar die weet ik niet.
Oh *kuch* ik zie dat we allemaal naar een verkleedfeestje zijn geweest

Ik had mijn hele mooie nick naar een verkeerd mailadres laten sturen... klein verschil .com of .nl.

Maar het is ik! Vanochtend was ik mijn sleuteltje kwijt. En die heb ik zojuist weer gevonden. Waar? In. mijn. bh.

Daar zóek je toch ook niet?
Het Viva forum is papaja.
Klopt Rat, dat was Kattenvrouwtje.

Haai Veertje en niet zo slimme Dora
Ratteke!!

Ik weet ook niet wie Kattenvrouwtje is eigenlijk...

Nymphadora weet ik wel Dat had ik meegekregen nog, van dat sleuteltje. Wezen eten bij restaurant mama vanavond toch?
Fran
ik had eerst een witte kat die de cactus opat. nu zie je sjorsje slapen..

mijn katten heten nog steeds smokey,sjors en judas.

zoals ik in t oude topic al aan gaf.. ik gebruikte mn andere nick ook op een ander groot forum waar blijkbaar vrienden van mij ook op zaten. zij herkenden mij. voordat ze mij gaan zoeken met die nick op andere fora heb ik snel ff gewisseld.

wist ook geen leuke naam dus dacht maar gauw aan een gek XXXXXXXX .. maarre jullie mogen me nog gewoon hw noemen hoor.. haha

oh en ik heb geen blikken kattenvoer in mn jas.wel snoepjes..erg he
Poelepoelepoelepoes!
kattenvrouwtje heeft net een kitten erbij en ik hoop toch echt dat ze binnenkort alsnog 3 katten heeft.
Ja daar zou ik gaan eten. Maar ging niet door want ze aten niks lekkers. Dus thuis shoarma gegeten net zoals Fransje.

Ik weet wel wie Kattenvrouwtje is

Vogeltje is Katrien.
lijkt wel een gemaskerd bal hier!

wie is wie..
Poelepoelepoelepoes!
Ja wat wíl je nou HW?

Ziet iemand nog iets leuks in de verkleedkist?
Nymphadora: hier ook al shoarma vanavond...
Eh HW, er is denk iets fout gegaan hoor. Want ik zie die witte kat met cactus nog steeds, ook na F5.

Het zal wel weer ff wennen worden hoor.

En wat ook zo lullig is, je weet nu écht niet meer wie nu een newbie is of een oude rot met een nieuwe nick. Kan je ze ook niet meer met 'wat weet jij daar nou van newbie' om de oren slaan....
nee nee cis.. ik heb 3 katten en denk na over een kitten of herplaatsert

wel opletten he :D
Poelepoelepoelepoes!
haha op mn tel sta ik nog verkeerd. hup in de herkansing!
Poelepoelepoelepoes!
quote:Ratteke schreef op 13 augustus 2010 @ 22:16:

En wat ook zo lullig is, je weet nu écht niet meer wie nu een newbie is of een oude rot met een nieuwe nick. Kan je ze ook niet meer met 'wat weet jij daar nou van newbie' om de oren slaan.... Kan best hoor, maar liefst bewaren voor de vrijmiboto
quote:Veronicas schreef op 13 augustus 2010 @ 22:18:

[...]

Kan best hoor, maar liefst bewaren voor de vrijmiboto

oooo jaa ineens weet ik weer wat dat betekent.

Het was vandaag wel een extra speciale borrel op een speciale datum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven